AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Del Skrevet 26. oktober 2018 Skal bygge klorestativ til katten. Har liggende noen tykke stolper etter at vi bygget rekkverk i sommer, de er impregnerte. Gjør det noe? Jeg skal surre tau rundt alt, og de har ligget ute siden i sommer så de skal være helt tørre nå, så katten vil (burde?) ikke komme innpå noe. Resten av stativet blir bygget med vanlig treverk. Anonymkode: 3c435...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #2 Del Skrevet 26. oktober 2018 IKKE bruk impregnert treverk. Det er giftig!!!!! Anonymkode: 96c5c...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #3 Del Skrevet 26. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: IKKE bruk impregnert treverk. Det er giftig!!!!! Anonymkode: 96c5c...17f Godt jeg spurte først 🙈 ante meg egentlig ja! Da lar jeg det være. Er heldigvis ikke mange kronene for uimpregnerte stolper. Anonymkode: 3c435...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #4 Del Skrevet 26. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt jeg spurte først 🙈 ante meg egentlig ja! Da lar jeg det være. Er heldigvis ikke mange kronene for uimpregnerte stolper. Anonymkode: 3c435...837 Beklager jeg leste litt fort. Så lenge katten ikke er i kontakt med treverket og treverket heller ikke utsettes for vann, kan det gå bra. Anonymkode: 96c5c...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #5 Del Skrevet 26. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Beklager jeg leste litt fort. Så lenge katten ikke er i kontakt med treverket og treverket heller ikke utsettes for vann, kan det gå bra. Anonymkode: 96c5c...17f Tror ikke jeg tørr å ta sjangsen uansett 😅 Anonymkode: 3c435...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå