Gå til innhold

Kjæresten til Per


bobleplast_

Anbefalte innlegg

1 hour ago, T-Rex said:
 

"Gammel gris" er et begrep, og det tror jeg du vet. Historisk har det vært brukt mest om menn, men jeg ser ikke hvorfor det ikke også kan brukes om middelaldrende/eldre kvinner, som ikke eier selvinnsikt i egen kjøttverdi på kjønnsmarkedet.

Tror nok du kjenner begrepet mye bedre enn meg og det er derfor det er fint å kunne få en forklaring. Jeg opplever det som om det har et preg av fordommer og forakt. Litt slik som noen kaller homoseksuelle for sopere og rumpejegere.

Er eldre griser verre enn yngre griser? Eller er det slik at en eldre mann alltid er en gris uansett hvor seriøs han er? Er en ung mann aldri en gris uansett hvordan han ligger rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Bag said:

Tror nok du kjenner begrepet mye bedre enn meg og det er derfor det er fint å kunne få en forklaring. Jeg opplever det som om det har et preg av fordommer og forakt. Litt slik som noen kaller homoseksuelle for sopere og rumpejegere.

Er eldre griser verre enn yngre griser? Eller er det slik at en eldre mann alltid er en gris uansett hvor seriøs han er? Er en ung mann aldri en gris uansett hvordan han ligger rundt?

Jeg skal svare deg når jeg er edru. Det forekommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel "vanlig" i dag. Mange eldre damer også, som er sammen med menn i 20 årene. Så lenge begge er myndig, så får dem bestemme selv hva dem gjør, men jeg forstår at det kan virke ekkelt for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 11/2/2018 at 10:52 PM, Bag said:

Vil du si at alder er viktigere enn at en liker personen og tror man vil fungere bra sammen med vedkommende?

Den følelsen når man sitter på aldershjem når sitt livs kjærlighet er i sin beste alder. Så fint! Herregud folk er jo helt fjern.. det er vel ingen naturlig kjærlighet som er så dum som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Martin13 said:

Den følelsen når man sitter på aldershjem når sitt livs kjærlighet er i sin beste alder. Så fint! Herregud folk er jo helt fjern.. det er vel ingen naturlig kjærlighet som er så dum som det.

Når er du på aldershjem? Når du er 90? Når er du i din beste alder etter din mening? Når du er 60?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...