Gå til innhold

Tråden for oss som aldri skal bo sammen med noen...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

...aldri gifte oss, eller få barn. Syns det kan være fint med en egen tråd for oss også. :)   #snusmumriksyndromet

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut til at dette blir forumets mest fornemme klubb, kun med håndplukkede medlemmer. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å bli med for folk som HAR vært gift og fått barn og aldri skal bo med noen igjen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mer enn nok med å bo med meg sjæl, jeg.

Og kjerring og unger er jeg for gammal til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ella Ellefantella skrev:
Er det lov å bli med for folk som HAR vært gift og fått barn og aldri skal bo med noen igjen?

         Det er lov.  👍🏼 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:
 

         Det er lov.  👍🏼 

Ok, da er jeg og med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bli med også? 🙂 har barn, altså. Men veier opp for det med å ha vært 100 % frivililig alene i 16 år. Elsker det. Har aldri savnet en mann, har aldri kjedet meg, har aldri følt meg ensom. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Enna12 skrev:
Hvorfor kaller du det snusmumriksyndromet? 

Bare fordi jeg hadde lyst til det. :nigo: Snusmumrikken gikk også sin egen vei og er min store favoritt i Mummidalen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Bare fordi jeg hadde lyst til det. :nigo: Snusmumrikken gikk også sin egen vei og er min store favoritt i Mummidalen. 

Skjønner, det er jo en fin karakter. Min er lille my 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan folk forklare HVORFOR de har valgt å aldri bo med noen?

For min del er jeg lei av å tilpasse meg og trenger mer plass til å få være som jeg er. Tenker at en evnt kjæreste som bare kommer på besøk og slipper å dele skittentøyskurv med er det idéelle! Nå er jeg nyseparert og ikke lyst på noen mann i det hele tatt, men jeg blir sikkert forelska igjen. Håper det bli minst to år til, gjerne fem! Tror jeg kommer til å styre unna så mye jeg klarer.

Nå skal vi ha datteren på 13 år 50/50 og jeg gleder meg til å bare være henne og meg!

Egentlig tror jeg ikke jeg er laget for samboerskap, jeg trenger sånn frihet. Ikke til å ligge med andre o.l., men til å styre selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror at denne trådens medlemmer kan deles inn i flere grupperinger. De som har gjort og har vært alt sammen,
de som har prøvd litt eller de som ikke har vært sambo, gift, har barn etc. Noen er helhjertet her fordi de er lei av alt
og er nylig blitt single og vil ha det slik en stund, mens andre har vært single lenge, kanskje hele livet og har valgt
dette fordi det passer med deres personlighet og livsvalg. Ikke alle går den veien som de aller fleste går og da er
det å være alene et naturlig valg og ikke det minste trist eller leit. For dem som velger dette er det naturlig å kun
være seg selv i sin bolig. Alle får velge det som passer best for dem i livet og alle valg skal respekteres. :) 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Jeg tror at denne trådens medlemmer kan deles inn i flere grupperinger. De som har gjort og har vært alt sammen, de som har prøvd litt eller de som ikke har vært sambo, gift, har barn etc. Noen er helhjertet her fordi de er lei av alt og er nylig blitt single og vil ha det slik en stund, mens andre har vært single lenge, kanskje hele livet og har valgtv dette fordi det passer med deres personlighet og livsvalg. Ikke alle går den veien som de aller fleste går og da er det å være alene et naturlig valg og ikke det minste trist eller leit. For dem som velger dette er det naturlig å kun være seg selv i sin bolig. Alle får velge det som passer best for dem i livet og alle valg skal respekteres. :) 

 

 

Det er denne jeg er. 

 

Skulle ønske at flere forstod at det er de av oss som trives alene og velger å være alene fordi vi ønsker det.

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Eugene Onegin skrev:
 

 

Det er denne jeg er. 

 

Skulle ønske at flere forstod at det er de av oss som trives alene og velger å være alene fordi vi ønsker det.

Jeg tror at jeg også er en sånn, av natur, altså som trives med å være alene. Kommer IKKE til å føle meg ensom og alene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja....å virkelig forstå noe som er veldig annerledes er vel ikke det enkleste hvis man selv er helt motsatt. 
Det man kan håpe på er aksept for at en velger noe annet og har gjort sitt valg med åpne øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...