Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Fikk stor respekt og medfølelse for henne da hun fortalte om mannens utroskap. Begynte å følge henne, og syntes hun var ærlig, pen og snakket rett fra levra. 

Etter IG innlegget om eksponering av barn, og bloggposten om eksponering, slutter jeg å følge henne. Snakk om å være aggressiv og å ikkje skjønne hva debatten handler om? I tillegg skriver hun om dattera i det ene innlegget, og jeg klarer faktisk ikke å gjengi det som står der, for jeg føler det bryter med forumsreglene og mine egne grenser. Innlegget: http://iselinguttormsen.blogg.no/1537709016_nr_barna_spr_om_sex.html

Endret av Hege899
La til link
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler akkurat det samme. Hun er så dobbelmoralsk, og henger ut sjefer, x'er mannen til de grader. Og blir helt sykt sinna om noen kommer med kritikk. Hun fortalte også at hun som mannen var utro med var en toer og hun selv en tier, så det var ikke rart han var utro for der fikk han jo all bekreftelsen han ville. Altså, det er MANNEN som har skylda, ikke dama han var utro med. Så å disse utseendet hennes på snapkontoer med mange tusen følgere, not okey. 

Men var utrolig tøft å stå frem med utroskapshistorien. Det skal hun ha. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig utlevering av barna, navn, bilder og referater fra samtaler... Og ikke minst utlevering av familiehistorien (utroskapen). Jeg vet med meg selv at jeg ikke hadde likt hvis mine foreldre delte åpent om utroskap. Jeg ville ikke ønsket at alle kunne lese om det i VG, og at det var en historie som kunne knyttes til meg og min familie. De kan aldri vite om deres barn vil tenke slik i fremtiden, derfor mener jeg føre-var-prinsippet burde vært fulgt. Hun burde være obs på at alt hun gjør i sosiale medier også kan påvirke barna negativt.

Sånn rent bortsett fra dette, er hun sikkert en flott person 🙂

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man hele tiden ender opp i bråk med sjefer og xer osv, bør man vel kanskje begyne å gå litt i seg selv. Skal vel godt gjøres at det BARE er den andre partens skyld gang på gang. Er det ikke tredje sjefen hun har utlevert som en dårlig sjef osv nå. Tror helt bestemt det er minst en annen side av de sakene.

 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bet meg også merke i dette med sjefer. Det er alltid de det er noe galt med. hun gjør alltid en god jobb, aldri noe feil og hun ender opp med en sjef fra h.. Det skurrer litt hos meg

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Twisted87 skrev:
 

Jeg bet meg også merke i dette med sjefer. Det er alltid de det er noe galt med. hun gjør alltid en god jobb, aldri noe feil og hun ender opp med en sjef fra h.. Det skurrer litt hos meg

Kan tenke meg sjefen på den siste jobben var veldig fornøyd med at hun brukte halve dagen på å snappe på forskjellige mammasnapper hver uke😅 For det var jo det hun gjorde der.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, acna skrev:
 

Hva er hun kjent for?

For å fortelle i det vide og det brede om at mannen var utro. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, monstergospel skrev:
 

Kan tenke meg sjefen på den siste jobben var veldig fornøyd med at hun brukte halve dagen på å snappe på forskjellige mammasnapper hver uke😅 For det var jo det hun gjorde der.

Du sier noe der 😅 

Leste på bloggen i går at hun nå skal bli sexolog. Hun klaget en periode over mye å gjøre med tanke på blogg, jobb og familieliv. Nå skal hun sjonglere blogg, 2 jobber, skole og familieliv 🤔

Endret av Twisted87
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber hun med? 

Jeg måtte sjekke instakontoen hennes. Da hun la ut en video hvor hun liksom skal vise den «perfekte» mammakroppen, ble det too much for meg. Men hvorfor vise vajayjay?🙈

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at det er litt drøyt å brette ut utroskap, eller rettere sagt «melke» utroskap. Det er så mange involverte i en slik sak og barna må jo komme i skvis pga det? 

Mener forresten jeg så henne på årets idol og at hun kom med videre fra første runde? Hvor ble hun av liksom? Hun var lett å legge merke til fordi hun var en av de eldste og fordi hun hadde sjukt mye sminke på...kanskje hun trakk seg når hun kom til Oslo og så hvor flinke kidsa var/er😊 

Endret av Kompis42
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kompis42 skrev:
 

Helt enig i at det er litt drøyt å brette ut utroskap, eller rettere sagt «melke» utroskap. Det er så mange involverte i en slik sak og barna må jo komme i skvis pga det? 

Mener forresten jeg så henne på årets idol og at hun kom med videre fra første runde? Hvor ble hun av liksom? Hun var lett å legge merke til fordi hun var en av de eldste og fordi hun hadde sjukt mye sminke på...kanskje hun trakk seg når hun kom til Oslo og så hvor flinke kidsa var/er😊 

Hun røk ut på bootcampen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Bringebær skrev:
 

Hun var først med på «mammasjokket» på NRK. 

Hun hadde blogg før det. Men var vel med mammasjokket og utroskaphistorien hun ble "kjent". Jeg fulgte henne en stund og synte hun var tøff og modig. Men nå i det siste så synes jeg det har blitt too much. Greit å ha dårlig erfaring med EN sjef, men når det ender opp med en gjentagende historie som omtrent forfølger deg gjennom liv og relasjoner så er det noe som skurrer ja. Reagerte også litt på hvor mye av arbeidsdagen hun brukte til snapping og "pjatt" der hun jobbet sist...at sjefen ikke var så fornøyd med det er jo forståelig isåfall. Nei, hun har liksom overspilt sin rolle...Drama Queen.

Endret av My <3
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte henne veldig godt da jeg så henne i mammasjokket, begynte å lese bloggen hennes og følge henne på instagram. Det ble fort litt mye, hun er veldig drama queen som du sier. Kjempefint å være åpen om ting som utroskap, å bli mamma, sex, mensen osv, men jeg lurer jo på om det er noe igjen i livet hennes som er privat. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken arbeidsgiver har hun nå skrevet om og hvor?? Fant ikke på bloggen. Måtte slette fra snap da hun ble litt to much for meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøss. For den har hun jo før snakket veldig positivt om. Og virker som hun har hatt ganske «frie» tøyler der.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😳 

Hun har nok opplevd noen kjipe ting i livet, men det får jo være grenser hvor selvsentrert en kan bli... for meg ble det litt for mye utlevering av svært private ting om barna og om sin egen kropp. Var litt morsomt først, men så syns jeg det tok helt av.  

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte henne godt i starte, mye humor og fjas. Men nå har det snudd til at jeg rett å slett syns det er slitsomt. Følger henne ikke lengee fast. 

Hun tar jo opp mye viktig, men måten hun gjør det på blir for mye for min del.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...