Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Klink skrev (1 minutt siden):

Den som involverte de i en debatt var MH. Det er hennes barn det gikk ut over ikke cbe sine, ikke barna på TV-skjermen, ikke Monika Nyhus sine - de er MANGE. Det kunne vært gjort på så mange andre måter, og når hun ønsker det slettet gjør han ikke det en gang. 

Denne tråden handler ikke om alle andre. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Klink skrev (11 minutter siden):

Ja og hvis man visste at hvem denne grisen var hadde man anmeldt. Nå vet hun hvem og ønsker å få videoen av barna slettes, men det respekteres ikke av han som mener at den ikke skulle vært lagt ut i det hele tatt. 

Nei han gjør dette for å opplyse om hva som kan skje, istedenfor å ta det til seg så henger IG ut Mads Hansen, det vitner rett og slett om lav iq og ei dame fullstendig ute av  kontroll

• Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet
Orly skrev (Akkurat nå):

Nei, de som innvolverte barna var IG!

Der er vi uenige! MH brukte hennes barn som eksempel eneste det går ut over er hennes barn! De er så mange som gjør det samme! Så måten dette er gjort på er jævlig stygg! 

• Liker 1
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Det er heller ikke ulovlig å legge ut barna sine slik hun har gjort. Og når hun vil den slettes er det utrolig dobbeltmoralsk å ikke gjøre det i denne situasjonen. 

Kan vi som et minimum være enige i at mødre aller helst ikke skal lage runkemateriell for internettets pedofile?

• Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 16
Skrevet

Der er vi uenige! MH brukte hennes barn som eksempel eneste det går ut over er hennes barn! De er så mange som gjør det samme! Så måten dette er gjort på er jævlig stygg! 

Du kan sa ikke være uenig i at den som har lagt ut og som bruker barna er IG!ærlig talt .

Måten hun gjør dette på er jævlig stygg

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Emmelise skrev (Akkurat nå):

Kan vi som et minimum være enige i at mødre aller helst ikke skal lage runkemateriell for internettets pedofile?

Ingen er uenig i det.

Skrevet
J.. skrev (24 minutter siden):

:( ❣️

Ikken noe jeg akkurat pleier å skrive, men den sammenligningen ble jeg så sykt forbannet av 

• Liker 3
  • Hjerte 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Orly skrev (1 minutt siden):

Du kan sa ikke være uenig i at den som har lagt ut og som bruker barna er IG!ærlig talt .

Måten hun gjør dette på er jævlig stygg

MH brukte dem på en annen måte som også er jævlig stygg. 

Skrevet

Mange som gjør det samme? Her må du faktisk dokumentere, eller i det minste komme med eksempler!

Hvilke andre influencere har delt videoer av barna sine hvor de diskuterer kjønnsorganer? For eksempel forskjellen på vulva og vagina?

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet

Så IG har ingen skyld? Har ikke gjort noe galt? 

• Liker 12
Skrevet

Ingen er uenig i det.

Men samtidig er det Iselin som har laget videoen og lagt den ut på nett. Det er hun som har det fulle ansvaret. Det hadde ikke vært noe å dele, hadde det ikke vært for henne.

Mads Hansen har ikke noe ansvar i dette. Hadde det vært en annen konto hadde Iselin syntes det var stas og trodd det var kompliment. Men vi vet jo alle at det er kritikk når det deles hos Mads Hansen. Og det er den eneste grunnen til at hun skriker på seg overgrep.

• Liker 29
  • Nyttig 4
Skrevet
Felis skrev (Akkurat nå):

Mange som gjør det samme? Her må du faktisk dokumentere, eller i det minste komme med eksempler!

Hvilke andre influencere har delt videoer av barna sine hvor de diskuterer kjønnsorganer? For eksempel forskjellen på vulva og vagina?

Spent på dette svarer , jeg har hverfall aldri hørt om noen

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er heller ikke ulovlig å legge ut barna sine slik hun har gjort. Og når hun vil den slettes er det utrolig dobbeltmoralsk å ikke gjøre det i denne situasjonen. 

Du ser vel at Guttormsen utviser dårlig dømmekraft og ikke følger retningslinjer fra Kripos, Datatilsynet, politiet og barnekonvensjonen? Det er det ekte politiet som sier at barn ikke bør eksponeres på Internett mens Guttormsen lager video og prater om vagina og vulva. Slike samtaler er gull verdt på mørkeste nettet. Pedofile elsker slike samtaler og seksualiserer samtalene barna hadde i reklamen for intimsåpe. Skjønner du ikke alvoret?

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Emmelise skrev (1 minutt siden):

Men samtidig er det Iselin som har laget videoen og lagt den ut på nett. Det er hun som har det fulle ansvaret. Det hadde ikke vært noe å dele, hadde det ikke vært for henne.

Mads Hansen har ikke noe ansvar i dette. Hadde det vært en annen konto hadde Iselin syntes det var stas og trodd det var kompliment. Men vi vet jo alle at det er kritikk når det deles hos Mads Hansen. Og det er den eneste grunnen til at hun skriker på seg overgrep.

Nettop, enkelt og greit sagt.👏

Skrevet
Klink skrev (2 minutter siden):

Noe som ikke kunne ha skjedd hvis ikke deres egen mamma hadde lagt det ut på sin åpne konto først. DET er stygt og hjerterått det! 

• Liker 15
  • Nyttig 8
Skrevet
Djerv2020 skrev (4 minutter siden):

Hadde jeg vært faren til barnet hadde jeg krevd full omsorg. Jeg er helt sjokkert over at hun har fortalt barna at en mann har delt videoene av dem. De har ikke forutsetninger for å forstå sammenhengen, og blir såklart redde. Og iselin bruker det deretter som kanonføde i kampen mot mads: «mine stakkars baaaarn!» At hun selv ikke ser galskapen betyr at noen må gripe inn asap.

Skjønner at folk melder henne til bv, selv om det nødvendigvis ikke fører frem. Som normalt menneske blir man jo fullstendig fortvilet og ganske desperat etter å hjelpe de utsatte barna! 

Hvis far ønsker mer samvær enn han har i dag så har han nå masse gode argumenter til en rettssak i alle fall. Tviler på at noen melder henne til bv. 

Om barna hennes gråter pga dette må hun ha fortalt det til de, siden hun selv er så restriktiv på hvordan barna skal ferdes på nett. De kan umulig ha kommet over dette på egenhånd. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
Orly skrev (2 minutter siden):

Ikken noe jeg akkurat pleier å skrive, men den sammenligningen ble jeg så sykt forbannet av 

Så trist du har gått gjennom noe slikt :(

Ble også rasende når jeg så videoen,for en vanvittig stygg og fjern sammenligning!

Videoen skal jeg beholde til senere da jeg er ganske sikker på at storyen slettes i morgen.

Gikk jo rett fra idiot rant på IG til.. julebord(?) med jobben..

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Emmelise skrev (Akkurat nå):

Nettopp! Hvis Mads Hansen hadde delt videoen og skrevet noe sånt som "Sånn prater dere med barn om kjønnsorganer, folkens👏🙌", så hadde Iselin dødd av glede. Men siden han delte den i forbindelse med kritikk, er det en krenkelse på lik linje med voldtekt... 

• Liker 30
  • Nyttig 7
Skrevet

Ligger videoen som MH delte, fremdeles på hans insta? Hun sier jo at han ikke vil slette den, men jeg finner den ikke noen steder?

Skrevet
Felis skrev (4 minutter siden):

Dette lurer jeg også på, hvem har gjort dette før @Klink

• Liker 10
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...