AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Skrevet 26. oktober 2018 Om det blir invitert til et arrangement og folk bes svare hvilken helg som passer best. Alle, unntatt en, svarer de kan begge helgene og at det er akkurat det samme. Den ene kan ikke ene helga pga jobb og sier det. Det inviteres da til den helga X har jobb... Anonymkode: 4df99...a70
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #2 Skrevet 26. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det blir invitert til et arrangement og folk bes svare hvilken helg som passer best. Alle, unntatt en, svarer de kan begge helgene og at det er akkurat det samme. Den ene kan ikke ene helga pga jobb og sier det. Det inviteres da til den helga X har jobb... Anonymkode: 4df99...a70 Tilleggsopplysninger: Vertskapet sa først de ikke visste om de "gadd" arrangere pga laber interesse. Tror de slettet arrangementet. Fant ut ved en tilfeldighet de skulle arrangere den helga jeg har jobb. Anonymkode: 4df99...a70
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det blir invitert til et arrangement og folk bes svare hvilken helg som passer best. Alle, unntatt en, svarer de kan begge helgene og at det er akkurat det samme. Den ene kan ikke ene helga pga jobb og sier det. Det inviteres da til den helga X har jobb... Anonymkode: 4df99...a70 Nei, i dette tilfellet er det ikke opplagt ekskludering. Endret 26. oktober 2018 av Dævendøtte
Chablis Skrevet 26. oktober 2018 #5 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg synes det høres dårlig gjort ut ja. Men kan det være at de ikke tenkte over dette? Eller at noe har skjedd i deres hverdag slik at den ene helgen passer bedre enn den andre? Har du snakket med dem eller spurt dem? Vanskelig å svare når det er så mye ubesvart.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #6 Skrevet 26. oktober 2018 2 timer siden, Tipptoppi skrev: Jeg synes det høres dårlig gjort ut ja. Men kan det være at de ikke tenkte over dette? Eller at noe har skjedd i deres hverdag slik at den ene helgen passer bedre enn den andre? Har du snakket med dem eller spurt dem? Vanskelig å svare når det er så mye ubesvart. Jeg tror nei og nei. Hun hyler høyest når hun føler hun blir ekskludert. Men jeg tar hintet - dette var dråpen. Fikk "vi kan jo finne på noe helga etterpå da..". Neitakk. Anonymkode: 4df99...a70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå