Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Det som er helt utrolig er at for under EN måned siden så skulle Ørjan gjestesnappe for eksponeringskanalen «Joviale mammaer». Da ble det jaggu skrevet om og reklamert for av Iselin! 

Fader ass, ta et jævla standpunkt og stå for det. Det blir for dumt å snu når det gagner henne best i henhold til hva slags oppmerksomhet hun får. Det blir så sinnsykt lite troverdig. Hun er definisjonen av «mediekåt» og det begynner å bli rimelig pinlig for de av oss som følger med på hva som blir lagt ut. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Skal sende mammaen min en melding nå, og takke henne for at hun ikke offentliggjorde bilder av meg som barn foran ei potte med bæsj...

Stopp verden, jeg vil av!!!!

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, kaseni skrev:

Skal sende mammaen min en melding nå, og takke henne for at hun ikke offentliggjorde bilder av meg som barn foran ei potte med bæsj...

Stopp verden, jeg vil av!!!!

Fy søren... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter hun altså på insta igjen og snakker om at hun "alltid har fått mye kritikk for at hun snakker om at det er viktig å snakke med barna om sex". 

Er vel for søren ikke det hun har fått kritikk for. Vil virkelig misforstå hun der. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.3.2019 den 0.35, neiognei skrev:

Nå sitter hun altså på insta igjen og snakker om at hun "alltid har fått mye kritikk for at hun snakker om at det er viktig å snakke med barna om sex". 

Er vel for søren ikke det hun har fått kritikk for. Vil virkelig misforstå hun der. 

Hu blottlegger ungene sine for mye i SoMe. Jeg ville ikke at mine barn skulle ha googlet om seg selv eller moren sin og plutselig finne innlegg der moren deres blottlegger dem om sex og pottetrening. Og i dag 2019 så er det kjempe lett for barn å søke på Google om seg selv hvis de knekker den koden med å bruke Internett om man er 6 eller 10 år gamle. Man skal tenke seg om hva man skriver og gjør i SoMe, for alt handler ikke om mest klikk og lik og følgere og penger. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melkes utroskapen for det det er verdt igjen. Denne gangen i form av en annonse for parterapi. At mannen finner seg i dette og ikke setter ned foten snart, det forstår jeg ikke. Han eier jo ikke ryggrad som lar henne drite ut familien på en slik måte. OK, så forteller hun åpent om utroskap, det er helt greit. Men å bruke en såpass traumatisk opplevelse for hele familien for å tjene penger på annonser, det er å dra den for langt spør du meg. Hun respekterer jo ikke mannen sin for fem øre. (Men det er jo ikke noe nytt. Ligger jo en eim av nedlatenhet overfor mannen i alle snapper, blogginnlegg og i samtlige omtaler av han. Kan umulig være sunt å leve i et slikt forhold, hverken for han eller henne. Hun som må tåle å være sammen med det hun ser på som et barn, og han som må tåle å føle seg så underlegen og sett ned på 24/7.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er jo spons, reklame og enda mer reklame for tiden. Skjønner at hun må ha en inntekt siden hun skal satse fullt på instagram og blogg, og sagt opp de andre jobbene, men det blir for mye. I tillegg blir ungene selvsagt brukt i spons sammenheng.. Brukt i reklame på mammas insta for å gi mamma inntekt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, PippiLa skrev:

Da melkes utroskapen for det det er verdt igjen. Denne gangen i form av en annonse for parterapi. At mannen finner seg i dette og ikke setter ned foten snart, det forstår jeg ikke. Han eier jo ikke ryggrad som lar henne drite ut familien på en slik måte. OK, så forteller hun åpent om utroskap, det er helt greit. Men å bruke en såpass traumatisk opplevelse for hele familien for å tjene penger på annonser, det er å dra den for langt spør du meg. Hun respekterer jo ikke mannen sin for fem øre. (Men det er jo ikke noe nytt. Ligger jo en eim av nedlatenhet overfor mannen i alle snapper, blogginnlegg og i samtlige omtaler av han. Kan umulig være sunt å leve i et slikt forhold, hverken for han eller henne. Hun som må tåle å være sammen med det hun ser på som et barn, og han som må tåle å føle seg så underlegen og sett ned på 24/7.

Sier seg selv at ingen gidder å bli ydmyket år ut og år inn. Alt som omhandler han er jo humor på hans bekostning. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, neiognei skrev:

Sier seg selv at ingen gidder å bli ydmyket år ut og år inn. Alt som omhandler han er jo humor på hans bekostning. 

Er ikke bare utroskapen hu bruker i media, men også legger hu veldig ofte at han ligger å sover og egentlig gjør mye narr av han på den måten. Hadde ikke syntes at det var så moro hvis det var min samboer som gjorde slik. 

VG skrev om utroskapen og hvordan hu la det frem med hans tillatelse. 

Er det ikke sånn at når man jobber med ting i parterapi at man skal klare å legge sånne ting bak seg og jobbe fremover? For hu drar jo det opp igjen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Litenoggod skrev:

Er ikke bare utroskapen hu bruker i media, men også legger hu veldig ofte at han ligger å sover og egentlig gjør mye narr av han på den måten. Hadde ikke syntes at det var så moro hvis det var min samboer som gjorde slik. 

VG skrev om utroskapen og hvordan hu la det frem med hans tillatelse. 

Er det ikke sånn at når man jobber med ting i parterapi at man skal klare å legge sånne ting bak seg og jobbe fremover? For hu drar jo det opp igjen.

Folk er nok veldig forskjellig der. Hvor lang tid man gidder. Men funker sjeldent i lengden om man aldri skal la det ligge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, neiognei skrev:

Folk er nok veldig forskjellig der. Hvor lang tid man gidder. Men funker sjeldent i lengden om man aldri skal la det ligge. 

Men det blir for dumt å ripe opp i det etter 1 år og bruke det som blogginnlegg for å tjene penger. Da får hu finne noe annet å tjene penger på via SoMe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke at noen vil selge «hele» livet sitt for å bli influencer! Jeg fatter virkelig ikke at det er noe å strebe etter! Hvor kommer dette higet fra? Er det for å få anerkjennelse? Nok «likes» på et bilde? Er det et ønske om oppmerksomhet? Jeg er genuint interessert i hva det er som driver en til å utlevere seg selv og andre uskyldige i familien for ei billig krone.

Når man selger utroskap i forholdet til en «billig» penge da er man ute å kjører spør du meg. Hva er neste? Penispumpe fordi mannen har liten tiss? 

Jeg syntes det er hårreisende at hun ikke ser hvor feil det blir å blande reklame for barneklær og parterapi krydret med sex, utroskap, snaps av barnet som har bæsjet på potta og festbilder. 

Hun påstår at hun vil være en viktig stemme for damer i samfunnet i dag, men etter all denne utleveringen og livet til salgs for litt penger så har hun mistet meg helt! Hun er AKKURAT som alle andre influencere og det hun mener er viktig budskap drukner i utlevering og reklame.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Herregud så mye reklame. Har aldri sett en influenser med SÅ hyppige reklameinnlegg. Og at hun spiser babygrøt som hun sier i dagens insta-post, jaja, hva gjør man ikke for å få daffe hjemme med reklamepenger:p

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PippiLa skrev:

Herregud så mye reklame. Har aldri sett en influenser med SÅ hyppige reklameinnlegg. Og at hun spiser babygrøt som hun sier i dagens insta-post, jaja, hva gjør man ikke for å få daffe hjemme med reklamepenger:p

Veldig enig. Og at hu skal være konferansier på er arrangement på Oppdal. Reklamer i hutt og pine om det og det heter ikke oppdalinger, men oppdølinger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stakkars stakkars mann i huset til Iselin, nå delte hu på insta om sexlivet deres. Kjente jeg fikk klump i halsen. Altså om hu mener at hu skal tjene penger på sexlivet deres. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu går langt for å tjene penger. Sexliv, privatliv, barnas liv, det meste er til salgs.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
26 minutter siden, Litenoggod skrev:

Stakkars stakkars mann i huset til Iselin, nå delte hu på insta om sexlivet deres. Kjente jeg fikk klump i halsen. Altså om hu mener at hu skal tjene penger på sexlivet deres. 

Å Herrefred. Det var litt kleint 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel sexolog og hvis mannen er med på det, så ser jeg ingenting galt med å ha det som fokus på blogg(hvis hun har)/instagram. Syns mange influensere kan ha godt av et hovedfokus/tema istedet for å peise ut reklame for klokker og skjønnhetsprodukter og ha samme innlegg uke etter uke. Men. Her er det et svært MEN. 

Sammenblandingen av barn her er så feil at jeg blir faktisk kvalm. Hvor mye det barnet uten samtykke-kompetanse blir eksponert er helt forferdelig. Eksponering av barn er feil uansett. Hvis du leser her Iselin, ingen bortsett fra din nære familie har interesse av å se barna dine! Hvorfor vil du at fremmede mennesker skal vite så mye om dine barn? Barn har rett til et privatliv. 

I tillegg er hun sponset av Nestle, verdens ondeste firma, så her har hun solgt sjela si til djevelen for å tjene litt ekstra. Det må gå an å undersøke litt før du velger annonsører å samarbeide med? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...