AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Skrevet 26. oktober 2018 er en gutt i 20årene som ikke akkurat har så mange venner. Har noe på gang med ei jente som spør hva jeg skal en fredagskveld når hun skal ut på fest med venninner. Sier jeg skal være med noen venner. Men har egentlig ikke planer, men synes det er flaut. noen andre? er dette stygt av meg? får litt dårlig samvittighet Anonymkode: f6637...19b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #2 Skrevet 26. oktober 2018 Har gjort det selv mange ganger. Har nesten ingen venner, og de vennene jeg har ser jeg så og si aldri. Så var naturlig for meg å lyve når jeg begynte å date kjæresten så han ikke ble skremt av hvor anti sosial jeg er. Det har forsåvidt ikke skapt noen problemer senere. Han vet jeg heller vil sitte inne en fredagskveld, men drar gjerne ut med han og hans venner. Anonymkode: cfc91...70b 2
FrankDrebin Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 Har gjort det mye i en periode hvor jeg var langt nede i "kjelleren", og ikke orket å snakke med noen. Det er ikke noe jeg er stolt av, og har i ettertid innrømmet og beklaget det for dem. 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #4 Skrevet 26. oktober 2018 Begynn heller å si du skal slappe av hjemme. Eller at du skal fixe litt på kåken. Fungerer helt fint å si det der. Jeg har gjort det i alle år og nå er jeg litt over 50. Jeg er ikke ensom, jeg bare trives hjemme alene. Anonymkode: 785a1...c52 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. oktober 2018 #5 Skrevet 26. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ensom, jeg bare trives hjemme alene. Det er noe helt annet. Siden man føler man må lyve om dette, vil jeg tro at TS også er ensom noen ganger.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #6 Skrevet 26. oktober 2018 Men lyver du om sånt blir no heller ikkje inkludert? Kanskje ho hadde invitert deg ned om du va aleine men ho vil ikkje masse siden du er med venner.. vil kjørt «rolige hjem kveld», ivertfall innimellom Anonymkode: a803f...9d0 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #7 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg tenker at det er mye mer attraktivt for en jente at du er trygg på deg selv. Det er ikke noe galt med å ikke ha planer hver helg. Hvis du hadde vært ærlig kunne det også hendt at hun hadde invitert deg med på byen hvis de skal videre ut. Anonymkode: 2c5b4...e92 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #8 Skrevet 26. oktober 2018 Har nok skjedd de fleste. Anonymkode: ee366...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå