AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Del Skrevet 25. oktober 2018 Jeg har vært gjennom en personlig krise det siste året, og det har vært en grusom prosess, med mye sorg. Jeg har skrevet mye her inne og laget tråder om ulike problemer, store og små, og stort sett har jeg fått gode svar og mye omsorg. Jeg er sikker på at jeg har spart en god del tusenlapper på terapitimer Nå sier jeg ikke at absolutt alle på KG er gode terapeuter, men noen ganger trenger man kun å få snakke (skrive) ut følelsene og tankene sine. Blir man møtt med noen som forstår og kanskje har opplevd noe lignende, så er det utrolig helbredende, og utgjør mye støtte. Det er mye tull og useriøst blant (oss) brukere på KG, men mange ganger kan det være en utrolig terapeutisk "hobby", også. Ta takk til alle dere gode deltagere på KG, som tar dere tid til å skrive omsorgsfulle og reflekterte innlegg. Takk til alle dere som tar dere tid til å lese om andre sine problemer og sorger. Dere sparer nok mange sjeler noen tusenlapper i terapitimer Anonymkode: ae9c2...437 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Del Skrevet 25. oktober 2018 Så bra hvis du har fått gode tilbakemeldinger. Jeg synes ofte jeg får mest dritt når jeg legger ut ulike problemstillinger her inne (noe jeg oftest gjør som anonym). Når noe er et problem er det i 99% av tilfellene trådstarters feil, hvis man skal tro responsen man som regel får, og det gjelder ikke bare meg. En gang jeg hadde litt lite å gjøre fant jeg igjen en gammel tråd jeg hadde laget, der alt selvsagt var min feil. Bare for moro skyld laget jeg tråden sett fra "motsatt" hold, og jammen var "alt" min feil da også, gitt! Anonymkode: f9073...75d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Del Skrevet 25. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra hvis du har fått gode tilbakemeldinger. Jeg synes ofte jeg får mest dritt når jeg legger ut ulike problemstillinger her inne (noe jeg oftest gjør som anonym). Når noe er et problem er det i 99% av tilfellene trådstarters feil, hvis man skal tro responsen man som regel får, og det gjelder ikke bare meg. En gang jeg hadde litt lite å gjøre fant jeg igjen en gammel tråd jeg hadde laget, der alt selvsagt var min feil. Bare for moro skyld laget jeg tråden sett fra "motsatt" hold, og jammen var "alt" min feil da også, gitt! Anonymkode: f9073...75d Joda det skjer ganske ofte har jeg også sett. I mine tilfeller har det vært ting jeg har blitt utsatt for som jeg egentlig har visst har vært feil, og jeg har måttet jobbe med å sette grenser for meg selv. Noe jeg kan ha tøft for, ettersom jeg typisk er en person som gjerne vil være snill og grei og skape minst mulig drama og konflikt. Men støtten her inne har gjort at jeg har følt meg "styrket" i valgene jeg har gjort. Det har betydd utrolig mye for meg. Hadde jeg gått i terapi har det egentlig bare vært for å betale noen for å lytte til stuasjonen min og gi meg ei klapp på skuldra og en bekreftelse i at mine følelser og tanker er OK. Men noen ganger kan det behovet være utrolig viktig. Å få sette ord på følelsene og bekymringene sine. Så for meg har jeg vært heldig da KG har vært en arena hvor jeg kunne få gjøre det (gratis) Anonymkode: ae9c2...437 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå