Wonders Skrevet 29. oktober 2018 #1 Del Skrevet 29. oktober 2018 Jeg liker denne så godt. Er dette vanskelig? Kunne noen klart det? Eneste som står skrevet er DIY beverage cuff - no pattern. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 29. oktober 2018 #2 Del Skrevet 29. oktober 2018 Så fin! Den er nok ikke vanskelig å sy, men jeg har dessverre ikke symaskin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) 8 minutter siden, Thildamor skrev: Så fin! Den er nok ikke vanskelig å sy, men jeg har dessverre ikke symaskin. Enig. SÅ mange steder jeg kjøper kaffe eller te som har glovarme kopper. Og få steder har sånn beskyttelse til å ha rundt koppen, sleeve. Noen ganger tar jeg dobbel kopp bare for å ikke brenne meg. Noen ganger tar jeg vare på de engangskoppebeskyttelsene. Endret 29. oktober 2018 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 29. oktober 2018 #4 Del Skrevet 29. oktober 2018 Det er kjempelett selv om du ikke kan sy. Jeg er overhodet ikke noe spesielt god til å sy, men hadde maks brukt en time på den. Det er bare et rektangel (sannsynligvis med flere lag stoff, evt en tynn papplate inni). De hullene klemmer du bare på. Tre et bånd så er du ferdig. Jeg utfordrer deg til å prøve! Blir garantert bra. Spør evt om tips på stoff&stil eller lignende. 😊 Så kan du poste et bilde her etterpå 😉 Forresten en fin julegave! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 30. oktober 2018 #5 Del Skrevet 30. oktober 2018 På 29.10.2018 den 10.40, Wonders skrev: Enig. SÅ mange steder jeg kjøper kaffe eller te som har glovarme kopper. Og få steder har sånn beskyttelse til å ha rundt koppen, sleeve. Noen ganger tar jeg dobbel kopp bare for å ikke brenne meg. Noen ganger tar jeg vare på de engangskoppebeskyttelsene. Kan du ikke ta en pappdings slik du har på bildet og bruke det som mal? I verste fall kan du "låne" en hos Narvesen eller tilsvarende steder som selger kaffe og bruke den som mal. Eventuelt kan du lage en egen mal i papir eller tynn papp som du kutter til stoffet etter. Stoff & Stil i Storgata har en hel etasje med stoff du kan bruke. De har også maljer i diverse størrelser og det du eventuelt måtte trenge i tilleg. Det kan kanskje være en idé å ha vatt mellom lagene med stoff slik at du ikke brenner deg på lankene. 23 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Jeg utfordrer deg til å prøve! Blir garantert bra. Jeg slenger meg på den utfordringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. oktober 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 30. oktober 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #7 Del Skrevet 30. oktober 2018 5 timer siden, Wonders skrev: Hva skal det der bety? Det finnes faktisk av-på-knapp på dagens symaskiner Anonymkode: dfc18...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #8 Del Skrevet 30. oktober 2018 Det der.... kan jeg prøve å sy for hånd til deg, jeg syr pene sting og liker å ha noe å styre med, men dessverre ikke tid før i desember. Så har du ikke fått det til selv, skal jeg fikse en. Post farger og mønster du kunne tenke deg. Anonymkode: 2662a...4b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. oktober 2018 Forfatter #9 Del Skrevet 30. oktober 2018 Oki og hva vil noe slikt koste? Bare sånn at jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #10 Del Skrevet 30. oktober 2018 21 minutter siden, Wonders skrev: Oki og hva vil noe slikt koste? Bare sånn at jeg vet. Kun stoff og porto. du gir meg noe å gjøre, og jeg deg produktet. Trenger ikke å koste mer enn en 50lapp til sammen. Den rosa sløyfa har jeg på meterrull hjemme. Klarer du å vente til desember? Anonymkode: 2662a...4b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokuyo Skrevet 30. oktober 2018 #11 Del Skrevet 30. oktober 2018 Det der syr man lett. Det kjedelige er å sette i maljene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. oktober 2018 Forfatter #12 Del Skrevet 30. oktober 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kun stoff og porto. du gir meg noe å gjøre, og jeg deg produktet. Trenger ikke å koste mer enn en 50lapp til sammen. Den rosa sløyfa har jeg på meterrull hjemme. Klarer du å vente til desember? Anonymkode: 2662a...4b5 Jepp jeg venter. Skal sende meld her da jeg finner noe på stoff og stil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #13 Del Skrevet 30. oktober 2018 Eventuelt her om du finner akkurat den du vil ha, mye fortere. https://www.etsy.com/market/coffee_sleeve__corset Anonymkode: 2662a...4b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #14 Del Skrevet 31. oktober 2018 Tusen takk for julegaveide! Har et par tanter jeg pleier å gi julegaver til som nødvendigvis ikke koster mye, evnt lage til dem og slike må være perfekte til dem Anonymkode: 553ce...c13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå