Gå til innhold
Samme

Anne Brith AS

Anbefalte innlegg

terteskjell
11 timer siden, Viking-girl skrev:

Joda! 😉 når hun var med i Hele Norge Baker. 

Kjellertrapp... 

Stemmer det🙂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

terteskjell

Denne nye snap hun har lagt ut med en tavle og en hel haug med tall..  Hvordan klarer hun og finne ut av ting i ett slikt rot? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
marthes

Hun har holdt veldig lav profil iforhold til vixen... mulig hun gjorde best i å være hjemme. Jeg hadde ikke turt å vise meg ute etter hva som har kommet frem i DN i høst (med truslene) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Carina Maria
1 time siden, marthes skrev:

Hun har holdt veldig lav profil iforhold til vixen... mulig hun gjorde best i å være hjemme. Jeg hadde ikke turt å vise meg ute etter hva som har kommet frem i DN i høst (med truslene) 

Det er hennes selv som har tapt på det hun har gjort og det er lurt av henne og holde en lav profil når det gjelder vixen men jeg tror dem som jobber med vixen har fått med seg alt som har skjedd og hadde hun blitt nominert til noen kategorier hadde noe vert galt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Veslefrikk
2 timer siden, Carina Maria skrev:

Det er hennes selv som har tapt på det hun har gjort og det er lurt av henne og holde en lav profil når det gjelder vixen men jeg tror dem som jobber med vixen har fått med seg alt som har skjedd og hadde hun blitt nominert til noen kategorier hadde noe vert galt. 

Hun var vel nominert, men gikk ikke videre til finalen. Hvis ikke jeg husker helt feil. Og da betyr vel det at leserne ikke har stemt på henne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
terteskjell
24 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hun var vel nominert, men gikk ikke videre til finalen. Hvis ikke jeg husker helt feil. Og da betyr vel det at leserne ikke har stemt på henne...

Vet ikke om det jeg skriver nå er feil men var det ikke vi lesere som sendte inn forslag på bloggere i noen av kategoriene?  De som hadde flest stemmer kom til semifinalen.  Også var det Vixen juryen som satt opp semifinalister i noen kategorier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Ellenn
1 time siden, Veslefrikk skrev:

Hun var vel nominert i mat-kategorien, men gikk ikke videre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kollontaj

Siden juryen hadde 60 % og publikum 40 % innflytelse på finalistene, kan de i utgangspunktet velge den bloggeren de vil ha i finalen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sjokka
På 11.1.2019 den 10.48, Viking-girl skrev:

Skjønner ikke hvorfor hun henger med Isabelle Eriksen og disse purunge bloggerne. Hun kunne vært moren deres. Antar at voksne ikke orker å henge med AB. Om hun hadde vært med voksnere folk så hadde hun dokumentert det. Hun har enormt flyktige relasjoner. 

Synes det blir helt feil og lage diskusjon rundt hvem AB er sammen med. Alder har ingenting å si så lenge de har funnet tonen og har det kjekt i sammen. AB gjør jo ikke noe galt? La nå dama få ha sosialt samvær med de hun selv ønsker. Å spekulere i om de voksne ikke orker å være med AB, synes jeg er råttent å skrive. Ingen vet om den spekulasjonen har noe rot i virkeligheten 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Perle
På 17.1.2019 den 16.41, formula skrev:

Tja, jeg la i hvert fall merke til at de andre var ganske sommerlig kledd, mens AB som ellers liker å pynte seg i mini-paljettkjoler, kom i langt skjørt og en velkjent rosa ullgenser. Litt malplassert kanskje, men ellers er det vel mest det at hun er såpass mye eldre enn de hun omgås som gjør at hun stikker seg litt ut.

Oppføre seg merkelig synes jeg stort sett hun gjør hver gang jeg ser henne på TV.

Dette er jo symtomatisk for henne. Hun vil, hun vil, hun vil, men får det ikke til. 🙄Hun er anmasende og har ikke veldig utviklede sosiale antenner og skjønner ikke kleskoder, etikette eller nettvett. 

https://imma.gr/78150x1e01 (LA’sforlovelsesfest)

Lurer på hva som skjer videre? :arwen: Må de ikke være ute av denne leiligheten de leier i nå mars? Ikke noe av dette hun har reklamert for de siste måned ene har blitt nie av.

»100-dagers challenge», husmorferie, online bakekurs, egen You Tube-kanal, huskjøp, Julekalender, New York tur med ungene, og dette online treningskurset hennes (ja, dette med melsekkene) er ikke blitt oppdatert etter 3 januar... 

Endret av Perle
Leifer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her