Gå til innhold

Til deg på 160 cm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 158 og inder 50 blir for lite, og over 60 er for mye.

Anonymkode: 21eb2...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 155cm og veier 70-75. Er verken fornøyd eller misfornøyd. Er godt trent og føler meg vel i kroppen, men skulle ønske det viste en annen bokstav i klærna😂

Anonymkode: dd017...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

161 og 73 kg. Idealvekta mi. Trener styrke, og liker å kjenne at jeg er sterk uten å ha altfor definerte magemuskler. Skulle gjerne vært litt "bredere" eller rett og slett hatt mindre rumpe. Den er stor i forhold til resten av kroppen, men får vel ikke akkurat gjort noe med det uten å miste musklene. 😅 bmien er for høy, men den tar joikke hensyn til muskler. 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Ikke vondt ment men jeg synes du er en stor/kraftig dame. Men så lenge du er fornøyd.

Anonymkode: b8757...9d0

Hun spurte ikke deg hva du syntes da... Stikk tilbake til kjellerleiligheten din.

Anonymkode: 5afc4...7fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

161 og 73 kg. Idealvekta mi. Trener styrke, og liker å kjenne at jeg er sterk uten å ha altfor definerte magemuskler. Skulle gjerne vært litt "bredere" eller rett og slett hatt mindre rumpe. Den er stor i forhold til resten av kroppen, men får vel ikke akkurat gjort noe med det uten å miste musklene. 😅 bmien er for høy, men den tar joikke hensyn til muskler. 

Hun spurte ikke deg hva du syntes da... Stikk tilbake til kjellerleiligheten din.

Anonymkode: 5afc4...7fe

Ytringsfrihet 

Anonymkode: b8757...9d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IMG_20181104_215152.thumb.jpg.2d8e8b3333faa66de4c688dc915c54c3.jpg

Ser sånn ut med mine 55-57 kilo. Kanskje jeg blir mer fornøyd med trening..🤨

Anonymkode: a1b79...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2018 den 14.45, AnonymBruker skrev:
 

Ikke vondt ment men jeg synes du er en stor/kraftig dame. Men så lenge du er fornøyd.

Anonymkode: b8757...9d0

Jeg synes hun ser ganske bra ut med den vekta. Hadde ikke tippet 85 kilo. 

Anonymkode: a1b79...c5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier 58kg. Skal slanke med 5-6 kg, da blir jeg fornøyd. Ser lubben ut når jeg veier såpass. Når jeg var ung veide jeg 48 kg og ser på bilder nå at jeg var veldig tynn så det er ikke noe jeg ønsker å oppnå.

Anonymkode: 8da03...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 161 cm, vet ikke hvor mye jeg veier. Men vil tippe jeg ligger et sted mellom 64-68 kilo. Trives mellom 55-60 kilo, men jeg er ikke veldig misfornøyd med utseendet akkurat nå heller. Så jeg prøver bare å bli i bedre fysisk form og spise variert, så får kroppen forme seg som den vil.

Anonymkode: a3923...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg 56 kg, holder på å ta av noen kg etter jeg ble ferdig med ungene. Er 164 cm og har "alltid" veid 48-52 kg, men etter fødslene (2 på 2 år) lå jeg stabilt på 60 kg, som jeg synes er for mye. Merker at det krever litt å gå ned som jeg er eldre (30-årene), men det skjer endringer sakte, men sikkert. :) Må nesten se an litt hvor mye jeg skal gå ned, kroppen er jo litt forandret etter graviditetene, utover antall kg, så får se hvilken vekt som er mest kledelig. Har første mål på 54 kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 cm og per nå ca. 70 kg. Det er akkurat et par kg for mye til at jeg er fornøyd. Vil gjerne under 68 kg, helst vil jeg ligge rundt 66 kg.

Kropper bærer vekt veldig forskjellig, og hos meg legger veldig mye av vekten seg på rumpe og lår. Jeg er ikke veldig stor på 70 kg, men heller ikke slank. Jeg syns rumpe og lår er litt for store, magen er litt slapp, og overarmene litt for store. Nå bruker jeg str. M/38-40 i bukser og S/M/36-38 i overdeler og kjoler. På 65 kg har jeg flat mage, fortsatt litt rumpe og lår, men blir nesten beinete på overkroppen, og går ned en str. i klær både på overkropp og underkropp.

Anonymkode: 5995f...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest duftlyset

Jeg er 163 og varierer mellom 67-70 kilo. Synes ikke jeg er overvektig og har trent regelmessig det siste halve året og føler meg mye freshere og finere i kroppen enn før, selv om jeg sikkert kunne gått ned et par kilo. Jeg er ganske mye større i overkroppen enn underkroppen (dvs bredskuldret), noe som kommer av at jeg var aktiv idrettsutøver før helsa skrantet litt på flere plan. 

Synes ikke folk skal henge seg så forferdelig mye opp i vekten sin? BMI-skalaen skulle vært makulert for lenge siden. Bruk målbånd rundt magen eller andre partier der du ønsker å bli større eller mindre. Og husk at muskler veier mer enn fett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest duftlyset
På 29.10.2018 den 15.01, AnonymBruker skrev:

Og 65-67 kg høres helt vilt ut i mine ører. Faktisk er man overvektig ifølge BMI når man er 162 cm og 67 kg. (Vet man ikke kan stole 100 prosent på BMI, men det gir en pekepinn). 

Anonymkode: 4e94e...165

tror du skal ta deg en runde på instagram å se hvor mye trenings-influencere faktisk veier og hvordan de ser ut. Kan veie over 70 å fremdeles være slank på den høyden, dersom man har mye muskler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2018 den 14.18, AnonymBruker skrev:

160 cm og 85 kg, skal ned 20 kg men ikke mer:)

113D48FF-B0AD-4D34-A401-D8FD3507B5BD.jpeg

Anonymkode: 397b5...32f

Jeg er 80 kg og skulle gått ned 10 kg,men klarer ikke. Kan jeg spørre hvor mye du er rundt livet og under brystet?

Anonymkode: 20d84...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...