AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg lurer på hvorfor så mange på forumet er så redde for å bli gjenkjent i tråder? Er det fordi mange av vennene deres er på kvinneguiden? Eller er dere bare redde for at noen dere kjenner kanskje er her? Jeg skjønner ikke greia Anonymkode: 6dda3...029 2
NancyDrew Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvorfor så mange på forumet er så redde for å bli gjenkjent i tråder? Er det fordi mange av vennene deres er på kvinneguiden? Eller er dere bare redde for at noen dere kjenner kanskje er her? Jeg skjønner ikke greia Anonymkode: 6dda3...029 Kan også være det at når man googler noe, så kan det lede tilbake til en tråd her inne. Vips har man funnet ut hvem som kjørte på katten din den sene vintersdagen i fjor. Det var sånn jeg fant forumet. ... Neida 3
SoWhat? Skrevet 29. oktober 2018 #3 Skrevet 29. oktober 2018 Du spør om dette som anonym? 😄 Kommer aldri til å bli gjenkjent her. Er ikke redd for det. Men Kg har vel et slags dårlig rykte, og blir harselert med. Så skjønner at noen ikke vil bli gjenkjent. 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #4 Skrevet 30. oktober 2018 Hvis en skriver ting veldig detaljert om en situasjon så kan man jo brått finne en tråd som passer veldig godt med situasjonen til en du kjenner. Derfor, selvom jeg skriver som anonym, så skriver jeg det alltid på en måte som ikke helt kan bli gjenkjent, f.eks bytter om på alder littegrann med 1 eller 2 år og hvis det passer seg så bytter jeg om på kjønn også. Er ikke så kult å skrive om noe sårbart og bli gjenkjent, liten sjans for at det skjer, men man vet aldri. Er ingen av mine venner som vet at jeg er på KG en gang. Har litt angst for akkurat det der, selvom det sikkert ikke hadde vært verdens undergang om noen skulle gjenkjent det jeg skrev. Anonymkode: f7a08...3ba 3
Hadley Skrevet 30. oktober 2018 #5 Skrevet 30. oktober 2018 Kommer jo ann på hva man skriver. Tips om fin eyeliner eller vegetarisk salat? Eller tips om hardcore anal-fisting? Er jo ikke alt man har lyst å dele med alle! 7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #6 Skrevet 30. oktober 2018 Fordi jeg er redd for at noen jeg kjenner er her, og det ville vel være litt rart dersom de faktisk ikke er det? Særlig om du er fra ei lita bygd kan være lett å kjenne igjen. Vet om ei dame fra ei bygd med veldig få innbyggere som beskrev noe så veldig likt at en annen dame fra samme bygd skjønte at det var henne. Jeg fikk høre dette fra noen jeg kjenner, som kjenner denne dama godt..så tydeligvis ble hun avslørt. Opplevde selv noe skremmende en gang. Jeg beskrev en kollega som var forferdelig ubehagelig, og jeg gjorde faktisk om litt på info..likevel spurte noen om navnet hans begynte på en viss bokstav, og det var bokstaven hans. Er jo ikke sikkert det var den samme fyren.. fikk også beskjed om at han kunne være farlig. Skrev ikke mer i tråden jeg 😛 Anonymkode: b6410...e59 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #7 Skrevet 30. oktober 2018 50 minutter siden, Hadley skrev: Kommer jo ann på hva man skriver. Tips om fin eyeliner eller vegetarisk salat? Eller tips om hardcore anal-fisting? Er jo ikke alt man har lyst å dele med alle! Derfor skriver jeg kun om Satyricon. Anonymkode: 53967...df5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #8 Skrevet 30. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Derfor skriver jeg kun om Satyricon. Anonymkode: 53967...df5 😂😂😂 Anonymkode: e9305...ecf
Gjest IommI Skrevet 30. oktober 2018 #9 Skrevet 30. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Derfor skriver jeg kun om Satyricon. Anonymkode: 53967...df5 🙄 Når faen spilte Satyricon grind?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #10 Skrevet 30. oktober 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvorfor så mange på forumet er så redde for å bli gjenkjent i tråder? Er det fordi mange av vennene deres er på kvinneguiden? Eller er dere bare redde for at noen dere kjenner kanskje er her? Jeg skjønner ikke greia Anonymkode: 6dda3...029 Jeg vet at jeg har to nære venner på kg, så hvis jeg skriver om noe her så er det noe jeg ikke tar opp med de. Anonymkode: e8625...b67
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #11 Skrevet 31. oktober 2018 Det hender jeg tror jeg vet hvem enkelte er, men jeg er nok bare paranoid. Det kan være hvem som helst. Særlig tenker jeg folk som skriver likt på Facebook og kg. eller har samme interesse som noen jeg kjenner, kan jeg bli overbevis om at det er han/henne. Anonymkode: e9305...ecf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå