Gå til innhold

Flere som vil delta i Ex On The Beach 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg sendt søknad som deltaker i Ex on The Beach 2! Flere...? 

Anonymkode: 97a06...668

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff nei, mine ekser er virkelig ikke bra, vil ikke risikere å møte de igjen. Nå er jeg ikke singel heller så her blir det ikke noe uansett. 

Anonymkode: 5dba3...93c

Skrevet

Nei, fy faen!

Anonymkode: afb28...961

• Liker 3
Skrevet

Ville heller skutt av meg beinet.

Anonymkode: 9580a...f15

• Liker 8
Skrevet

Hadde heller gått naken nedover Karl Johan. Makan til flaut og latterlig program. Sier som ei venninne, «hadde ungen min noen sinne blitt med på et slik program hadde jeg bytta navn og flytta til utlandet». 

Anonymkode: fda10...df9

• Liker 4
Skrevet

Nei takk. Så halv episode av programmet før eg gav opp, makan til dritt XD

Anonymkode: 21139...83a

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Haha nei. Gøy å se på og gjøre narr av, ikke snakk om å delta. Mine ekser er også så pinlige folk atte hjelp... 😳

Anonymkode: f57ff...0b2

• Liker 3
Skrevet

Ja, min store drøm å vise hele norges land hvordan det er å bli tatt i toern i beste sendetid!

Anonymkode: d1761...f0b

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, min store drøm å vise hele norges land hvordan det er å bli tatt i toern i beste sendetid!

Har noen hatt analsex der? 

Anonymkode: d6678...46f

Skrevet

Det er det kleineste TV-programmet jeg noen gang har sett😳 Blir så flau på deltagernes vegne🙈

Anonymkode: 0fdb6...8de

• Liker 3
Skrevet

Hvordan caster de til det der egentlig? Må man melde på xen og? Eller bare oppgi de, og så inviterer produsenten de uten å si hvem som har nevnt dem?

Anonymkode: 0bd95...69b

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan caster de til det der egentlig? Må man melde på xen og? Eller bare oppgi de, og så inviterer produsenten de uten å si hvem som har nevnt dem?

Anonymkode: 0bd95...69b

Du kan se på YouTube når Isabelle Eriksen fyller inn søknad for å melde seg på. Ev. gå inn på en søknad selv og se.

Anonymkode: 3d36e...aab

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan se på YouTube når Isabelle Eriksen fyller inn søknadsskjema for å melde seg på. Ev. gå inn på et søknadsskjema selv og se.

Måtte bare rette på meg selv :P

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen hatt analsex der? 

Aner ikke, men noen må bli den første til å gjøre det åpenlyst! Hvem trenger respektabel jobb senere i livet? Jeg skal gjøre mamma og pappa stolte på TV!

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Aner ikke, men noen må bli den første til å gjøre det åpenlyst! Hvem trenger respektabel jobb senere i livet? Jeg skal gjøre mamma og pappa stolte på TV!

For å ikke snakke om fremtidige barn, det syns jeg er verst faktisk 😛 Er glad barnet mitt kan google meg om noen år, og ikke finne en dritt. 

• Liker 4
Skrevet

Nei, aldri i verden!

• Liker 2
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet (endret)

Nei

Hadde overhodet ikke passet for meg.

Endret av Jegskulleønskeat
Skrevet

Nei. Jeg har en eks og trenger absolutt ikke å se ham igjen. Dessuten har ingen av oss personlighetene som passer inn der

Skrevet

Jeg ønsker meg ex on the beach for voksne folk med noen havarerte ekteskap og stæsj. Det kunn blitt liv 😂

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...