Gå til innhold

Hvem av gutten liker du best her på KG?


Gjest anonym

Hilken gutt er din favoritt?  

  1. 1. Hilken gutt er din favoritt?

    • Kevin
      9
    • Chris
      0
    • Lasse
      7
    • Elefanten
      0
    • Nullet
      2
    • Kristian (71)
      17
    • Dorian
      9
    • Kris
      2


Anbefalte innlegg

Det har vært noen diskusjoner angående det at det er gutter her på Kvinneguiden og på om de skal få lov til å være her. De fleste ser ut til å synes at det er helt ok, så lenge de oppfører seg.

Da lurer jeg på hvilken av gutta som er din favoritt her på KG og som du aller minst ville at skulle forsvinne?

Tror jeg har fått med meg de mest profilerte på listen, eller har du andre favoritter?

Begrunn gjerne svaret ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Missuganda

Er litt usikker hvorvidt dette er en ok avstemning. Men har nå stemt på lasse jeg, han virker jo så sympatisk. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Oppps..... er det begrensninger på hvor mange alternativer man kan ha? Jeg hadde Waco også med i utvalget, men han forsvant vist fordi han stod som sitemann på listen etter alfabetisk rekkefølge :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært noen diskusjoner angående det at det er gutter her på Kvinneguiden og på om de skal få lov til å være her. De fleste ser ut til å synes at det er helt ok, så lenge de oppfører seg.

Da lurer jeg på hvilken av gutta som er din favoritt her på KG og som du aller minst ville at skulle forsvinne?

Tror jeg har fått med meg de mest profilerte på listen, eller har du andre favoritter?

Begrunn gjerne svaret ditt  :)

Jeg stemte på en av favorittene, men hvor i huleste gjorde du av Waco da? Jeg savnet han på listen din! Eller har jeg misforstått helt?? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti, for en diskusjon...?

*rynker pannen litt og tenker...*

Liker ikke å rangere folk, aller minst folk jeg egentlig ikke kjenner. Bare tanken på å velge ut "de mest profilerte"...?

*skjønner ikke så mye, jeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nathalie

Har ingen favoritt sånn sett, for jeg liker ikke å rangere folk...

Tenk om det kommer en sånn om oss kvinnene her, da? Jeg vil ikke stå nederst på lista.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest indiangranny

Hei Dere :-?

Dette er det teiteste jeg har sett å rangere mannfolk på den måten,etter måten de diskuterer på eller deres kvinne syn.Waco er jo ikke tatt med han har dere vell plassert et sted i dyre kretsen.

Jeg gidder ikke å stemme på sånt piss,la folk få ha sine meninger uten å bli mobbet.

hilsen en oppgitt

indianlady :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dr. ian

Jeg ville stemt på Nullet, men jeg finner ikke ut hordan jeg stemmer!? :roll:

Eller Waco.

Selv om konspirasjonsteoriene til Raimond er de beste :kul:

dorian - eller er det bare jenter som kan stemme???

PS. Hvilke jenter liker dere best, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker alle gutta her inne.....på hver sin måte....

Men stemte på de 2 som har hjulpet meg/reddet meg i et par computeriske situasjoner.... :o

Trenger vel ikke si mer.... :ler:

PS, dorian... ja, du kan stemme, men du må være innlogget... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror faktisk jeg trekker meg ut av ALLE diskusjoner nå...Ikke fordi jeg tror så meget godt om meg selv, men rett og slett fordi slike avstemninger gir meg frysninger....mere enn om det skulle vært tvungen registrering.

Først sier man at dette var en dum avsteming og deretter stemmer man gladelig... :roll:

Kanskje har de mest populære flere nick, hvem vet....

Mirabella, tydeligvis eldre enn de fleste her... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...