Jump to content
Guest Samme

Anne Brith AS

Recommended Posts

Navigasjon

Gi meg en grunn til at folk skal kjøpe AB sin bakebok? Det hun er kjent for, er grunn nok i seg selv til IKKE å ha den boken i kjøkkenhyllen. En normal oppegående person vil IKKE bli assosiert med henne. Hun går nok uansett på en ny skattesmell, kan ikke skjønne hvorfor hun gidder å reklamere for det spraytan greiene, hun er nødt til å skatte av den dealen der, og er det verdt det?  Spraytan er "glam harry", lukter vondt, og ser rart ut. Hvem har lyst til å gå rundt med gul/orange farge på kroppen?

Fortsetter under...

Uglesjel
1 minutt siden, Navigasjon skrev:

Gi meg en grunn til at folk skal kjøpe AB sin bakebok? Det hun er kjent for, er grunn nok i seg selv til IKKE å ha den boken i kjøkkenhyllen. En normal oppegående person vil IKKE bli assosiert med henne. Hun går nok uansett på en ny skattesmell, kan ikke skjønne hvorfor hun gidder å reklamere for det spraytan greiene, hun er nødt til å skatte av den dealen der, og er det verdt det?  Spraytan er "glam harry", lukter vondt, og ser rart ut. Hvem har lyst til å gå rundt med gul/orange farge på kroppen?

Artigste av alt er alt det hun reklamere for bruker hun ikke selv. Hun har null peilling på hvordan enkelte produktene fungerer eller at dem i det hele tatt gir noe resultat🤦‍♀️ Hun har fått mye kritikk for å fronte slike reklamering ut en å testet dem ut og kunne gi en saklig omtalelse. Slik at folk faktisk gidder og ta seg tid til å vudere om dem vil kjøpe produktene eller ei. Bakingen hennes er blitt så matt å kjedelig at det er ikke fristende til og prøve oppskriftene en gang.

Tøytigern
1 time siden, absinthia skrev:

Dersom hun skulle komme ut med en annen bok, så burde hun nok fornye seg litt for å få salg på den, jeg tror at folk har begynt å bli lei av kaker, etter mange år med kakepyntedilla og cupcakestrender både her og der. 

Kan hende hun går på et nytt tapsprosjekt, da. Pga manglende teft.... Har hun ikke barn? Så kunne hun kanskje lagd en bok med baking av ting til å fylle ungenes matbokser. Sunne brød og rundstykker for barn. Idunno. Men noe annet enn kaker med glasur.

Uansett har hun vel ikke det beste ryktet blant småbarnsforeldre, så...

Uglesjel

Hadde jeg vært henne så ville jeg tatt en laaang pause fra sosiale medier og heller fokusert på og skaffet meg en skikkelig jobb. Slik at jeg kunne få kjøpt huset jeg ville ha. Og samt eventuelt starte opp en ny kafé med nye oppskrifter for både bakverk og varmmat. Hadde ikke forsatt på den evige gamle stien og stanget huet i veggen pga andre folk hadde meninger om meg. 

Tøytigern
8 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hadde jeg vært henne så ville jeg tatt en laaang pause fra sosiale medier og heller fokusert på og skaffet meg en skikkelig jobb. Slik at jeg kunne få kjøpt huset jeg ville ha. Og samt eventuelt starte opp en ny kafé med nye oppskrifter for både bakverk og varmmat. Hadde ikke forsatt på den evige gamle stien og stanget huet i veggen pga andre folk hadde meninger om meg. 

Hun klarer nok ikke å ta en pause, så opptatt av IG og Snap som hun virker. Men hun bør allikevel vurdere om det ikke er bedre  å satse på noe annet enn å leve av annonseinntekter.

Ellers får hun skaffe seg en Youtube-kanal der hun lager mat, baserer seg på å snakke engelsk, lage norsk tradisjonsmat og bakst- og satse på å få en million følgere og tjene kroner på reklame der.

Uglesjel
4 minutter siden, Tøytigern skrev:

Hun klarer nok ikke å ta en pause, så opptatt av IG og Snap som hun virker. Men hun bør allikevel vurdere om det ikke er bedre  å satse på noe annet enn å leve av annonseinntekter.

Ellers får hun skaffe seg en Youtube-kanal der hun lager mat, baserer seg på å snakke engelsk, lage norsk tradisjonsmat og bakst- og satse på å få en million følgere og tjene kroner på reklame der.

Hun burde hvertfall fjerne seg fra sosiale medier. Og komme tilbake når hun hår noe sterkt ,grundig å levere for alle. Slik sånn som hun holder på så blir historikken om henne kun dårligere og dårligere.

Annonse

Guest Ispahan
17 minutter siden, Tøytigern skrev:

Hun har en YouTube-kanal, men etter en halv julekalender, mistet hun interessen...

Tøytigern
14 minutter siden, Ispahan skrev:

Hun har en YouTube-kanal, men etter en halv julekalender, mistet hun interessen...

Uff, da. Jamen, da høres det ikke ut som hun er støpt for sosiale medier. At hun ikke klarte å levere innhold, mener jeg. Hun måtte jo gjennomført julekalenderen i det minste.

Alle kan jo ha en IG-konto og snappe. Det betyr ikke at de tjener penger på sin tilstedeværelse i SoMe av den grunn.

ninab82

Ryddet for persondebatt, spekulasjoner, avsporing og tilsvar til dette. 

Tråden stenges da det var vært mye regelbrudd. 

Ninab82, mod

Guest
This topic is now closed to further replies.

Artikler fra forsiden

• Create New...