Gå til innhold

En maur...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det vel ikke saærlig håp om, vel... det trasket én bitteliten maur på badegulvet i morges. Kan det tenkes den var helt alene i verden...?

Eller kan jeg nå vente besøk av alle vennene, familien og resten av maurslekta?

Hva gjør vi nå? Anticimex? Eller er det lurt å vente?

Hvor liker de best å holde seg så jeg kan finne et eller annet kjemikaliegreier å sprøyte eller spraye eller...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

En maur kommer sjelden alene, ja... :wink:

Jeg ville likevel ha avventet litt jeg da - vanskelig å skulle spraye hvis du ikke vet hvor de kommer fra.

Kanskje du kan lokke dem fram med noe søtt - liker ikke maur det da? :klø: Bare sånn for å se om det er flere, og hvor de evt. kommer fra?

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Tja, det er vel alltids en bitteliten mulighet for at den har kommet inn via klær eller sko også. Tror jeg ville ha avventet og sett etter flere. Du kan jo kjøpe en maurfelle for å se om det går maur i den?

Skrevet

Du må iallefall ikke drepe den, for da kommer hele slekta + naboslekta i begravelsen...det har iallefall jeg hørt. :ler:

Skrevet
Du må iallefall ikke drepe den' date=' for da kommer hele slekta + naboslekta i begravelsen...det har iallefall jeg hørt. :ler:[/quote']

Det har også jeg hørt. *grøsse-smily*

Hva med Inger Hagrups dikt "Mauren" da?

Har du prøvd det :eeeh:

Skrevet

Jeg ville tatt frem MastaKill og sprøytet der den gikk - og rundt alle gulvlister i aktuelt rom .. for den kommer veldig sjelden alene - det ville være for mye å håpe på... :evil:

Skrevet

Nope, men jeg tror jeg hadde sørget for så rask avlivning at ryktet ikke en gang hadde kommet ut. :ler:

Skrevet

Gjemme liket kanskje :klø:

Partert det........ og gjemt hver del langt fra hverandre :blaveis:

Unnskyld Fryden - for atte vi torpederer tråden din :kyss:

Skrevet
Gjemme liket kanskje :klø:

Partert det........ og gjemt hver del langt fra hverandre :blaveis:

Unnskyld Fryden - for atte vi torpederer tråden din :kyss:

Ja, eller smugle det over til naboen hvis naboforholdet er dårlig. :ler:

Skrevet

Takk for råd. Det med begravelsen har jeg tenkt på, jeg senket den i do slik at de ikke finner liket...

Gjest Gjesta
Skrevet
Takk for råd. Det med begravelsen har jeg tenkt på' date=' jeg senket den i do slik at de ikke finner liket...[/quote']

:hoho:

Skrevet
Takk for råd. Det med begravelsen har jeg tenkt på' date=' jeg senket den i do slik at de ikke finner liket...[/quote']

:ler:

(Noen er skikkelig smarte asså)

Skrevet

Men har du tenkt på letemannskapene da ... ???

Gjest Gjesta
Skrevet

:ler:

Skrevet

Hihi...små letemaur med rødekorsemblem på ryggen. :hoho:

(Men da er iallefall det avgjort - ser jeg en maur innomhus så blir det vollgrav rundt huset).

Skrevet

Jada, de kommer ikke til å reagere før påsken er over og lille Myra ikke kommer tilbake på jobb tirsdag.

Det er selvsagt ingen varig løsning, men jeg har kjøpt litt tid.

Skrevet

.. men er du sikker på at hun var på jobb???

Det kan jo tenkes det var påsketur .. og da er hjelpekorpset ganske kjapt på pletten..

- hvertfall om hun fulgte fjellvettreglene om å melde fra hvor hun gikk...

Du tok jo hånd om "grav deg ned i tide"... bokstavelig talt....

Skrevet

Hadde en maur på badet for noen år siden, men så heldigvis aldri noe til resten av slekta. :-)

Skrevet

Jada, de kommer ikke til å reagere før påsken er over og lille Myra ikke kommer tilbake på jobb tirsdag.

Det er selvsagt ingen varig løsning, men jeg har kjøpt litt tid.

.. og fortsatt ingen letemannskaper ??.. heldige du .. som har begått det perfekte mord :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...