Gå til innhold

Til deg på 170


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, Diva74 skrev:
 

Samme her. Vipper mellom 58 og 59/60 alt ettersom hva jeg har spist, vært på do og tid på døgnet. Er utrent nå og er tynn på en fin måte i overkroppen, men fra livet og ned er det én sørgelig historie. Beina så tynne at de ser komisk ut, verre er det med rumpa.jdi har ikke rumpe lengre,bare et hull i ryggen.hvordan Trener du da

Har gått endel tur i skog og på fjellet, og synes dette synes på beina. I tillegg har jeg brukt strikk rundt knærne i ulike øvelser for å aktivere rumpa, da framside lår dominerer hos meg ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Synes det er litt rart selv, og i grunn litt urettferdig:\ Jeg har sikkert ikke den beste kroppssammensetningen, men min fettprosent er også innafor normalen. Likvevel ser jeg større ut enn hva jeg er. Når jeg ber folk jeg stoler på, evt. fremmede på f.eks. et forum, om å gjette vekta mi så gjetter de som oftes rundt 80kg.

Anonymkode: 03c62...0ea

Hos meg er det motsatt. Folk tror ikke på at jeg er over 80 kg. Nå trener jeg vekter 4-5 timer uken, og jeg vet at muskler veier mer enn fett, men jeg har som nevnt også en del ekstra på kroppen. Spesielt rundt magen. Jobber med å komme meg ned i vekt, men vet fra tidligere at alt overflødige er borte om jeg kommer ned i 72 kg. 

Anonymkode: ba1ae...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

71-72 kg, men trives best når jeg er under 70 kg. Er godt voksen (46 år) og bruker str 40 stort sett. Ser veldig stor forskjell på meg selv både i ansikt og kropp fra feks 69-74 kg selv om om det bare er 5 kg. 

Anonymkode: 5ec5e...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 171cm, veier 73-75kg og bruker strl XS i klær. Vekt har ikke mye å si, varier veldig fra person til person. 

Anonymkode: 17e2b...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

172, veier ca 65-67 et sted (og det vet jeg kun pga operasjon det siste året), bruker str S stort sett. Str 26 og 27 i jeans. Har et smalt liv og det jeg har av fett er på rumpe og lår, så føler meg heldig der :) 

Tror jeg veier litt mindre når jeg trener aktivt, men har ikke eid en vekt på mange år, så det er vanskelig å si. Trives veldig godt her jeg er, er ikke syltynn lengre, men har muskler og ser sunn ut.

Anonymkode: 0e193...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 kilo, lett til normal kroppsbygning.

Var mellom 53 og 55 kilo før jeg fikk barnet mitt.

Anonymkode: 07a78...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mattie16

Jeg er 1,74 og veier nå 77,2 kg. Målet er å gå ned til 70 kg og holde meg der, da det er min idealvekt. Jeg har tung benbygning og alltid brukt str m/s i klær.

Jeg la på meg totalt 30 kg etter flere graviditeter, og var 100 kg på mitt tyngste (som høygravid). Aldri hadde jeg trodd det skulle bli så vanskelig å gå ned i vekt igjen, da jeg alltid har vært slank og aldri har behøvd å slanke meg tidligere. Men nå er jeg på god vei til min normale tilstand og er veldig fornøyd med det. Har lært mye om kosthold og trening, så tenker det tross alt er positivt oppi all frustrasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter fødsel ca 58. Prøver å holde fast på et par ammekilo, men de forsvinner sikkert da jeg er glad i løping og trening og turene blir sikkert ikke kortere fremover. Ligger på 56-57 til vanlig. Under 54 mister jeg menstruasjonen, så kan ikke gå ned mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...