Gå til innhold

- «The Simpsons» kutter karakteren Apu fra showet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

«The Simpsons»-skaperne gjør drastiske endringer med en folkekjær karakter etter nesten 30 år på TV-skjermen. Det hevder produsent Adi Shankar.
 

https://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/--the-simpsons-kutter-karakteren-apu-fra-showet/3423552164.html

Tragisk

Anonymkode: d76ba...0e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Hvem bryr seg? De aller fleste statistene i slike show, utgjør jo selvfølgelig bare små side-show uansett... 

Anonymkode: d6e46...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit det.. men grunnen til det var jo ganske idiotisk spør du meg😊

Anonymkode: 4e5a8...3f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Veldig bra grunn! Men dumt han forsvinner 

Anonymkode: b9fa0...db0

Det er ingen bra grunn det er en helt idiotisk grunn. Om de vil kvitte seg med en karakter så er det helt greit. Men å gi etter for en gjeng snowflakes er bare patetisk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt latterlig, som så mye annet for tiden. 

Anonymkode: 0279e...166

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eugene Onegin skrev:
 

Det er ingen bra grunn det er en helt idiotisk grunn. Om de vil kvitte seg med en karakter så er det helt greit. Men å gi etter for en gjeng snowflakes er bare patetisk

Er du som er snowflaket her som blir så opprørt over en helt legit grunn 

Stereotyper er rasistisk og det er ikke kult for indere at de alltid blir fremstilt som dumme grønnsaksbutikk eiere. 

Anonymkode: b9fa0...db0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Er du som er snowflaket her som blir så opprørt over en helt legit grunn 

Stereotyper er rasistisk og det er ikke kult for indere at de alltid blir fremstilt som dumme grønnsaksbutikk eiere. 

Anonymkode: b9fa0...db0

 

Med mindre du er en hykler så antar jeg at du også mener at Groundskeeper Willie skal fjernes som er en stereotypisk skotsk karakter på samme måte som Apu er en stereotypisk indisk karakter. 

Jeg hadde tatt folk som deg langt mer alvorlig om man hadde gått etter alle stereotypsike framstillinger.

 

Og nei det er ingen legit grunn til å bli opprørt over. 

 

Men hva kan man forvente av patetiske snowflakes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Eugene Onegin skrev:
 

 

Med mindre du er en hykler så antar jeg at du også mener at Groundskeeper Willie skal fjernes som er en stereotypisk skotsk karakter på samme måte som Apu er en stereotypisk indisk karakter. 

Jeg hadde tatt folk som deg langt mer alvorlig om man hadde gått etter alle stereotypsike framstillinger.

 

Og nei det er ingen legit grunn til å bli opprørt over. 

 

Men hva kan man forvente av patetiske snowflakes.

Skotter har ingen standard rasistisk stereotyp på å være sinte vaktmestere så den sammenligningen fungerer ikke 

Anonymkode: b9fa0...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe absurd over hvor nærtagende en etterhvert har blitt, når selv uskyldige og ellers lite støtende serier som the Simpsons sitt rollegalleri er nok til å støte enkelte og at dette blir tatt såpass seriøst at det får konsekvenser. På meg virker det ikke heller som om dette egentlig er noe særlig mange reagerer på, men at høylytte aktivister får mye omtale av presse og medier som selv sympatiserer med budskapet, eller ikke selv tør å ta en mer kritisk tilnærming til aktivistene. 

Uansett synd om Apu forsvinner. Som de fleste andre figurene er han en karikatur og til dels stereotypisk figur, men som jeg kan huske blir han vell mer eller mindre utelukkende skissert som en bra og hardarbeidende person, som riktignok snakker gebrokkent, noe det er vanskelig å se at skulle være  skrekkelig støtende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Eugene Onegin skrev:
 

 

Med mindre du er en hykler så antar jeg at du også mener at Groundskeeper Willie skal fjernes som er en stereotypisk skotsk karakter på samme måte som Apu er en stereotypisk indisk karakter. 

Jeg hadde tatt folk som deg langt mer alvorlig om man hadde gått etter alle stereotypsike framstillinger.

 

Og nei det er ingen legit grunn til å bli opprørt over. 

 

Men hva kan man forvente av patetiske snowflakes.

Er ikke egentlig homer en stereotypisk karakter og da? En halvfeit blek Amerikaner som elsker øl og mat, lat, jobber akkurat det han må, og aldri har råd til det han bør? 

 

Bør i så fall bare kutte hele Simpsons da...

Anonymkode: c0412...ad9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste blir at Krusty må ta hatten og gå. Pga at han er støtende mot yrkesgruppen klovner.

Anonymkode: 2b9ee...f6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så jævlig av lei av politisk korrekthet og denne svake snowflake generasjonen.. Takker gud for at vi har Trump.

Anonymkode: d362f...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Er du som er snowflaket her som blir så opprørt over en helt legit grunn 

Stereotyper er rasistisk og det er ikke kult for indere at de alltid blir fremstilt som dumme grønnsaksbutikk eiere. 

Anonymkode: b9fa0...db0

Jeg tviler på at du engang vet hva snowflake betyr. Det er en gjeng med liberaler som er psykisk svake og som aktivt leter etter noe og føle seg krenka over, jeg tror ikke at disse PC-snowflakene var født når Simpsons hadde premiere. Folk flest er lei av dette tullet.

Anonymkode: d362f...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:
 

Er du som er snowflaket her som blir så opprørt over en helt legit grunn 

Stereotyper er rasistisk og det er ikke kult for indere at de alltid blir fremstilt som dumme grønnsaksbutikk eiere. 

Anonymkode: b9fa0...db0

Apu er vel slett ikke fremstilt som dum? Tvert i mot i forhold til de andre?

 

14 hours ago, AnonymBruker said:
 

Skotter har ingen standard rasistisk stereotyp på å være sinte vaktmestere så den sammenligningen fungerer ikke 

Anonymkode: b9fa0...db0

Rødt hår, overdreven aksent, går ofte i kilt, Braveheart-referanser etc...

Anonymkode: b112f...15b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Apu er vel slett ikke fremstilt som dum? Tvert i mot i forhold til de andre?

 

Rødt hår, overdreven aksent, går ofte i kilt, Braveheart-referanser etc...

Anonymkode: b112f...15b

Sannsynlgivis er ikke den AB brukeren klar over at alle nasjonaliterer har stereotyper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...