Gå til innhold

Julekule Royal Canin Oversikt?


Ariana807

Anbefalte innlegg

Jeg fikk meg to katter i 2015, og julden det året fikk jeg med med disse julekulene som selges. Jeg har kjøpt en de siste 3 årene og har:
2015 - Britisk Korthår

2016 - Bengal

2017 - Perser.

Venter i spenning på om det kommer en ut i år og! Krysser fingerene!! 🤞

Men jeg har funnet ut at de startet å gi ut disse kulene et par år før 2015. Jeg har funnet ut at i 2013 var det en kule med Main Coon på, og at det finnes en kule med Hellig Birma på (i 2014). Ser ut som om det kanskje og er gitt ut en i 2012 med Norsk Skogskatt... 🤔

Men lurer på om noen har en faktisk oversikt over hvilke kuler som har blitt gitt ut før 2015? Og hvor mange? Er det kun disse tre rasene?

Jeg kunne vært interessert i å fullført samlingen min. Planen er å sette dem på ønskelisten min og se om ikke min mor klarer å finne dem (hun er ganske flink til slikt 😄 ). Men kunne prøvd å hjelpe litt med å si hvilke jeg mangler og hvor mange 😄

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send en mail til RC, de har nok noe liggende. Mener det har vært utgitt i mange år.

Anonymkode: a5ee5...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Send en mail til RC, de har nok noe liggende. Mener det har vært utgitt i mange år.

Anonymkode: a5ee5...d00

Det står på eskene at det er «begrenset opplag», og de er veldig populære, så tviler litt på at de har liggende noen. Men har sendt en mail :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
På 26.10.2018 den 15.25, Ariana807 skrev:

Jeg fikk meg to katter i 2015, og julden det året fikk jeg med med disse julekulene som selges. Jeg har kjøpt en de siste 3 årene og har:
2015 - Britisk Korthår

2016 - Bengal

2017 - Perser.

Venter i spenning på om det kommer en ut i år og! Krysser fingerene!! 🤞

Men jeg har funnet ut at de startet å gi ut disse kulene et par år før 2015. Jeg har funnet ut at i 2013 var det en kule med Main Coon på, og at det finnes en kule med Hellig Birma på (i 2014). Ser ut som om det kanskje og er gitt ut en i 2012 med Norsk Skogskatt... 🤔

Men lurer på om noen har en faktisk oversikt over hvilke kuler som har blitt gitt ut før 2015? Og hvor mange? Er det kun disse tre rasene?

Jeg kunne vært interessert i å fullført samlingen min. Planen er å sette dem på ønskelisten min og se om ikke min mor klarer å finne dem (hun er ganske flink til slikt 😄 ). Men kunne prøvd å hjelpe litt med å si hvilke jeg mangler og hvor mange 😄

Her er oversikten: 

Første kom i 2012.

2012: Norsk skogkatt

2013: Maine Coon 

2014: Hellig Birma 

2015: Britisk Korthåret

2016: Bengal 

2017: Perser

2018: Siameser 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...