Jump to content
Sign in to follow this  
Guest AmPo

Hvem sponser kjendisene

Recommended Posts

Guest AmPo

Jeg har lest litt i de fleste rampelys-trådene de siste 5 årene, og er det noe som går igjen er det ønske om å bruke forbrukermakten sin og boikotte de bedrifter som sponser de forskjellige man ikke måtte ha noe til overs for. Det ønsker jeg også. Kan dette være en god begynnelse? 

Fortsetter under...

Veslefrikk
8 minutter siden, AmPo skrev:

Jeg har lest litt i de fleste rampelys-trådene de siste 5 årene, og er det noe som går igjen er det ønske om å bruke forbrukermakten sin og boikotte de bedrifter som sponser de forskjellige man ikke måtte ha noe til overs for. Det ønsker jeg også. Kan dette være en god begynnelse? 

Er ikke helt sikker på om jeg forstår helt hva du mener, men vi er mange her inne som bruker forbrukermakten vår og boikotter forskjellige bedrifter. Det har vi gjort lenge. 

Guest AmPo
Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Er ikke helt sikker på om jeg forstår helt hva du mener, men vi er mange her inne som bruker forbrukermakten vår og boikotter forskjellige bedrifter. Det har vi gjort lenge. 

Jeg ønsker meg ei liste, en oversikt. 

Veslefrikk
1 minutt siden, AmPo skrev:

Jeg ønsker meg ei liste, en oversikt. 

Jeg laget en tråd om det for ganske lenge siden. Har ikke vært aktivitet i den på en stund, men her er den:

Happy-Face

Tror dere at en slik "boikott" av forskjellige bedrifter, nettbutikker og så videre har noen særlig effekt?

Veldig store organisasjoner og bedrifter har jo temmelig mange forbrukere som benytter seg av produktene deres. Kanskje disse forbrukerne ikke leser noen slike blogger, og derfor ikke har peiling på hva bloggere tjener penger på å promotere? Eller kanskje en del brukere vet om det, men rett og slett ikke bryr seg? Så de bestiller / kjøper en del ting uansett hvem som har fått betaling for å skrive noe om forskjellige produkter. At bare noen få personer fra Kvinneguiden forsøker å boikotte ett eller annet, har vel kanskje ikke noen særlig effekt da?

Dersom noen av dere ønsker å boikotte noe, så kan dere vel begynne med å ligge langt unna selve bloggerne? Hele rampelys-kategorien her på forumet handler jo om mer eller mindre kjente personligheter. Hvor mange klikk kan alle dissee bloggerne generere hver eneste uke, nettopp på grunn av folk som leser blogg og deretter kommer hit til Kvinneguiden for å diskutere disse bloggerne?

Sign in to follow this  

Artikler fra forsiden

• Create New...