AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Det gjør så vondt og jeg klarer ikke slutte å gråte. Jeg vet at jeg er følsom, men hvordan skal jeg ellers takle det? Jeg er konfliktsky og vil ikke ta det opp (da høres jeg jo også virkelig ut som en «cry-baby») Anonymkode: ee5e1...fbf
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Hva mener du med at du blir skviset it? Anonymkode: cf05b...dc2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Hvordan blir du skvist ut? Anonymkode: ddf4d...666
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at du blir skviset it? Anonymkode: cf05b...dc2 Holdes utenfor når andre skal treffes Anonymkode: ee5e1...fbf
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg synes du skal gråte i den situasjonen, det er jo en vond situasjon og det er lov å ha skikkelig vondt. Veldig vondt å høre på deg ts, har opplevd det samme. Ingen gode venner skviser venner ut, de er faktisk ikke noe bra for deg å ha rundt deg. Jeg tror du må fjerne "viktigheten av å være i den gruppen" ut av hodet ditt, for du må faktisk ikke være i en sånn gjeng. Det finnes mange fine folk i denne verden Anonymkode: 370a8...c17 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 Det finnes mange andre fine folk i verden * Spoiler Anonymkode: 370a8...c17
bettsa Skrevet 25. oktober 2018 #7 Skrevet 25. oktober 2018 Huff, ingen god følelse. Da er ikke dette gode venninner. Er jo ikke venninner når de oppfører seg slikt.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #8 Skrevet 25. oktober 2018 Uff det der føles ikke godt. Jeg vet godt hvordan det er, jeg har opplevd det flere ganger. Jeg har alltid vært litt dumsnill, lett å tråkke på og tilgitt altfor fort. Lett bytte for rett og slett kjipe folk. Det er ikke så mye å få gjort heller, du vil jo ikke ha slike «venninner» da de er ikke noe å samle på, men så er det jo ikke bare bare å få seg nye venner heller. Anonymkode: ddf4d...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå