Gå til innhold

Var det feministene som forårsaket 9/11?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Jeg er på mange måter for feminisme, men det moderne feminisme har gått for langt og på mange måter så er feminister like ekstreme som islamske terrorister. Og har kvinner blitt lykkeligere pga av feminismen? vi ser i den vestlige verden rekord høyt antall av skilsmisser, rekord lavt antall inngåtte ekteskap, vestlige kvinner får færre barn enn tidligere generasjoner og vestlige kvinner er den gruppen av kvinner som færrest barn i verden. Jeg tror ikke at dagens kvinner er noe lykkeligere enn hva bestemødrene deres var og jeg tror også at samfunnet har tjent lite eller ingenting på 2 og 3 generasjons feminisme.

Anonymkode: c99ee...5a9

Jeg tenker at det ikke handler om lykke. Det handler om rettferdighet. Det er nå mitt syn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vanligvis for kontroversielle meninger, men du gikk nettopp full retard

Anonymkode: f8d14...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Muskath skrev:
 

Jeg tenker at det ikke handler om lykke. Det handler om rettferdighet. Det er nå mitt syn.

Hva mener du ikke er rettferdig for kvinner i dag?

Anonymkode: c99ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er vanligvis for kontroversielle meninger, men du gikk nettopp full retard

Anonymkode: f8d14...3ad

Du gir ikke noe seriøst svar, du må forklare tydeligere.

Anonymkode: c99ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Hva mener du ikke er rettferdig for kvinner i dag?

Anonymkode: c99ee...5a9

Bl.a.at jenter blir tvunget til å gifte seg i svært ung alder. At jenter i verden ikke får gå på skole. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:
 

I tiden etter 11 september så kom det frem at en av hovedmennene bak terrorangrepet Mohammed Atta var sterk motstander av feminisme og at han mislikte feminister sterkt. https://en.wikipedia.org/wiki/Mohamed_Atta

Anonymkode: c99ee...5a9

Ja, det var jo overraskende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Muskath skrev:
 

Bl.a.at jenter blir tvunget til å gifte seg i svært ung alder. At jenter i verden ikke får gå på skole. 

Så du mener at det har blitt mindre av påtvunget ekteskap blant muslimer pga av feminisme? i hvilket vestlig går ikke jenter på skole?

41 minutter siden, Muskath skrev:
 

Ja, det var jo overraskende. 

Nei, ikke i det hele tatt. Men det viser jo også et tegn.

Anonymkode: c99ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Så du mener at det har blitt mindre av påtvunget ekteskap blant muslimer pga av feminisme? i hvilket vestlig går ikke jenter på skole?

Nei, ikke i det hele tatt. Men det viser jo også et tegn.

Anonymkode: c99ee...5a9

Du vet nok at muslimske menn  og menn fra mange andre land er redde for at kvinnefrigjøring skal smitte fra den vestlige verden. 

Endret av Muskath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Muskath skrev:
 

Du vet nok at muslimske menn  og menn fra mange andre land er redde for at kvinnefrigjøring skal smitte fra den vestlige verden. 

Det vet jeg ikke, jeg er ikke muslim og har aldri vært i land som Saudi-Arabia eller Iran. Men vi ser det samme her i Europa, euopeere er redde for muslimsk kultur.

Anonymkode: c99ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Som kjent så har ikke kvinner så mye å si når det gjelder islam, og muslimer er veldig konservative og tradisjonelle. I dagene/ukene etter terrorangrepet mot USA i 2001 så var det flere som mente at årsaken til terrorangrepet var den amerikanske abort loven, rettigheter for homofile og den amerikanske feminismen/liberalismen, noen kjente konservative amerikanere gikk ut i media og sa at dette var årsaken til angrepet, men det var også forskere som mente det samme, at dem amerikanske feminismen/liberalismen var hovedårsaken til terrorangrepet 9/11. Hva tror du?

Anonymkode: c99ee...5a9

Jeg tror det er 100% korrekt.

Noen kristne og muslimer blir provosert av at vi har frihet og likestilling. De vil at kvinner skal holde kjeft og at prester skal bestemme hvem som skal ha sex.

Skal vi gi etter og bli et gammelsdags drittland, hetse homofile etc for å blidgjøre terrorister? 

NEI!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Isambard skrev:
 

Jeg tror det er 100% korrekt.

Noen kristne og muslimer blir provosert av at vi har frihet og likestilling. De vil at kvinner skal holde kjeft og at prester skal bestemme hvem som skal ha sex.

Skal vi gi etter og bli et gammelsdags drittland, hetse homofile etc for å blidgjøre terrorister? 

NEI!! 

Det er ikke bare muslimene som er skremt av moderne vestlig kultur. Vesten har tapt sin verdi og kultur pga av liberalisme/feminisme.

 

Anonymkode: c99ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva mener du ikke er rettferdig for kvinner i dag?

Anonymkode: c99ee...5a9

Tja for eksempel at 1 av 3 kvinner opplever seksuelle overgrep, blir hetset, dømt og mistrodd når de forteller om det, tjener 73% av det menn i Norge gjør, må innfinne seg med at seksuell trakassering er en del av hverdagen som kvinne, blir ikke hørt og respekt i jobbsammenhenger (gjort mange eksperiment på dette der ideer presentert av kvinner ikke får støtte men med et mannlig navn får støtte med en gang), forskning på kvinnesykdommer blir nedprioritert og bevilget mye mindre penger til (utenom brystkreft), blir ikke trodd på legekontoret for smerter menn blir tatt alvorlig med med en gang, må ta forhåndsregler bare for å jogge seg en tur eller når vi skal gå hjem fra byen, og må bevise ovenfor menn hvorfor vi trenger likestilling og helst argumentere med at feminismen gir fordeler for menn også for at menn skal gidde å støtte det fordi å støtte "bare" kvinner er visst ikke menn så interessert i, mens det motsatt er millioner av kvinner som støtter bedre rettigheter for menn. 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Så du mener at det har blitt mindre av påtvunget ekteskap blant muslimer pga av feminisme?

Anonymkode: c99ee...5a9

Ja, det er mye mindre toleranse i vesten for tvangsekteskap og æreskultur blandt muslimer pga feminismen. Muslimske jenter og gutter tør takket være feminismen å stå opp mot denne uretten. 

Anonymkode: 51770...14c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det var nok ikke den indirekte årsaken til terrorangrepet, men muslimer misliker alt som har med feminisme/liberalisme å gjøre. Og det var flere amerikanske forskere som mente at den amerikanske abortloven, homofiles rettigheter og liberalisme/feminisme kan ha spilt en stor faktor til hvorfor terrorangrepet ble utført.

Anonymkode: c99ee...5a9

Fordi de er helt på baertur, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

I tiden etter 11 september så kom det frem at en av hovedmennene bak terrorangrepet Mohammed Atta var sterk motstander av feminisme og at han mislikte feminister sterkt. https://en.wikipedia.org/wiki/Mohamed_Atta

Anonymkode: c99ee...5a9

Nå var jeg overrasket. Det er nettopp fordi al-Qaeda er bygget på islamistisk ideologi, og det er absolutt ikke kvinne-vennlig. Snarere tvert imot. 

Endret av Mari Y
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er liberalisme ganske mye mer enn feminisme. Og så kanskje man burde diskutere USAs inngripen i Midt-Østen også, eller? Blir det for dumt, synes du? Og tittelen din er jo et kapittel i seg selv.

Anonymkode: 43699...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Tja for eksempel at 1 av 3 kvinner opplever seksuelle overgrep, blir hetset, dømt og mistrodd når de forteller om det, tjener 73% av det menn i Norge gjør, må innfinne seg med at seksuell trakassering er en del av hverdagen som kvinne, blir ikke hørt og respekt i jobbsammenhenger (gjort mange eksperiment på dette der ideer presentert av kvinner ikke får støtte men med et mannlig navn får støtte med en gang), forskning på kvinnesykdommer blir nedprioritert og bevilget mye mindre penger til (utenom brystkreft), blir ikke trodd på legekontoret for smerter menn blir tatt alvorlig med med en gang, må ta forhåndsregler bare for å jogge seg en tur eller når vi skal gå hjem fra byen, og må bevise ovenfor menn hvorfor vi trenger likestilling og helst argumentere med at feminismen gir fordeler for menn også for at menn skal gidde å støtte det fordi å støtte "bare" kvinner er visst ikke menn så interessert i, mens det motsatt er millioner av kvinner som støtter bedre rettigheter for menn. 

Ja, det er mye mindre toleranse i vesten for tvangsekteskap og æreskultur blandt muslimer pga feminismen. Muslimske jenter og gutter tør takket være feminismen å stå opp mot denne uretten. 

Anonymkode: 51770...14c

Det finnes ingenting som tilsier at 1 av 3 kvinner har vært utsatt for seksuelle overgrep, med mindre seksuelt overgrep betyr og se på en kvinne. Det virker som at kvinner/feminister forventer at alle skal tro på jentene/kvinnene som hevder at de har blitt utsatt for seksuelle overgrep, selv om det ikke finnes noen form av beviser som støtter disse anklagene. Og for å få noen dømt innenfor rettsvesenet så man må ha noe som kalles for bevis, eller hevder du at de kvinnene som har blitt utsatt seksuelle overgrep ikke blir trodd dersom det faktisk finnes bevis som støtter de sin forklaring?. Det du nevner med at kvinner "ikke blir hørt og respektert i jobbsammenheng" er bare rent tull, og hvis disse ideene fra kvinner ikke blir gjennomført så betyr det simpelt at ideene fra menn eller andre kvinner var bedre. Og respekt er noe som man ikke får gratis. Jeg har aldri hørt noe om at forskning på sykdommer hos kvinner blir nedprioritert i forhold til menn, tvert imot. Men mannfolk lever kortere enn hva kvinner gjør, også er det flere gutter/menn som dør hver dag på verdensbasis enn hva det er av jenter/kvinner som dør, men jeg har ikke peil sykdomsforskning og bryr meg heller ikke om temaet. Så du mener at hver enkelt mann er en potensiell overgriper eller morder siden du må ta "forhåndsregler" hvis du skal ta deg en joggetur på kveldstid? Sannheten er den at menn og kvinner er forskjellige fra naturens side, og det er ingenting som kan forandre vår biologi. Og hva er det som feminismen/liberalismen har oppnådd, annet enn opp samfunnet, distansere forholdet mellom mann og kvinne, legalisere det unormale og gjøre kvinner i vesten mindre lykkeligere?

Det er strengere regler og lovverk mot tvangsekteskap i vestlige land, men det er slettest ikke pga feminisme/liberalisme. Snarere fordi at i de fleste vestlige land så man være over 18 år for å inngå legalisert ekteskap også er det forbudt å gifte seg med et familiemedlem. Muslimske innvandre i vestlige land distanser fra vestlig kultur fordi de ser at det er en ukultur og både 2 og 3 generasjonsinnvandrere har samme syn som sine forfedre. Og det ikke bare muslimske land som ser ned på den vestlige liberalismen/feminist kulturen, spør bare din lokale prest hva han synes om homoekteskap eller kjønnskvotering.

Anonymkode: c99ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mari Y skrev:
 

Nå var jeg overrasket. Det er nettopp fordi al-Qaeda er bygget på islamistisk ideologi, og det er absolutt ikke kvinne-vennlig. Snarere tvert imot. 

Nei, det var ikke overraskende. Men det forteller også litt om hvor farlig feminisme/liberalisme kan være når de går over grensen, også "vår" kjære Behring-Breivik hadde ikke heller sansen for feminismen/liberalismen.https://www.dagsavisen.no/innenriks/breivik-hatet-feminismen-1.815956

Anonymkode: c99ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...