Gå til innhold

Min far har giftet seg på nytt med ei som er yngre enn meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg kvalm min far har giftet seg på nytt med ei på 30 han er 70. Og hun er 10 år yngre enn meg. Har bare lyst å spy. Hvordan hadde dere reagert på noe sånt ?

Anonymkode: 5b7d0...f4f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke optimalt ut, nei. Forstår godt at du reagerer. Hvordan får han det til egentlig?

Anonymkode: e3407...baa

• Liker 2
Skrevet

Den ene nesten like tråden etter den andre. Og verre og verre blir de.    :fnise:

Anonymkode: d4bdb...1bc

• Liker 7
Skrevet

Forstår godt reaksjonen din. Han gifter seg for selskapet, hushjelpen og hullet, og hun har giftet seg for status og penger (arven etter han). Ja, stor generalisering. Men hva er sjansen for at det er kjærlighet.... 🙄

Anonymkode: 2b269...d9d

• Liker 2
Skrevet

Glemte å skrive at hun ikke er norsk, men så kalt" hentebrud"

Skrevet

Er de ham eller hun du blir kvalm av? Ønsker et begrunnet svar.

Skrevet

Uff 

Anonymkode: 6cd90...201

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å skrive at hun ikke er norsk, men så kalt" hentebrud"

Det skjønte jeg med èn gang. De er gift til hun får oppholdstillatelse, deretter forsvinner hun.

Anonymkode: dc017...9ce

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Horten Market skrev:

Er de ham eller hun du blir kvalm av? Ønsker et begrunnet svar.

Begge, det er ikke normalt at ei ung jente blir forelsket i en gammal mann. Hadde de vært på samme alder hadde jeg ikke reagert. Gammal gris det er det han er og hun er en goldigger.

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den ene nesten like tråden etter den andre. Og verre og verre blir de.    :fnise:

Anonymkode: d4bdb...1bc

Hva mener du ?

Skrevet

Åpenbar tulletråd...

Anonymkode: 46715...06e

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Begge, det er ikke normalt at ei ung jente blir forelsket i en gammal mann.

Ung jente på 30 år?

Skrevet
Akkurat nå, Horten Market skrev:

Ung jente på 30 år?

Hun er ung ift han, slutt å gjør deg så Vanskelig. 

Anonymkode: 44b0b...114

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åpenbar tulletråd...

Anonymkode: 46715...06e

Nei det er det langt i fra.

Skrevet

En godt voksen kvinne på 30 år. I disse landene er hun vel å regne som middelaldrende. Noe i overkant, men har sett omtrent samme aldersforskjell mellom etnisk norske kvinner og menn.

Skrevet

Om faren din er 70 år, så er han vel voksen nok til å bestemme selv. Hans nye fru synes vel at det er greit med en gubbe som er så mye eldre da. 

Anonymkode: a67e5...4cd

Skrevet
1 minutt siden, Horten Market skrev:

En godt voksen kvinne på 30 år. I disse landene er hun vel å regne som middelaldrende. Noe i overkant, men har sett omtrent samme aldersforskjell mellom etnisk norske kvinner og menn.

Hva vil en mann på 70 år bli regnet som i disse landene da? Død og begravet? Har aldri selv sett en aldersforskjell på 40 år hos et par. Men så omgår jeg meg med velutdannede, moralsk oppegående mennesker også da.

Anonymkode: 1b6b1...563

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Horten Market skrev:

Hun kunne faktisk vært barnebarnet hans.

Anonymkode: dc017...9ce

Skrevet (endret)
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Har aldri selv sett en aldersforskjell på 40 år hos et par. Men så omgår jeg meg med velutdannede, moralsk oppegående mennesker også da.

Anonymkode: 1b6b1...563

Du omgås da tydeligvis ikke slike som som William Nygaard (71) og Julie Brodtkorb (39). Nei, ingen av disse er da "velutdannede, moralsk oppegående mennesker" ...

Sitat

Hva vil en mann på 70 år bli regnet som i disse landene da? Død og begravet?

Sikkert. Men du tok altså ikke poenget? Nettopp derfor er den opplevde aldersforskjellen lavere enn om begge var norske.

Endret av Horten Market
Skrevet

Så kjekt å vite at om det ikke funker med kjæresten min, så trenger jeg ikke stresse: Min potensielle kjærlighet er ikke født enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...