AnonymBruker Skrevet 6. september #7761 Skrevet 6. september Jeg er i vektrapporttråden, og selv om jeg egentlig kunne tenke meg mer skravlings der, så ser jeg jo at det fort kan bli veldig uoversiktlig og vanskelig å lete etter bestemte innlegg der. Kanskje vi kan ha "vektrapport" og "vektrapport med kommentarer", altså to ulike tråder, og så oppfordre folk til å være med i begge? Anonymkode: c7119...1e2 4
Amatariel Skrevet 6. september #7763 Skrevet 6. september CoolSistah skrev (14 timer siden): Enig. Vil gjerne ha ny kombinasjonstråd, men den gamle må jo få stå som den er så de som liker det best kan fortsette med det💚Skal vi bare lage en, så ser vi hvordan det går? Kan jo hende at det blir for fragmentert med tre tråder, og for rotete med kombinasjonen prat/rapportering, men da vet vi ihvertfall😂 Og de som trives best med tingenes tilstand fortsetter bare med det som vanlig. Ja det er kanskje det beste. Vi som både vil rapportere og skravle kam jo fint kopiere rapporten inn i begge trådene om vi vil.
AnonymBruker Skrevet 7. september #7764 Skrevet 7. september Jeg syns det er enklere å spise riktig og ha struktur på mengde, nå som høsten og hverdagen er her. Har tatt gode valg denne uken, tok nettopp kun en kaffe på café mens de andre kjøpte fristende scones. God følelse nå i etterkant😊 Anonymkode: bd484...310 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå