Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt - diskusjonstråden

Anbefalte innlegg

Flamme
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvor lang tid vil dere si det tok for dere å blir kvitt søtsuget og tankekjøret om når man kan spise neste måltid?

Anonymkode: c444a...275

2-3 uker. Fortsatt litt tankekjør om neste måltid, men er vant til det nå 😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Takk for tilbakemeldinger. Er bare å holde ut de ukene det tar med søtsug og tankekjør skjønner jeg! Hva fungerer best når søtsuget er på det værste? Jeg prøvde med tyggis og drops forleden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for tilbakemeldinger. Er bare å holde ut de ukene det tar med søtsug og tankekjør skjønner jeg! Hva fungerer best når søtsuget er på det værste? Jeg prøvde med tyggis og drops forleden.

Bær. 

Anonymkode: 98ecd...bc6

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Rainstorm skrev (12 timer siden):

Hva baserer du det underskuddet på? Klokker kan være upresise. 

For øvrig så er ikke vektnedgangen lineær og man kan ha gått ned fettvekt uten at det synes på vekta. Går man i underskudd forbrennes fett. Men vekt kan påvirkes av tarminnhold og vann i kropp som følge av matvarer og trening. 

Underskuddet er basert på fitbiten min. Jeg er klar ovet at klokker ikke er helt riktige, men med 11000 i underskudd burde jeg ha gått ned noen gram....

Anonymkode: 1a888...a24

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rainstorm
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Underskuddet er basert på fitbiten min. Jeg er klar ovet at klokker ikke er helt riktige, men med 11000 i underskudd burde jeg ha gått ned noen gram....

Men det har du definitivt gjort med så mye i underskudd! I fettvekt. Så ved å bare fortsette så vil nedgangen etterhvert også vises på vekta. :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Rainstorm skrev (5 minutter siden):

Men det har du definitivt gjort med så mye i underskudd! I fettvekt. Så ved å bare fortsette så vil nedgangen etterhvert også vises på vekta. :) 

Jeg håper det. Har ikke mistet motet endå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Rainstorm
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg håper det. Har ikke mistet motet endå!

Da jeg lærte det at man kan gå ned i fettvekt, og altså forbrenne det man ønsker å forbrenne, selv om helhetsvekta ikke rikker seg så gjorde det mye med motivasjonen min. Når jeg hadde perioder der jeg visste jeg hadde gjort masse bra for meg selv og det ikke syntes på vekta, så ble det ikke en stor nedtur for jeg hadde jo lært at det jeg har forbrent av fett har jeg forbrent av fett, selv om kroppen av ulike grunner holdt mer vann o.l. som vistes på vekta.

Jeg gikk ned 6 cm rundt magen en gang, uten å bevege meg nedover vekta på 4 uker! Så den jobben du har gjort, den er din, uavhengig av hva vekta viser. 💪

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Under 100 for første gang på over ti år!! 🥳

Anonymkode: 4a599...6c0

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rainstorm
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Woopwoop! Bra jobba! Hvordan føles det? 🙌👏

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 hour ago, Rainstorm said:

Woopwoop! Bra jobba! Hvordan føles det? 🙌👏

Takk! 8 kg ned så langt, jeg ønsker å komme meg ned minst 25 til. Det føles veldig bra, jeg merker at jeg har blitt fysisk mindre og det er litt surrealistisk, men veldig deilig. Gleder meg til jeg kan bevege meg lettere og friere 😍

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Blue Berry
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så flink du er!! Det er en herlig følelse. Har også veid over 100 for noen år siden. 
En klapp på skulderen til deg 😄

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...