Gjest Freya Sand Skrevet 29. oktober 2018 #1 Del Skrevet 29. oktober 2018 Hei, jeg har ikke reist hit med buss før, og det ser vanskelig ut? Virker som man må gå halvannen kilometer fra busstoppet, både for å komme til Töcksfors Shoppingcenter og Töcksfors Handelspark (lengst). Svinesund er heller ikke aktuelt fordi det er en time lenger reisevei, dessuten må man ta tog til Halden og buss over til Svinesund. Synes dette er rart siden så mange nordmenn handler i Sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #2 Del Skrevet 29. oktober 2018 Kjør bil hvis du har mulighet til det! Anonymkode: f6683...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freya Sand Skrevet 29. oktober 2018 #3 Del Skrevet 29. oktober 2018 DA har jeg holdt på noen timer, men fant endelig en løsning. Det viste seg å være umulig å finne en buss til Sverige som ikke stoppet over én kilometer unna nærmeste kjøpesenter, men fant en buss som går direkte til en butikk som selger mat fra balkan og midtøsten, og Eurocash og Godisbutiken ligger i gangavstand 🙂 Det står at den ikke stopper på resterende stoppesteder hvis bussen blir full, men enn så lenge blir den visst sjelden det i følge sjåføren jeg ringte. Likevel lurt å ringe han! https://interbuss.no/andre tjenester/rutebuss sverige.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. oktober 2018 #4 Del Skrevet 30. oktober 2018 På 29.10.2018 den 10.59, Freya Sand skrev: https://interbuss.no/andre tjenester/rutebuss sverige.html Tusen takk for denne lenken. Jeg har tenkt på denne i flere år. Den stopper der jeg bor og lurer alltid på hvor den stopper og hvor de reklamerer. Har ikke sett det før her. Denne er veldig populær og er alltid mange glade shoppere som har med seg mye når de avstiger. Fantastisk tilbud!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystic woman Skrevet 30. oktober 2018 #5 Del Skrevet 30. oktober 2018 På 29.10.2018 den 8.20, Freya Sand skrev: Hei, jeg har ikke reist hit med buss før, og det ser vanskelig ut? Virker som man må gå halvannen kilometer fra busstoppet, både for å komme til Töcksfors Shoppingcenter og Töcksfors Handelspark (lengst). Svinesund er heller ikke aktuelt fordi det er en time lenger reisevei, dessuten må man ta tog til Halden og buss over til Svinesund. Synes dette er rart siden så mange nordmenn handler i Sverige? Hvorfor vil du til Tõcksfors egentlig? Nordby kjøpesenter er sikkert like rikholdig som det i Tõcksfors, og ligger ikke langt unna butikkene på Svinesund. Jeg vet det går spesielle "handlebusser" fra Osloregionen flere ganger i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #6 Del Skrevet 30. oktober 2018 Jeg bor ikke langt fra Töcksfors og der er det knapt butikker igjen, men de driver å bygger på senteret så dette vil forhåpentligvis endre seg snart. Men, er det mat, tobakk og godterier man skal ha så er utvalget stort nok, men skal du shoppe klær osv. ville jeg tatt turen til Nordby. Et annet alternativ er å ta bussen som går til Ullared fra Askim. Anonymkode: 97bd6...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freya Sand Skrevet 2. november 2018 #7 Del Skrevet 2. november 2018 On 10/30/2018 at 1:54 PM, Wonders said: Tusen takk for denne lenken. Jeg har tenkt på denne i flere år. Den stopper der jeg bor og lurer alltid på hvor den stopper og hvor de reklamerer. Har ikke sett det før her. Denne er veldig populær og er alltid mange glade shoppere som har med seg mye når de avstiger. Fantastisk tilbud!!! Da ses vi kanskje en gang, for dro på tirsdag og hadde det virkelig moro som eneste nordmann på bussen - så denne bussen kommer jeg nok til å fortsette å bruke sånn annenhver uke. Og så koster det kun 80 kroner tur/retur - MEN du bør ha med en god lydbok på øret for bussjåføren kjører innom en del steder for å plukke opp folk og det tar litt tid. Fra Grønland (som jeg gikk på) tok det 2 og en halv time hver vei 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #8 Del Skrevet 30. november 2018 På 30.10.2018 den 14.12, AnonymBruker skrev: Jeg bor ikke langt fra Töcksfors og der er det knapt butikker igjen, men de driver å bygger på senteret så dette vil forhåpentligvis endre seg snart. Men, er det mat, tobakk og godterier man skal ha så er utvalget stort nok, men skal du shoppe klær osv. ville jeg tatt turen til Nordby. Et annet alternativ er å ta bussen som går til Ullared fra Askim. Anonymkode: 97bd6...091 Hæ? Buss fra Askim til Ullared? Hvor? Når? Anonymkode: 645b2...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå