AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 Hvor paranoid er det å tenke, at datteren din ikke får bli med i nabohytta fordi mannen i familien der KAN være pedofil? Anonymkode: f5548...426
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #2 Skrevet 27. oktober 2018 Like paranoid som at ungen ikke skal få være med klassevenner hjem på grunn av samme tanke. Anonymkode: d29dd...4e4 13
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #3 Skrevet 27. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor paranoid er det å tenke, at datteren din ikke får bli med i nabohytta fordi mannen i familien der KAN være pedofil? Anonymkode: f5548...426 Jævlig paranoid... Anonymkode: 6cce9...db2 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #4 Skrevet 27. oktober 2018 Selvsagt. Pedofile kan de møte hvor som helst..! Det kan være pappaen til "Per" i klassen, det kan være Nabo Kåre, og det kan være mammaen til "Sofus" som går i klassen under... Jeg tror mer på forebygging. Mine barn vet at enkelte mennesker er slemme, og at ingen har lov å ta på dem nedentil. Og at uansett hva de slemme sier, så kan de komme til oss. Vi snakker ofte om nei er nei. Se filmene som Nrk har laget for barn. Og snakk med barna! Og ja, jeg vet jo at ting kan skje for det, men håper at ved å snakke med dem, så vet de at dette ikke er lov, de tør kanskje å løpe vekk, eller skrike. Men vi slutter ikke å leve for noen kan være slemme..! Barna har venner, de besøker folk og de får ferievenner. Vi er deltagende i livet dems, og blir selvsagt kjent med foreldrene til vennene dems.. Anonymkode: 30fb5...70e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå