Jump to content
Guest Samme

Anne Brith AS

Recommended Posts

Diamant
10 minutter siden, Honey Dew skrev:

Har Nettavisen fått tilbake kommentarfeltene?

Akkurat nå, mikrobe skrev:

Det kan være de kaller det noe annet nå. :sarkasme:

Nettavisen har kommentarfelt på FB. Jeg ser kun tre kommentarer og alle tre støtter AB.

Fortsetter under...

Honey Dew
15 minutter siden, mikrobe skrev:

Det kan være de kaller det noe annet nå. :sarkasme:

Nå forstår jeg ingenting... :klo:

Eveliina

"uhørt i norsk forlagshistorie"...?

Seriøst? 

Det er vel mer sånn det pleier å gå med bloggerbøkene. Hvor mange ganger har vel ikke bøker Panta har gitt ut blitt dratt for retten.....? Begynner å bli mer  -*gjeeeesp*.

Hvem gidder å bry seg? Sånn utover en lite gjeng her inne som følger med litt mer enn folk flest på hva som egentlig foregår. Dess flere ganger de gjentar "oppsiktsvekkende og eksplosivt", dess sterkere hører folk "dramalama bråkebøtte". 

https://www.nettavisen.no/livsstil/anne-brith-davidsens-bok-stevnet-for-retten/3423637275.html

Honey Dew
19 minutter siden, Diamant skrev:

Nettavisen har kommentarfelt på FB. Jeg ser kun tre kommentarer og alle tre støtter AB.

Åja, da gikk det lys opp for meg også.

Guest Ispahan
Posted (edited)

- Det er ekstra spesielt og en trussel mot det frie ord at man kan kreve å endre bøker anonymt. Dette kan ikke kalles å være modig, og viser nettopp problemet med anonym mobbing som boken tar opp. Vi ser fram til saken blir berammet for retten, da hun vil måtte tørre å stå for det hun nå gjør, sier Elgurén.

Vi må huske at denne kvinnen neppe er anonym overfor forlaget og Anne Brith, så det inntrykket han prøver å gi her henger ikke på greip. Men det støtter vel godt oppunder påstandene i boka om anonyme nettroll. Hun er til og med kvinne 😉 Jeg må si at Elgurén virker nesten like dreven i offerrollen som forfatteren sin.

At saksøker velger å være anonym overfor media er helt forståelige. vi har alle sett nok av eksempler på hva Anne Briths fanatiske fans lirer ut av seg de siste ukene. Anne Brith trenger ikke å løfte skitne til hendene sine, hun trenger bare å peke...

https://www.nettavisen.no/livsstil/anne-brith-davidsens-bok-stevnet-for-retten/3423637275.html

Edited by Ispahan
Glemte lenke

Eveliina
4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Blogger som ikke er blogger, du vet? ;) 

Annonse

Revenge o'Cavatina

Eldens advokatkontor sponset av Panta eller ei, Panta/Anne Brith Davidsen har ingen sak. Bare ord, som de bruker for mest mulig PR.

xinnia
1 time siden, Diamant skrev:

Forrige sak nettavisen hadde om damen, var det noen som linket til blant annet bloggen til Asti- de kommentarene med slike linker ble slettet.

mikrobe
1 time siden, Honey Dew skrev:

Bare et teit innspill på dette med "magasin" vs blogg.

Annonse

FotbaIlflua

Lurer på hvordan det er å være skandale-blogger den dagen de våkner opp og innser hvordan de har oppført seg; solgt sjelen sin og barna/familielivet sitt for penger. Om de våkner opp noen gang, da...

Månespeil
20 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Lurer på hvordan det er å være skandale-blogger den dagen de våkner opp og innser hvordan de har oppført seg; solgt sjelen sin og barna/familielivet sitt for penger. Om de våkner opp noen gang, da...

Tipper det kommer an på størrelsen på bankkontoen og forholdet til voksne barn..

FotbaIlflua
10 minutter siden, Månespeil skrev:

Tipper det kommer an på størrelsen på bankkontoen og forholdet til voksne barn..

Det bør stå ganske mange hundre millioner på bankkontoen for at det skal være i nærheten av tilgivelig å selge seg selv og sine nærmeste.

Månespeil
5 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Det bør stå ganske mange hundre millioner på bankkontoen for at det skal være i nærheten av tilgivelig å selge seg selv og sine nærmeste.

Helt enig! 

Revenge o'Cavatina

Felles søksmål fra de uthengte er en sabla god idé. 

Og Nettavisens sensur av kommentarfeltet på FB er latterlig uprofesjonelt. De mistet en følger der, gitt.

banana hammock
2 timer siden, Trude.lutt skrev:

Og kommentarfeltet på Nettavisen......

Hva er det som gjør at folk støtter henne....?

Er jo såklart ingen som tør og skrive noe under eget navn i frykt for hva AB kan finne på. Jeg klør i fingrene jeg har så lyst til og kommentere men tørr rett og slett ikke😡

Nor
2 timer siden, Inocybe skrev:

At det er andre forfattere som også har tråkket over grensen gjør det da ikke ok at AB også gjør det? Det er et dårlig argument her. 

Jeg vil omformulere det til at AB bør stå for at hun henger ut folk. Mange av personene i boken er veldig dårlig anonymisert og de har ikke fått mulighet for å fortelle sin side av saken. Bare fordi man er semikjent blogger gir det ikke frikort for å oppføre seg ufint. 

Men du mener vel det skal være samme regler for henne som andre som skriver bøker... eller? Jeg kjenner henne ikke personlig, men følger denne tråden fordi jeg er så fascinert over at en del anonyme kvinner hetser henne hemningsløst i denne tråden. Hva er det med henne ??? Det er jo mange som viser frem barna sine, planlegger og feiler. Det er frivillig og lese blogg, snapp og boken hennes . Dere velger !!!  og gjøre det.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Artikler fra forsiden

• Create New...