Gå til innhold

Hormonkur?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Var hos lege i sist uke. Grunnen til at jeg oppsøkte lege er at jeg det siste året har hatt menstruasjon 4 ganger etter å ha sluttet på p-piller. Da jeg var yngre og ikke gikk på p-piller hadde jeg også mens 2-4 ganger i året. Ut fra disse opplysningene mente legen at det var stor sannsynlighet for at jeg ikke hadde eggløsning, og at det kunne by på problemer med å bli gravid på egenhånd. Derfor fikk jeg beskjed om at når jeg ønsket å bli gravid skulle jeg komme til han slik at jeg kunne prøve hormonkur. Noen som har erfaring med dette? Har tenkt masse de siste dagene - å få unger har jeg gledet meg til siden jeg var liten, og nå ser det liksom litt mørkt ut. Eller er det ikke det? Noen med erfaring som kan skrive litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, ikke mørkt. Du trenger nok kanskje bare litt hjelp.

Jeg ville spurt om henvisning til gynekolog. Det kan være flere grunner til manglende eggløsning eller menstrasjon. Flere spesialister tilbyr invendig ultralyd, og tar kan ta en grundigere kontroll av deg før du settes på hormonbehandling. Og skal du begynne med hormoner er det mange forskjellige veier. Så litt hjelp fra en spesialist er nok ikke så dumt.

Det blir nok barn skal du se! Litt tidlig å miste håpet før du har begynt!

Stor påskeklem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...