Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2019


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

 

10 timer siden, månki skrev:

Jeg har den, men har ikke reagert på at den teller rart, men det stemmer det du sier. Men vet også at denne teller annerledes enn det vi gjør i norge da den er amerikansk. Visstnok så regnes svangerskapet annerledes der enn her, så den ville ikke stemme 100% med vår telling. 

Ja, jeg vet men har flere amerikanske appen men ingen regner uker og dager som Flo 😅 Jaja, får leve med det 😊

 

Håper medisinen du har fått nå gir bedre effekt, @Frostrose😊🙌🏼

 

Her kom BBHugme i posten fort som svisj, herlig 🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk se en perfekt liten bumpibjørn på TUL i går. Jordmor målte den lille på dagen etter min egen termib, så i dag er jeg 9+5. Den lille vinket til meg å viftet med beina🤩 Tenk det ligger en mini baby inni magen min. Like ubirkelig hver gang dette her🥰

Formen min er mye bedre nå. Nesten ikke kvalm og jeg funger greit, men gleder meg til få mannen hjem etter en del våkenetter den siste uka... Jeg fikk vært med på jentejulebord en stund i går kveld. Det var koselig og det var så godt med pinnekjøtt😋

CECDCB28-F5FF-4FC3-A240-1E343F46CCE3.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig @frk.Sanna! :strix: Litt misunnelig på at du fikk 3D :fnise:

 

Jeg er litt bekymret for at jeg ikke kjenner livmoren vokse :danser:Ganske sikker på at jeg kjenner den men synes den burde bli større :hoho: Ingen tegn til at noe skulle være galt ellers men er likevel bekymret :rolleyes:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleMy1989 skrev:

Herlig @frk.Sanna! :strix: Litt misunnelig på at du fikk 3D :fnise:

 

Jeg er litt bekymret for at jeg ikke kjenner livmoren vokse :danser:Ganske sikker på at jeg kjenner den men synes den burde bli større :hoho: Ingen tegn til at noe skulle være galt ellers men er likevel bekymret :rolleyes:

 

Det får nok du også når du skal? Alt er nok helt fint med den lille❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God lørdag fine damer!! :)  

Jeg kan endelig bli med i en tråd som dette!! 😭❤️ 9 dager siden IKM. Testet positiv forrige helg! 

Foreløpig termin 20. August - er 5+0 idag.

Krysser fingrene for at det går bra denne gangen! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så godt å høre @frk.Sanna! Målt til det samme som din egen termin, betyr det at du ble flytta "fram" igjen i forhold til forrige UL? Virker som det er veldig vanlig å bli flytta tilbake først og så fram igjen litt senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlig å sitte å kikke på nettbutikker.. gjett hva som plutselig var på vei til postkassen min?😍😍😍

 

 

 

6D972066-052F-44AA-8536-6DBB0FBB728A.png

Endret av månki
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Lykkeliten91 skrev:

God lørdag fine damer!! :)  

Jeg kan endelig bli med i en tråd som dette!! 😭❤️ 9 dager siden IKM. Testet positiv forrige helg! 

Foreløpig termin 20. August - er 5+0 idag.

Krysser fingrene for at det går bra denne gangen! 

Gratulerer♥️ Har satt meg på 20 august jeg også, men har hatt ustabil syklus siste året så er bare wild guess nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Twilight_Sparkle skrev:

Åh, så godt å høre @frk.Sanna! Målt til det samme som din egen termin, betyr det at du ble flytta "fram" igjen i forhold til forrige UL? Virker som det er veldig vanlig å bli flytta tilbake først og så fram igjen litt senere.

