Gå til innhold

Jeg er tydeligvis født helt feil! er det mulig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er født så motsatt av hva som passer inn i samfunnet at det irriterer meg. Jeg har ingen interesser som gir meg studielyst innen lønnsomme emner. 
Alt jeg liker er ting man ikke tjener penger på. Men jeg har hatt jobber jeg har trivdes i også. 
Men jeg passer ikke inn i den jævla firkanten som er i samfunnet. Jeg er ikke i nærheten av å planlege barn, eg har aldri hatt kjæreste eller sex, jeg vet ikke hva jeg vil enda. 
Venninnene mine på 22, 19, 29 ja..alle aldre har fullført utdannelsen sin eller så har de bestemt seg for hva de skal satse på!! :( jeg er den siste absolutt hele tiden. 
Ble proppet full i oppveksten om at "da har du barn" "da har du kjæreste" osv..men alt som liksom var et selvfølge skjer jo ikke! 
jeg ser faktisk ikke bort ifra at det aldri skjer.

Anonymkode: 81cd1...9e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det med ro, det finns en tid for alt. :) 

Du skal leve ditt liv, ikke leve andres liv. So what om det ikke er A4?

Når du blir eldre (gjetter du er tidlig 20-år som eldst), så kommer du til å se at ikke alle er A4 heller. Vi er alle litt rare og merkelige, noen mer synlig enn andre. 

Anonymkode: b1ca2...2c1

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ta det med ro, det finns en tid for alt. :) 

Du skal leve ditt liv, ikke leve andres liv. So what om det ikke er A4?

Når du blir eldre (gjetter du er tidlig 20-år som eldst), så kommer du til å se at ikke alle er A4 heller. Vi er alle litt rare og merkelige, noen mer synlig enn andre. 

Anonymkode: b1ca2...2c1

du, jeg er 28 :( 

Skrevet

Du kan velge å være lei deg over det, eller du kan finne en annen mening med livet som passer med det du liker. Personlig tenker jeg at sistnevnte er bedre å satse på om man skal leve i 70 år til

Anonymkode: f57dd...8ea

Skrevet

Når jeg ser hvordan "alle andre" er og har det, så blir jeg egentlig bare veldig, veldig glad jeg IKKE er som dem... :)

Anonymkode: 785f8...6c8

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 32 og også utenfor boksen. Ingen utdannelse, men aktiv innen kunst/håndarbeid og livnærer meg på det og småjobber. Det er trangt, men gir meg glede. Evig singel, bor på en liten hybel med skildpadda mi, og elsker livet! Ville ikke byttet det mor noe. Slutt å vær så opptatt av samfunnets firkant, og Finn din egen sirkel!

Anonymkode: 817f1...d1c

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor kaste vekk livet ditt på å tro at du må følge drømmen til andre? Det er bortkastet tid. Finn en jobb du trives godt nok i til at du kan brødfø deg selv, så faller det kanskje en god forretningsidé ned i hodet ditt eller det dukker opp en utdanning du vil ha. Kanskje møter du en fyr du vil ha, kanskje ikke. Men stress for guds skyld ikke med å skaffe deg ting andre mener du bør ha. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 32 og også utenfor boksen. Ingen utdannelse, men aktiv innen kunst/håndarbeid og livnærer meg på det og småjobber. Det er trangt, men gir meg glede. Evig singel, bor på en liten hybel med skildpadda mi, og elsker livet! Ville ikke byttet det mor noe. Slutt å vær så opptatt av samfunnets firkant, og Finn din egen sirkel!

Elsker slike innlegg fra folk som er utenfor boksen. 😄 Hva gir deg mest glede i hverdagen? Og hva slags håndarbeid driver du med?

Hilsen ei som er "innafor boksen" og fortsatt sliter med å finne mening og glede. :)

Anonymkode: 4d866...b47

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fint å se at du har det bra. Jeg synes det høres litt ensomt ut å være singel hele livet, men noen er kanskje skapt for det.
Jeg MÅ ikke ha noen selv. Jeg orker ikke noen med meg 24/7 , men jeg savner å ha noen av og til. :) 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker slike innlegg fra folk som er utenfor boksen. 😄 Hva gir deg mest glede i hverdagen? Og hva slags håndarbeid driver du med?

Hilsen ei som er "innafor boksen" og fortsatt sliter med å finne mening og glede. :)

Anonymkode: 4d866...b47

Driver med strikk, brodering og glassmaling. Jeg er kanskje over gjenomsnittet glad for det enkle. Å ta bilder av høstløvet, eller plukke det og male etter det, gode samtaler med venner og familie, en god flaske vin tullet inn i et pledd med tegnefilmer, å finne en bok jeg ikke har lest på biblioteket, nyte en kopp kaffe med den boka på en kafé og observere mennesker, lage og dandere middager hjemme slik som på fine restauranter, oppdagelsesferd i egen eller fremmed by, botanisk hage... 

Jeg har nok alltid vært veldig selvstendig, og aldri følt jeg trenger noen for å utfylle meg. Klart jeg liker mannlig selskap, men jeg er ikke forholdstypen. I alle fall ikke der jeg er i livet nå.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er født så motsatt av hva som passer inn i samfunnet at det irriterer meg. Jeg har ingen interesser som gir meg studielyst innen lønnsomme emner. 
Alt jeg liker er ting man ikke tjener penger på. Men jeg har hatt jobber jeg har trivdes i også. 
Men jeg passer ikke inn i den jævla firkanten som er i samfunnet. Jeg er ikke i nærheten av å planlege barn, eg har aldri hatt kjæreste eller sex, jeg vet ikke hva jeg vil enda. 
Venninnene mine på 22, 19, 29 ja..alle aldre har fullført utdannelsen sin eller så har de bestemt seg for hva de skal satse på!! :( jeg er den siste absolutt hele tiden. 
Ble proppet full i oppveksten om at "da har du barn" "da har du kjæreste" osv..men alt som liksom var et selvfølge skjer jo ikke! 
jeg ser faktisk ikke bort ifra at det aldri skjer.

vel, jeg er 38 og lever ikke noe a4 liv og jeg er veldig fornæyd med at jeg ikke bukket under for hva alle andre gjorde

Anonymkode: a1bcf...88a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...