Gå til innhold

Waldfee - søskenforsøk IVF, 39 år


Waldfee

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Waldfee skrev:

Å tusen takk du! Hvordan går det med dere💗? Håper du koser deg 😊

Her går det bra vet du💗 Du skrev jeg måtte nyte hvert sekund, fordi du angret du ikke hadde nytt øyeblikkene mer med gutten din, og det tenker jeg på hver gang hun skriker for full hals. Fint å ha i bakhodet når jeg er ekstra sliten💗 Nå er kroppen min kommet 99% tilbake i vater etter blodtapet også og det hjelper jo veldig på da👍 Blir spennende å følge deg videre. Nå skal drømmen gå i oppfyllelse altså🙏🏻💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, tuppelene skrev:

Her går det bra vet du💗 Du skrev jeg måtte nyte hvert sekund, fordi du angret du ikke hadde nytt øyeblikkene mer med gutten din, og det tenker jeg på hver gang hun skriker for full hals. Fint å ha i bakhodet når jeg er ekstra sliten💗 Nå er kroppen min kommet 99% tilbake i vater etter blodtapet også og det hjelper jo veldig på da👍 Blir spennende å følge deg videre. Nå skal drømmen gå i oppfyllelse altså🙏🏻💗

Å, så herlig å høre 👍👍👍💗! Ja det er ikke alltid så lett å nyte gjennom hylingen, og det er jo en slitsom tid på veldig mange måter - men helt magisk også! Og for hver dag som går så blir de bare finere og finere 💙.  Bare gled deg! Så koselig at du følger med fortsatt, tusen takk☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Waldfee skrev:

Tusen takk 💗 Jeg er faktisk ikke helt sikker når de setter inn, jeg har en fryst blasto og en todagers og forstod det slik at de vil dyrke todageren til blasto muligens. Får mer info på UL-kontroll til uka. Masse lykke til med innsett, jeg skal heie på deg👏👏🤞🤞🤞. Om jeg er så heldig at det blir innsett denne syklusen, blir det nok litt etter deg - uka etter☺️

Takk for heiing, tror de eggene mine trenger det 🙌 Ca. ett år siden forrige innsett, får ta det som et tegn ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, i morgen er det kontroll for å sjekke forholdene, særlig om livmorslimhinnen ser bra ut. Jeg har sånn dårlig følelse at den vil være for dårlig, men vi får se🤞🤞🤞Må håpe litt også💗

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Waldfee said:

Å, i morgen er det kontroll for å sjekke forholdene, særlig om livmorslimhinnen ser bra ut. Jeg har sånn dårlig følelse at den vil være for dårlig, men vi får se🤞🤞🤞Må håpe litt også💗

Ååå lykke til i dag! Det blir spennende! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, dere💗 Det gikk utrolig nok bra, ble helt sjokkert over at kroppen faktisk fungerer sånn noenlunde. Mange fine follikler, slimhinne på 7,7 mm og vokser fortsatt, og en dominant follikel som vil gi eggløsning, sannsynligvis mandag. Så jeg skal bare teste etter eggløsning fra lørdag og så blir det forhåpentligvis innsett neste uke. Bare å heie på eskimoene nå altså. Ohoi. Vi tar vinterferie og drar straks avgårde på en fjelltur, det passet veldig bra nå altså 👍😊 Lettet!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra @Waldfee!! Eg håper det ordner seg for deg denne gongen og at denne eskimoen veit å "spara på kreftene og vil grava seg ned i tide" 😊 stor klem frå meg!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi hatt en topp dag med lang skitur på meg, skitur med sønnen og vært ute hele dagen med aking osv. Jammen ble det litt sol også☀️! Får håpe det er bra for slimhinnen og eggløsningsprosessen 😂. Skal teste etter eggløsning fra i morgen tidlig. Glemte å høre om jeg evt skal bruke noe progesteronstøtte, får sjekke til uka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ eggløsningstest i dag tidlig. Spennende hvordan den blir i morgen! Flott dag med herlig sol og en joggetur pluss masse lek ute☀️😊☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En irriterende ting er at pga østrogen-comeback i kroppen etter den kunstige overgangsalderen 3 mnd i høst, kombinert med julekaker og bursdagsfeiringer i januar, så har jeg lagt på meg 3 kg😡😡😡 Fått sånn muffinsmage... grrr! Så nå er det ekstra trening pg reduksjon av søtsaker for å prøve å bli kvitt den altså. Disse hormonene styrer mye med kroppen... Men blir jeg gravid tar jeg så mange kilo jeg bare får, altså🤞🤞🤞 Er egentlig slank fra naturens side så dette er blæh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende det var her nå!  

De hormonene, altså. Det er mye slags kjipe bivirkninger man må forholde seg til. Det høres godt ut med naturlig syklus, selv om jeg ser for meg at det er litt skummelt å stole på kroppen også. 

Masse, masse lykke til i uka som kommer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Illy skrev:

Så spennende det var her nå!  

De hormonene, altså. Det er mye slags kjipe bivirkninger man må forholde seg til. Det høres godt ut med naturlig syklus, selv om jeg ser for meg at det er litt skummelt å stole på kroppen også. 

Masse, masse lykke til i uka som kommer :hjerte:

Tusen takk, @Illy!! 💗 Det trenger jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig syklus er veldig behagelig altså, uten noe hormonkrøll utenfra. Men er jo veldig engstelig for at kroppen begynner å tulle, eggløsningstesten var negativ i dag også og det er jo litt rart. Klinikken sa teste på morgenen, men tester i kveld også da jeg har pleid å få positive eggløsningstester på kvelden tidligere. Eggløsning bør jo med normal syklus være i morgen eller evt tirsdag.... 🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjedelig med negativ test i dag morges, men den kan jo raskt bli sterk så hadde også testet om kvelden 😊🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...