4 dager frem ja, men sist var den en uke feil. Nå stemmer det 100% i forhold til hvor lang syklus jeg har + jeg tempet☺️ Jeg føder garantert på overtid denne gangen også, men det var godt å se at den lille vokser som den skal❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, månki said:

Farlig å sitte å kikke på nettbutikker.. gjett hva som plutselig var på vei til postkassen min?😍😍😍

 

Åh den var supersøt 😍

... jeg tør ikke kjøpe noe som helst babyting ennå, jeg 🙈 Vet at sjansen for å miste to ganger på rad er ganske liten, men følelsen av at det ikke nødvendigvis går bra sitter jo i kroppen. Forhåpentligvis slapper jeg litt mer av om vi kommer oss til andre trimester denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey damer, trenger litt hjelp. Har siste dagene hatt relativt sterke smerter i høyre side av magen, av typen stikkende eller strekkende, veldig ubehagelig.. Idag har jeg vært utrolig svimmel og uvel, og smertene har begynt å stråle mot underlivet og lysken. Hadde dere tatt kontakt med lege for dette nå i kveld, eller hadde dere ventet litt? Kjenner jeg er skikkelig redd for svangerskap utenfor livmor eller MA nå... God helg liksom :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Twilight_Sparkle skrev:

Åh den var supersøt 😍

... jeg tør ikke kjøpe noe som helst babyting ennå, jeg 🙈 Vet at sjansen for å miste to ganger på rad er ganske liten, men følelsen av at det ikke nødvendigvis går bra sitter jo i kroppen. Forhåpentligvis slapper jeg litt mer av om vi kommer oss til andre trimester denne gangen. 

Jeg tørr heller ikke å kjøpe noe baby-relatert enda, selv om jeg har såå lyst! Tror kanskje jeg skal tillate meg å kjøpe noen søte klær dersom alt ser ok ut på oul ❤

Ønsker dere å få vite kjønnet før fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arianna skrev:

Okey damer, trenger litt hjelp. Har siste dagene hatt relativt sterke smerter i høyre side av magen, av typen stikkende eller strekkende, veldig ubehagelig.. Idag har jeg vært utrolig svimmel og uvel, og smertene har begynt å stråle mot underlivet og lysken. Hadde dere tatt kontakt med lege for dette nå i kveld, eller hadde dere ventet litt? Kjenner jeg er skikkelig redd for svangerskap utenfor livmor eller MA nå... God helg liksom :ironi:

Jeg ville ihvertfall ha ringt legevakten og hørt hva de anbefaler. Håper det ikke er noe alvorlig ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, frk.Sanna skrev:

Det får nok du også når du skal? Alt er nok helt fint med den lille❤️

Hadde tul for 2 uker siden :) Ingen 3D nei, men det var offentlig. Nå er neste OUL i februar :nigo:

Nervøs fordi vi vurderer å fortelle familien om bebis nå 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skal dere i forhold til annonsering av svangerskapet? Vi har planer om å dele nyheten på julaften til vår nærmeste familie, såfremt UL 21/12 viser bra status ♥️ Vil være 7+3 på julaften, så det er tidlig, men om jeg skulle mistet vil jeg at familien skal vite det uansett. Spesielt i denne tiden som nå ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Hadde tul for 2 uker siden :) Ingen 3D nei, men det var offentlig. Nå er neste OUL i februar :nigo:

Nervøs fordi vi vurderer å fortelle familien om bebis nå 🙈

Ok, men hos privat får du nok det☺️ Alt var jo helt fint for 2 uker siden❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Ja, hva skal dere i forhold til annonsering av svangerskapet? Vi har planer om å dele nyheten på julaften til vår nærmeste familie, såfremt UL 21/12 viser bra status ♥️ Vil være 7+3 på julaften, så det er tidlig, men om jeg skulle mistet vil jeg at familien skal vite det uansett. Spesielt i denne tiden som nå ♥️

Vi venter lengst mulig med å fortelle det. Vil at barna skal få vite det før alle andre (mine foreldre vet det da). Planen er å vente til jan/feb, så får vi se om vi klarer å skjule det i jula. Jeg er 9+5 i dag.☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...