Gå til innhold

Kjæresten til Per


bobleplast_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

11 hours ago, bobleplast_ said:
 

Hvorfor er hun sammen med en 30 år eldre fyr? 

Virker som du er litt opphengt i alder. Hvorfor det? Kanskje hun liker ham. Hvorfor skulle noen eventuelt være interessert i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Bag said:

Virker som du er litt opphengt i alder. Hvorfor det? Kanskje hun liker ham. Hvorfor skulle noen eventuelt være interessert i deg?

De aller fleste er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, T-Rex said:
 

De aller fleste er det.

Vil du si at alder er viktigere enn at en liker personen og tror man vil fungere bra sammen med vedkommende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bag said:

Vil du si at alder er viktigere enn at en liker personen og tror man vil fungere bra sammen med vedkommende?

Det er bare gamle griser som mener at man skal se bort fra alder, når det gjelder parforhold.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, T-Rex said:
 

Det er bare gamle griser som mener at man skal se bort fra alder, når det gjelder parforhold.

Å "se bort fra alder" er en ting mens å mene det overstyrer alt er noe annet.

Kjæresten til Per ser ikke ut til å være enig med deg og for meg ser det ikke ut til at hun er en gammel gris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bag said:

Å "se bort fra alder" er en ting mens å mene det overstyrer alt er noe annet.

Kjæresten til Per ser ikke ut til å være enig med deg og for meg ser det ikke ut til at hun er en gammel gris. 

Drøm videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er mange år eldre enn min far og jeg er eldre enn henne. Det går jo nå, men hva når han er 75 og hun 45, eller 80 og 50. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Enna12 said:

Han er mange år eldre enn min far og jeg er eldre enn henne. Det går jo nå, men hva når han er 75 og hun 45, eller 80 og 50. 

Det blir nok ikke så aktuelt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, T-Rex said:
Drøm videre.

Jeg har nok ingen drømmer eller fantasier i denne retning. Men jeg slutter vel aldri å bli overrasket over kvinner som foretrekker om igjen og om igjen menn på egen alder som er noen ordentlige drittsekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Bag said:

Jeg har nok ingen drømmer eller fantasier i denne retning. Men jeg slutter vel aldri å bli overrasket over kvinner som foretrekker om igjen og om igjen menn på egen alder som er noen ordentlige drittsekker.

Heller det enn 30 år eldre drittsekker.

Folk blir ikke snillere med årene, snarere tvert imot.

Endret av T-Rex
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, T-Rex said:
 

Heller det enn 30 år eldre drittsekker.

Folk blir ikke snillere med årene, snarere tvert imot.

Nå leste jeg nylig at forskning viste at folk flest faktisk ble mer tolerante og snille med alderen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, T-Rex said:
 

Heller det enn 30 år eldre drittsekker.

Folk blir ikke snillere med årene, snarere tvert imot.

Hvordan vet man hvem som er gris? Synes du eldre griser er verre enn yngre griser? Hva med en eldre mann som vil inn i et ansvarlig gjensidig forhold sammenlignet med en ung mann som ligger rundt hver helg? Hvem er mest gris etter ditt syn? Er det bare menn som kan være griser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Bag said:
 

Hvordan vet man hvem som er gris? Synes du eldre griser er verre enn yngre griser? Hva med en eldre mann som vil inn i et ansvarlig gjensidig forhold sammenlignet med en ung mann som ligger rundt hver helg? Hvem er mest gris etter ditt syn? Er det bare menn som kan være griser?

"Gammel gris" er et begrep, og det tror jeg du vet. Historisk har det vært brukt mest om menn, men jeg ser ikke hvorfor det ikke også kan brukes om middelaldrende/eldre kvinner, som ikke eier selvinnsikt i egen kjøttverdi på kjønnsmarkedet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...