Jump to content
Hege899

Iselin Guttormsen

Recommended Posts

marthes

Fint at folk skriver om det, men det er trist at slike som IG bare slipper unna fordi de velger å blokkere og late som ingenting, samme gjelder managementet, de bare holder kjeft og flytter og inn i den rosa bobla !

Fortsetter under...

Hjarte

Jeg blir så flau. Tenk å intervjue et ekspertpanel bestående av folk som tjener penger på produktet for å fortelle kritikerne at de tar feil :ler: Hun klarte å slå i bordet med knallharde fakta der ja :Knegg: 

Gull vaffel
1 time siden, Hjarte skrev:

Jeg blir så flau. Tenk å intervjue et ekspertpanel bestående av folk som tjener penger på produktet for å fortelle kritikerne at de tar feil :ler: Hun klarte å slå i bordet med knallharde fakta der ja :Knegg: 

Hadde jeg vert hu så hadde jeg skammet meg litt 🙈😂

Hjarte
20 minutter siden, Gull vaffel skrev:

Hadde jeg vert hu så hadde jeg skammet meg litt 🙈😂

Det burde du :lol: Det burde vi alle :ler:

BethD

Gleder meg STORT å komme inn å lese de siste sidene i denne tråden. Endelig har folk begynt å åpne øynene for denne fadesen av en influenser. Har sagt hele veien at denne personen er usmakelig og useriøs! 
Irriterer meg IHJEL at denne personen får dure frem som ingenting 

Annonse

MiominMio

På tide at denne strutte mentaliteten som influenserne er så gode på opphører. Skal de fronte et produkt så får de jammen meg ha guts nok til å stå for det de reklamerer for selv om man møtes med kritikk. Skal ikke bare være slik at folk slikker en opp etter ryggen (lyst å si ræven da). Er innmari provoserende at mine unger får dette tullet de reklamerer for trykket midt i ansiktet. Jeg får det jo inn på mine snap kanaler og jeg følger ingen influensene what so ever...likevel popper de opp. Hva skjedde med å være naturlig og omfavne natures gang?

Lin11

Det verste er ikke salg av lurepulver, men at sexolog bedriften hennes blandes med privatlivet og mindreårige. 

Dupers

Jeg hørte i dag pdcast episoden med Roya Sori, den er rå og den er fantastisk! 

Iselin gjør så mye viktig, det er bare synd at det er de mindre viktige tingene folk legger merke til. Igjen, om jeg må overleve de tingene hun gjør jeg ikke er enig i for å få de råe, fantastiske inleggene og podcast episodene gjør jeg det med glede. Hun gjør så mye viktig og riktig. Det viktige gjør det også enklere å ignorere ting jeg ikke liker (som kollagen reklamen) 

Lin11
2 minutter siden, Dupers skrev:

Jeg hørte i dag pdcast episoden med Roya Sori, den er rå og den er fantastisk! 

Iselin gjør så mye viktig, det er bare synd at det er de mindre viktige tingene folk legger merke til. Igjen, om jeg må overleve de tingene hun gjør jeg ikke er enig i for å få de råe, fantastiske inleggene og podcast episodene gjør jeg det med glede. Hun gjør så mye viktig og riktig. Det viktige gjør det også enklere å ignorere ting jeg ikke liker (som kollagen reklamen) 

Så hvorfor kan hun ikke gjøre det riktige og holde seg til podcastene?  

Ikkenoledig
19 minutter siden, Lin11 skrev:

Så hvorfor kan hun ikke gjøre det riktige og holde seg til podcastene?  

I forhold til kollagenet så er det vel et management i bakhånd her? Jeg leste dokumentasjonen på Oslo Skinlab sin hjemmeside og kan godt forstå at bloggere som ikke vet hvordan lese forskning, osv har tenkt at dette er et produkt med godt dokumentert effekt.

Jeg tror mange har handlet i god tro her.

Lin11
25 minutter siden, Ikkenoledig skrev:

I forhold til kollagenet så er det vel et management i bakhånd her? Jeg leste dokumentasjonen på Oslo Skinlab sin hjemmeside og kan godt forstå at bloggere som ikke vet hvordan lese forskning, osv har tenkt at dette er et produkt med godt dokumentert effekt.

Det er nok godt betalt, det trufmer gjerne alt annet. Og det er ikke første gang Oslo Skinlab er i hardt vær, dette er gammelt nytt. Når jeg skriver det rette, så mener jeg at hun burde holde mindreårige unna bedriftskontoen sin.

Edited by Lin11

Annonse

Kollontaj
11 minutter siden, Ikkenoledig skrev:

Samt at collagen er en milliardindustri, det er mye penger i omløp, mye å tjene på kvinners usikkerhet. Før var det antioksidanter, nå er det collagen. Klart de som tjener penger på dette ønsker å fortsette med det.