Gå til innhold

Til deg på 160 cm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 1.57, og veier 59 kg. Det kler meg. Veide rundt 50 i mange år, når jeg ser tilbake på bilder synes jeg at jeg var litt vel tynn.

Anonymkode: 283ea...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 cm akkurat, og veier 57 kg. Kunne tenke meg å gå ned 3-4 kg, spesielt rundt midjen for det er der det sitter. Men det er jo ikke mulig å punktslanke seg, det vet jo alle, så spørs om magen hadde blitt noe mindre uansett om jeg kuttet ned på sjokoladespisingen....

 

 

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

162 cm, pleide å ligge på rundt 53 kg. Begynte med tung styrketrening og la på meg mye muskelmasse, så nå ser jeg slankere og mer velformet ut på ca 60 kg. Veier meg dog veldig sjelden, da vekt bare et tall som ikke sier noe som helst om sunnhet og kroppsfasong.

Anonymkode: c95b2...fae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja, det er individuelt hvordan kroppene våre kler vekten, men det er også individuelt hvordan vi definerer "slank", "tynn" eller "lubben". Jeg tenker også at å veie typ 45 kg med vår høyde er alt for lite, og at de som veier det må se veldig tynne ut. Men ser at de som svarer her som veier lite mener de ikke er for tynne. På motsatt side kan jeg ikke forstå at noen av de som svarer de veier typ 70 kg med vår høyde kan se noe annet enn overvektige ut. Selv om de ikke syns det selv. 

Anonymkode: cdfb6...bdf

Jeg tror det handler om hva man er vant med. Jeg er vant med å aldri ha vært den tynneste, så for meg anser jeg det å veie et sted mellom 54-59 som slankt. De som alltid har vært undervektige vil kanskje se på seg selv som stor så fort de bikker 50 kg, noe som i min verden er ganske sykt.

Jeg har også veid 63 kg en gang. Da er jeg direkte lubben. Begynner å se ganske lubben ut når jeg bikker 57 kg. Da har jeg litt mer fett rundt midjen enn jeg ønsker. Men hver sin smak. Har sett mange gutter som blir kjærester med ganske så lubne jenter. Føler det var mer "trendy" å like damer som Megan Fox før, men tidene forandrer seg og det virker som damer som Ulrikke Falch er mer "in".

Jeg personlig trives best i kroppen min når jeg er fit ;)

Anonymkode: b8757...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Føler det var mer "trendy" å like damer som Megan Fox før, men tidene forandrer seg og det virker som damer som Ulrikke Falch er mer "in".

Anonymkode: b8757...9d0

Husker da jeg gikk på ungdomsskolen og alle snakket om "size 0 idealet". Heldigvis er ikke det å være syltynn in lenger, men jeg syns ikke Ulrikke Falch er et godt eksempel på kroppsidealet i dag. Det er mer en timeglassfasong med bittelite liv og stor rumpe som er greia i dag, og det syns jeg er like urealistisk for mange som tynnhetsidealet var tidligere.

Anonymkode: cdfb6...bdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

 

56-57 er helt perfekt for oss på 160 cm❤

Anonymkode: b8757...9d0

Ikke sant :) 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har veid 50 kg selv, og da er superduperslank! Jeg vil tro de fleste, inkludert deg, ser vanlig slank ut(ikke sykelig tynn) med 50 kg. Men for meg som alltid har trent og har mye muskler på kroppen så ser 56-57 kg helt bomb ut på meg. Får mye skryt for sexy timeglassform ;) og at jeg er sunn og sterk.

De som derimot veier 43 og i det området må jo se helt syke ut. Jeg veide 47 kg på ungdomsskolen, og da var jeg TYNN!

Anonymkode: b8757...9d0

Jeg har "alltid" veid mellom 45-48 kg og jeg var altfor tynn, men jeg så det ikke selv og syns jeg ble litt stor med engang jeg la på meg litt, for jeg var ikke vant med å veie så mye. Må også innrømme at jeg heller ikke ønsket å veie mer, men det siste året har jeg vært veldig nøye på å få i meg de næringsstoffene kroppen har behov for og ikke vært så steng med trening og kosthold. Det tok litt tid å venne seg til den nye kroppen, det er egentlig ikke sånn kjempestor forskjell, men jeg føler meg mer kvinnelig, har større pupper, litt friskere i ansiktet og ser ikke ut som en strek slik jeg gjorde tidligere 😅Jeg hadde jo aldri trodd at jeg skulle ende opp med å bli så fornøyd med vektoppgang. 

Anonymkode: 78316...5c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja, det er individuelt hvordan kroppene våre kler vekten, men det er også individuelt hvordan vi definerer "slank", "tynn" eller "lubben". Jeg tenker også at å veie typ 45 kg med vår høyde er alt for lite, og at de som veier det må se veldig tynne ut. Men ser at de som svarer her som veier lite mener de ikke er for tynne. På motsatt side kan jeg ikke forstå at noen av de som svarer de veier typ 70 kg med vår høyde kan se noe annet enn overvektige ut. Selv om de ikke syns det selv. 

Anonymkode: cdfb6...bdf

Jeg har venninner som er ca. like høye som meg og de veier mellom 65-70 kg og det er ingen av de som ser overvektig ut. De større enn meg, men ser absolutt ikke stor ut. Tenker at når man begynner å veie over 75 kg, det er da man begynner å se overvektig ut. 

Anonymkode: 78316...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 162, og vekt under 65-67 ser jeg syk ut. 45-50 kg høres helt vilt ut i mine øyne 🙄

Anonymkode: 32cba...075

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Husker da jeg gikk på ungdomsskolen og alle snakket om "size 0 idealet". Heldigvis er ikke det å være syltynn in lenger, men jeg syns ikke Ulrikke Falch er et godt eksempel på kroppsidealet i dag. Det er mer en timeglassfasong med bittelite liv og stor rumpe som er greia i dag, og det syns jeg er like urealistisk for mange som tynnhetsidealet var tidligere.

Anonymkode: cdfb6...bdf

Du tenker på Kylie Jenner. Plastikk, plastikk, plastikk.

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ikke sant :)

Jeg har "alltid" veid mellom 45-48 kg og jeg var altfor tynn, men jeg så det ikke selv og syns jeg ble litt stor med engang jeg la på meg litt, for jeg var ikke vant med å veie så mye. Må også innrømme at jeg heller ikke ønsket å veie mer, men det siste året har jeg vært veldig nøye på å få i meg de næringsstoffene kroppen har behov for og ikke vært så steng med trening og kosthold. Det tok litt tid å venne seg til den nye kroppen, det er egentlig ikke sånn kjempestor forskjell, men jeg føler meg mer kvinnelig, har større pupper, litt friskere i ansiktet og ser ikke ut som en strek slik jeg gjorde tidligere 😅Jeg hadde jo aldri trodd at jeg skulle ende opp med å bli så fornøyd med vektoppgang. 

Anonymkode: 78316...5c9

Jeg tror overgangen er vanskelig for mange. Å akseptere trivselsvekten sin. Jeg husker jeg alltid etterstrebet å være tynn flis som alle de andre jentene. Jeg så aldri selv at jeg allerede hadde timeglassformen på mine 56 kg. Nå er jeg mye mer fornøyd :) og godt du også er det!

Anonymkode: b8757...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

160 cm og 85 kg, skal ned 20 kg men ikke mer:)

113D48FF-B0AD-4D34-A401-D8FD3507B5BD.jpeg

Anonymkode: 397b5...32f

Ikke vondt ment men jeg synes du er en stor/kraftig dame. Men så lenge du er fornøyd.

Anonymkode: b8757...9d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er 162, og vekt under 65-67 ser jeg syk ut. 45-50 kg høres helt vilt ut i mine øyne 🙄

Anonymkode: 32cba...075

Og 65-67 kg høres helt vilt ut i mine ører. Faktisk er man overvektig ifølge BMI når man er 162 cm og 67 kg. (Vet man ikke kan stole 100 prosent på BMI, men det gir en pekepinn). 

Anonymkode: 4e94e...165

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

157 cm. og 46/47 kilo. Tror jeg er ganske tynn, men ikke sånn at folk reagerer. En del av vekten er muskler, så jeg er ikke sånn bare-skinn-og-bein i alle fall. Trives godt med den vekten jeg har nå. Samtidig vet jeg jo at jeg har lite å gå på hvis jeg skulle bli syk eller noe sånt.

Anonymkode: dbd1e...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

164cm og veier 105 kilo. Om jeg trives? Kan vel ikke akkurat si det nei. Men, har gått ned fra 110, så det kommer seg nok sakte men sikkert. 

Anonymkode: bacfb...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164 og veier 52 kg. Veide lenge 48 kg og ser ingen forskjell på kroppen. Det fettet som har kommet har spredt seg jevnt utover. I forhold til vekt tenker jeg at 52 kg er en mer passende vekt for meg, men jeg bryr meg ikke om jeg veier 48 eller 58 kg så lenge jeg føler meg bra og er i grei form. Kunne godt lagt på meg mer så lenge det er muskler

Anonymkode: 86fe6...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164cm og veier 67kg. Trives best på rundt 58-60kg så er på vei dit :)

Anonymkode: 3c08b...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...