AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 Og vet dere hvorfor dere ble kuttet ut? Anonymkode: cc7ed...420
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg vet hvorfor jeg har blitt kuttet ut av venner jeg hadde før. Det går helt fint, fordi jeg tenker at det er deres problem og ikke mitt. Anonymkode: 3d4f4...ef0
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #3 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg har selv kuttet ut folk - ikke så mye venner, mest menn jeg har datet, men også en venninne jeg hadde som jeg kom i klinsj med. Ikke så veldig mange som har behov for å kutte meg ut, men dersom det skjedde tror jeg at jeg hadde hatt et mer nøkternt og pragmatisk forhold til det, iom. at jeg har gjort det samme selv. Jeg anser det ikke som superdramatisk. Det er nok av mennesker å omgi seg med. Anonymkode: 113f3...d02
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #4 Skrevet 23. oktober 2018 Takler det fint, hvis det var noen jeg egentlig ikke brydde meg så mye om, uansett grunn. Men det er helt jævlig når det er en person som betyr mye, spesielt når du ikke får en grunn (ghosting, silent treatment i evigeter, ignorering eller fading). Da blir jeg skikkelig deprimert med et tankekjør som knekker meg. Anonymkode: 7e9e3...94f 3
Gjest hind Skrevet 23. oktober 2018 #5 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg har blitt kuttet ut av et par venninner. De har gitt meg opp fordi jeg har hatt for lite tid til dem over flere år. De ønsker å ha venner som bruker en del tid på dem, mye mer enn jeg har mulighet til på grunn av jobb og familie. Jeg synes det er trist men jeg forstår dem. Det går bra. Jeg passer nok best sammen med de venninnene som er mer lik meg selv og som ikke blir sure når det går noen uker eller måneder mellom hver gang vi møtes. Jeg får litt klaus av folk som er veldig intense og ringer eller vil møtes hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #6 Skrevet 23. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det er helt jævlig når det er en person som betyr mye, spesielt når du ikke får en grunn (ghosting, silent treatment i evigeter, ignorering eller fading). Da blir jeg skikkelig deprimert med et tankekjør som knekker meg. Anonymkode: 7e9e3...94f Samme som over her. Av og til har jeg tatt turen til vedkommende og bare sagt at jeg ønsker å prate ut og lurer på hva ståa er, de har ikke vært sure når jeg har gjort det og ting har bedret seg litt, når jeg har pratet med dem. Anonymkode: 56554...921
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #7 Skrevet 23. oktober 2018 1 minutt siden, hind skrev: Jeg får litt klaus av folk som er veldig intense og ringer eller vil møtes hele tiden. Hvor ofte er det man må ringe og vil møtes hele tiden for å være veldig intense for deg? Anonymkode: 801a6...dcc 3
Gjest hind Skrevet 23. oktober 2018 #8 Skrevet 23. oktober 2018 41 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor ofte er det man må ringe og vil møtes hele tiden for å være veldig intense for deg? Anonymkode: 801a6...dcc Det kommer an på. Hvis jeg har gitt beskjed om at jeg kommer til å ha det kjempetravelt i en måned framover og de likevel melder eller ringer flere ganger i uka for å overtale meg til å bli med på ting, eller ringer ofte og snakker lenge når de vet at jeg har travle dager, da blir de litt for intense for meg. Så ender det med at de blir furtne fordi jeg ikke prioriterer dem og jeg irritert fordi de maser. Da er vi nok for forskjellige til at det kan funke, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #9 Skrevet 23. oktober 2018 Takler det dårlig når det er noen jeg bryr meg om. Har mistet to gode venninner, vanskelig i mange år. Andre som jeg har et mer overfladisk forhold til er greit, kan være litt trist, men som regel er man jo da litt ulike, i forskjellige livssituasjoner mm. Noen får venner overalt og har liksom "god råd" på forbindelser. Jeg får ikke like lett venner og derfor ee de jeg har gull verdt for meg. Anonymkode: d6414...e46
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #10 Skrevet 23. oktober 2018 Takler veldig fint hvis noen kutter meg ut. Er ikke interessert i å være i livet til noen som ikke er interessert i å ha meg der. Kutter selv ut giftige mennesker som suger energi og positivitet ut av meg fremfor å gi meg glede og lykke. Det er noe jeg anbefaler alle å gjøre. Anonymkode: 58644...708 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #11 Skrevet 24. oktober 2018 Har blitt kuttet ut av folk etter de innså de ikke kunne sjefe over meg lenger. 🙄 Ikke noe tap for meg akkurat. Anonymkode: fe333...531 2
Maleficenta Skrevet 24. oktober 2018 #12 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg ble kuttet ut av ei jeg trodde var en nærmere venn enn det hun var. Jeg bestemte meg for å slutte å gå rundt grøtwn og fortelle helt ærlig hvor sårende det var at jeg alltid ble nedprioritert til fordel for andre venner av henne. Og fa svarte hun at hun ikke gadd mer og det var det.
Maleficenta Skrevet 24. oktober 2018 #13 Skrevet 24. oktober 2018 Å glemte å svare på spørsmålet. Jeg ble skikkelig lei meg men er over det nå. Begynner å bli en del år siden
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #14 Skrevet 24. oktober 2018 Har blitt kuttet ut fordi jeg sluttet å drikke så mye alkohol, drikker kun 1-2 enheter og går over på alkoholfritt. Jeg syntes det var trist fordi jeg trodde dette var vennskap, men samtidig er jeg på enmåte glad jeg fant ut at det ikke var det. Anonymkode: d8bf5...172 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #15 Skrevet 24. oktober 2018 Ble kuttet ut av en jeg var nær venn med. Vet på en måte grunnen, selv om jeg ikke vet. Lang historie kort så var vi uenig om noe, det ble en krangel som foregikk over tid, hvorpå jeg til slutt sa i fra at hn kunne kontakte meg igjen når hn hadde andre ting å snakke om enn at jeg var egoist. Det hele handlet om et valg JEG hadde tatt, som ikke påvirket hn annet enn at det ble en endring i livet mitt som gjorde at vi ikke kunne henge sammen som erteris lenger. Så derfor forstår jeg ikke helt hvorfor det var så ille at vi ikke kunne være venner lenger. Det er nå over ett år siden, har ikke hørt noe. Ellers har jeg bare mista kontakten med folk sånn gradvis. Men det er vel ikke å bli kuttet ut. Anonymkode: 40ab4...8a2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #16 Skrevet 25. oktober 2018 At man vokser fra hverandre kan være en årsak. Anonymkode: faac6...d3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå