Gå til innhold
Waldfee

Waldfee - søskenforsøk IVF, 39 år

Anbefalte innlegg

Ysera
4 minutter siden, Waldfee skrev:

Ja, jeg krysser alt jeg kan for oss, altså 🤞🤞🤞 Har en god følelse for dette forsøket ditt, kanskje er vinter/vårsyklusene også de beste for deg!💗🤞 

Jeg tror to vil være lurt for meg også: har jo kommet opp i mange mislykkede nå altså. kanskje jeg får satse på å ta innsett uten mannen og oooops der satte de inn to 😂

Ja, eg har lurt litt på det eg og... når våren kjem så føler eg liksom at eg/kroppen vaknar litt opp av vinterdvalen... ;)

Hahahaha! Ja, du kan jo høyra med klinikken om dei kan hjelpa deg med gode argument for å setja inn to? Det kan vera om legane sterkt anbefaler at du får satt inn to at han til slutt høyrer? Det er jo verdt eit forsøk, for legane anbefaler det ikkje om dei ikkje meiner at det faktisk kan auka/betra sjansane dine. :klem:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Waldfee
5 minutter siden, Ysera skrev:

Ja, eg har lurt litt på det eg og... når våren kjem så føler eg liksom at eg/kroppen vaknar litt opp av vinterdvalen... ;)

Hahahaha! Ja, du kan jo høyra med klinikken om dei kan hjelpa deg med gode argument for å setja inn to? Det kan vera om legane sterkt anbefaler at du får satt inn to at han til slutt høyrer? Det er jo verdt eit forsøk, for legane anbefaler det ikkje om dei ikkje meiner at det faktisk kan auka/betra sjansane dine. :klem:

Ja, det er jo noen tider av året som er bedre. Jeg ble gravid i mai med sønnen og i mars da jeg mistet (og november da, men var utenfor livmor). Vi satser alt på vårkroppene🤞💗! Ønsker sånn at dette skal lykkes for deg nå! 

Mannen har blitt forsøkt overtalt av legene før, så litt skeptisk der. Mulig lureri er beste mulighet, men ærlighet varer kanskje lengst 🤔. Vi får se 💗 At det skulle bli to stykker er det jo uansett veldig små sjansene for! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mirabella76
15 timer siden, Waldfee skrev:

Det høres veldig likt ut som meg og mannen! 😉 Dessverre så er han nok enda vanskeligere å overtale! Vi får se hva jeg kan få til... innbiller meg at det ville være lurt med to!

Tvilar sterkt på at han er verre å overtala enn min mann. I utgangspunktet meinte mannen min at det var totalt uaktuelt at eg fekk sett inn to egg. Men han fekk litt press på seg når me sat der på venterommet, og legen faktisk anbefalte innsett av to egg. :lur:

Endret av Mirabella76

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Waldfee
9 timer siden, Mirabella76 skrev:

Tvilar sterkt på at han er verre å overtala enn min mann. I utgangspunktet meinte mannen min at det var totalt uaktuelt at eg fekk sett inn to egg. Men han fekk litt press på seg når me sat der på venterommet, og legen faktisk anbefalte innsett av to egg. :lur:

Hehe, flink mannen din som lot seg overtale, angrer neppe nå som dere fikk en så fantastisk premie ut av det forsøket 💗 Men min er verre, legen anbefalte to forrige forsøk (før det siste) og mannen nektet selv om det andre embryoet da måtte kastes.... men ble bra nok til å fryses, da. Det ble ikke så god stemning, så må finne ut av det på bedre måte denne gangen! 🤔

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Waldfee

Da har jeg vært på samtale på klinikken og det ble bestemt at jeg skal ta ny laparaskopi om første forsøket på riksen nå ikke går. Legen sendte henvisning i dag.  For å sjekke om det kan være masse endo-oppblomstring der, sikkert lurt! Men utsetter ikke riks-forsøket altså, tar det først for rekkker ikke operasjon så raskt! Starter jo med spray om to uker... Så blir det rett på nesespray igjen etter operasjon eventuelt. Hoi, er egentlig litt fornøyd for har lurt på hva av endo som lurer der inne og lager trøbbel.... 👍😊 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mirabella76
9 timer siden, Waldfee skrev:

Hehe, flink mannen din som lot seg overtale, angrer neppe nå som dere fikk en så fantastisk premie ut av det forsøket 💗 Men min er verre, legen anbefalte to forrige forsøk (før det siste) og mannen nektet selv om det andre embryoet da måtte kastes.... men ble bra nok til å fryses, da. Det ble ikke så god stemning, så må finne ut av det på bedre måte denne gangen! 🤔

Mannen min var nok like sta som din mann altså, men eg pressa han skikkelig. :sjenert: Sa at eg nekta at det eine egget vart kasta, sidan det ikkje var bra nok til frys. Og at det garantert ikkje vart tvillingar, sidan egga ikkje var av topp kvalitet.

Mannen min sa forresten etter lang tids diskusjon, at viss eg fekk sett inn to egg og det vart tvillingar, så måtte eg lova at han skulle få bestemma kor me skal bu (me er ikkje enige om det). Og eg sa berre jada, det er greit, uten å egentlig meina det. Så kanskje like greit at me ikkje enda opp med tvillingar. :fnise:

Håpar du og mannen din finner ut av det før neste innsett. :tommelopp:

Endret av Mirabella76

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Wiley
10 hours ago, Waldfee said:

Da har jeg vært på samtale på klinikken og det ble bestemt at jeg skal ta ny laparaskopi om første forsøket på riksen nå ikke går. Legen sendte henvisning i dag.  For å sjekke om det kan være masse endo-oppblomstring der, sikkert lurt! Men utsetter ikke riks-forsøket altså, tar det først for rekkker ikke operasjon så raskt! Starter jo med spray om to uker... Så blir det rett på nesespray igjen etter operasjon eventuelt. Hoi, er egentlig litt fornøyd for har lurt på hva av endo som lurer der inne og lager trøbbel.... 👍😊 

Det er sikkert smart, like greit å ruske opp i ting. Men så kjapt du kommer igang på riksen da, det er jo flott. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fnugg

«Grattis» med lapraskopi da :) (eller :P men du skjønner hva jeg mener). 

Men forhåpentligvis blir det ikke nødvendig :nigo: 

Håper ingen spør meg om å sette inn 2 egg, mannen er så naiv at han hadde vært pådriveren mens jeg sannsynligvis hadde måttet sparke fyren i tissen for å unngå muligheten for befruktning :legrine:

Endret av Fnugg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden