Gå til innhold

Hva er den merkelige følelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg ser sånne satisfying videoer så får jeg en sånn kriblende intens følelse i kjeven. Det gjelder ikke bare satisfying videoer, men også noen andre ting i hverdagen. For eksempel får jeg den følelsen av å se på små kuler som henger sammen, skorper på sår, ting man kan putte inn i andre ting som passer perfekt, som for eksempel to bokser som passer på millimeteren. Samt synåler, særlig de med en liten «perle» i den enden som ikke er spiss, ting som glir sakte ut av noe der det ikke hører hjemme slik at den andre formen på en måte føles fullstendig når den tingen som ikke hører hjemme blir fjernet. + sikkert masse mer. 

Noen andre som har det slik, og som kanskje vet hva det er?

følelsen i kjeven kan hverken beskrives som behagelig eller ubehagelig. På en måte er den behagelig i starten, men så føles det som om noe ikke blir tilfredsstilt når følelsen vedvarer, så da begynner den å bli plagsom. Nesten som en uoppnådd orgasme, bare i kjeven!

Anonymkode: c8a19...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Nervøsitet kanskje?

Anonymkode: 19942...e6f

Det vet jeg at det ikke er. Den er litt kilende på en måte, eller kriblende.

Anonymkode: c8a19...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Google ASMR

Anonymkode: a432c...47e

Det må være dette! Men det «rare» er at det er så konsentrert i kjeven, og at det føles som om jeg vil tilfredsstille det med å tygge på gjenstanden jeg ser.

Anonymkode: c8a19...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På ‎01‎.‎11‎.‎2018 den 22.47, AnonymBruker skrev:

Det må være dette! Men det «rare» er at det er så konsentrert i kjeven, og at det føles som om jeg vil tilfredsstille det med å tygge på gjenstanden jeg ser.

Anonymkode: c8a19...f0e

Den følelsen har jeg hatt ofte. Aner ikke hva det er dessverre...får den følelsen når jeg ser kjøtt jeg vil spise og. Får bare så lyst til å spise det, og vil tygge den. Da har jeg den følelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 1.11.2018 den 22.39, AnonymBruker skrev:

Google ASMR

Anonymkode: a432c...47e

Gjerne også Unintentional ASMR. Da får man tak i ordentlige saker, ikke de der tilgjorte greiene (hvisking og sånt tull).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...