Gå til innhold

Sminke fra H&M


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke produkter fra H&Ms eget sminkemerke like dere? Hvilke liker dere ikke? 

Jeg selv har ikke prøvd så voldsomt mye enda, men jeg sverger til den flytende concealeren deres. For min (veldig) lyse hud  passer den perfekt. Har også prøvd noen leppebalsam som har vært veldig gode. 

For noen år siden prøvde jeg en tørrsjampo, og den var skikkelig fæl, så jeg har ikke tatt sjansen på det igjen.

Så har dere noen anbefalinger til andre produkt? Noen å styre unna? :)

Anonymkode: 5e821...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raptuza

Jeg har lebestifter og mascara fra HM og syns det er bra kvalitet på det. Og et solpudder som ikke gjør meg til en discokule. Og en gull øyenskygge. Syns produktene er helt kurant og gode. Prisen er grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Raptuza skrev:
 

Jeg har lebestifter og mascara fra HM og syns det er bra kvalitet på det. Og et solpudder som ikke gjør meg til en discokule. Og en gull øyenskygge. Syns produktene er helt kurant og gode. Prisen er grei.

Hvordan er mascaren i forhold til f.eks mascaraer fra Maxfactor eller Maybelline? Er det noe særlig forskjell? Merker at akkurat mascara er jeg litt skeptisk til å prøve :lur:

Anonymkode: 5e821...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eyeliner og øyenbrynsblyant derfra. Helt greie, kommer til å kjøpe nye når de er oppbrukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza
1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvordan er mascaren i forhold til f.eks mascaraer fra Maxfactor eller Maybelline? Er det noe særlig forskjell? Merker at akkurat mascara er jeg litt skeptisk til å prøve :lur:

Anonymkode: 5e821...404

Syns de er like gode. Lett å fjerne også. Har hatt den som heter Faux to go og High and mighty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Tingeling89 skrev:
 

Er veldig fornøyd med blushen deres

Har prøvd en blush derfra jeg også, det glemte jeg å nevne i HI. Men vet liksom ikke om den er god eller ikke, da jeg egentlig aldri bruker blush og ikke har så mye å sammenligne med :sprettoy:

Anonymkode: 5e821...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også blush (heter det det?) fra Hm, den brukes hver dag og den blir aldri tom. Eyeliner også, blyant. Veldig bra!

Øyenskyggene synes jeg sitter litt for dårlig, hvis det er sånne med glitter i har jeg glitter i hele ansiktet etter et kvarter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likar h&m sine lyse striper. Er Loreal som har laga produktet for h&m. Likar blushen deira, men dessverre  trur eg den har gått ut av produksjon. må ut og leite etter nytt, då min nyleg knuste..

Eg likar brynskosten til h&m, men dei som likar stiv børste må kanskje sjå seg om etter ein anna. eg likar mao mjuk børste.

Elles synast eg neglelakkfjernaren deira og krøllekremen deira er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2018 den 14.30, AnonymBruker skrev:
 

Hvilke produkter fra H&Ms eget sminkemerke like dere? Hvilke liker dere ikke? 

Jeg selv har ikke prøvd så voldsomt mye enda, men jeg sverger til den flytende concealeren deres. For min (veldig) lyse hud  passer den perfekt. Har også prøvd noen leppebalsam som har vært veldig gode. 

For noen år siden prøvde jeg en tørrsjampo, og den var skikkelig fæl, så jeg har ikke tatt sjansen på det igjen.

Så har dere noen anbefalinger til andre produkt? Noen å styre unna? :)

Anonymkode: 5e821...404

Jeg elsker tørrshampoen de har! Det virker som det er med et stylingprodukt i den, nesten som hårspray. For meg som bruker tørrshampo hovedsaklig for volum er den ihvertfall perfekt :) 

Anonymkode: 685c0...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eyeliner, øyenbrynsblyant og mascara fra HM. Er godt fornøyd med dem. Prisen er grei, og de er ikke testet på dyr. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mascaraen fra HM er en av de beste jeg har prøvd når det kommer til kost og påføring. Kosten er i plast og har pittesmå tagger, og er helt gull og tubeformen. Får alltid spørsmål om jeg har på løsvipper når jeg har den på. Den fordeler seg så sinnsykt fint på vippene mine 💕 Gir volum og separerer de såå fint! 

Anonymkode: f7efb...d35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neglelakk! Slår også de dyre merkene. Et kjempestort pluss er at de har et stort sortiment

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns mange av de enkle øyeskyggene er bra, har en lys skimmer jeg bruker hver dag. men prøvde et palett en gang og det ga nesten ikke farge. Har noen leppestifter og en blush derifra som jeg er fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som Miranda16 skriver, neglelakkene! De er faktisk helt ok. Synes ikke de er noe spesielt dårligere enn Essie-neglelakkene mine. Jeg bruker også å kjøpe falske vipper fra HM sitt eget merke, synes de er bedre enn Ardell da vippe-remsa ikke er så hard og er enklere å påføre. 

Selve sminken har jeg ikke brukt så mye av, da jeg lett får kviser og uren hud av merkene man får kjøpt fra HM/Cubus, osv. Noen andre som sliter med det samme som har brukt hm sin sminke og kan si noe om hvordan huden deres reagerer på sminken deres? 

Anonymkode: 84852...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Som Miranda16 skriver, neglelakkene! De er faktisk helt ok. Synes ikke de er noe spesielt dårligere enn Essie-neglelakkene mine. Jeg bruker også å kjøpe falske vipper fra HM sitt eget merke, synes de er bedre enn Ardell da vippe-remsa ikke er så hard og er enklere å påføre. 

Selve sminken har jeg ikke brukt så mye av, da jeg lett får kviser og uren hud av merkene man får kjøpt fra HM/Cubus, osv. Noen andre som sliter med det samme som har brukt hm sin sminke og kan si noe om hvordan huden deres reagerer på sminken deres? 

Anonymkode: 84852...d28

Jeg reagerer null. 

Anonymkode: f7efb...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker HM sine øyenskygger til hverdags. De enkle og nøytrale uten glitter eller sterk farge. Funker like bra som mye annet. 

Anonymkode: 1c6c8...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...