Gå til innhold

Samletråd for tolkning av Babyplan tester!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Kala skrev:

Jeg har fått falsk positiv på babyplan sin digitale test, av typen hvor det står "gravid", "ikke gravid". Fikk bakoversveis, siden jeg hadde hormonspiral inne. Tok en test suden jeg hadde den liggende, og var samme type kvalm som da jeg sist var gravid. Tilfeldighetene hadde det slik til at jeg skulle på kontroll av spiralen hos GU to dager etter positiv test. Jeg ble sjekket med innvendig UL, og blodprøve. Det var ingenting med meg som tilsa at testen skulle bli positiv. Hcg var under 5. Sjekket datoen på testen, og der stod det bestfør en eller annen dato i år 21. Dette var for to år siden. Sååå, jeg kommer til å styre unna babyplan sine om jeg må kjøpe flere gravitester 🙃

Oi! Takk for info. Har kjøpt kjøpt babyplan strimmel tidlig tester.. Bruker disse, og slår de ut tar jeg en CB digital. Har etpar liggende av den og 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke nødvendig med flere tolketråder? Blir veldig rotete. Hovedtolketråden fungerer vel for alle tester!

Anonymkode: 6b582...853

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke nødvendig med flere tolketråder? Blir veldig rotete. Hovedtolketråden fungerer vel for alle tester!

Anonymkode: 6b582...853

litt enig 😄 

 

Men det man kunne hatt er erfaringstråd! Fikk nettopp vite at en hadde fryktelig dårlig erfaring med babyplan. Flere tidligtester viste negativ i samme urin som CB digital viste postiv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babyplan tidligtest viste positiv hos meg dagen etter tidligtesten fra Clearblue, jeg syns de fungerer bra da :)

Anonymkode: da5a8...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fikk denne i dag. Har uregelmessige sykluser, men dette er dag 35 i denne syklusen, fremdeles ingen menstruasjon. Er denne streken bare i hodet mitt? Vanlige sykluser 31 dager, men av og til 34... Kjente meg plutselig kvalm haha! 

5878CE23-515A-460B-9C80-E0426F924061.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

annonymia skrev (1 time siden):

Fikk denne i dag. Har uregelmessige sykluser, men dette er dag 35 i denne syklusen, fremdeles ingen menstruasjon. Er denne streken bare i hodet mitt? Vanlige sykluser 31 dager, men av og til 34... Kjente meg plutselig kvalm haha! 

5878CE23-515A-460B-9C80-E0426F924061.jpeg

Positiv 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar! klarer ikke helt å tro det ennå, synes den ser så svak ut! tør ikke tro det, men samtidig så glad om jeg er gravid!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annonymia skrev (1 time siden):

Fikk denne i dag. Har uregelmessige sykluser, men dette er dag 35 i denne syklusen, fremdeles ingen menstruasjon. Er denne streken bare i hodet mitt? Vanlige sykluser 31 dager, men av og til 34... Kjente meg plutselig kvalm haha! 

5878CE23-515A-460B-9C80-E0426F924061.jpeg

Gratulerer ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 23.10.2018 den 18.27):

Min skyggestrek på Babyplan. Ikke gravid her, heller ikke kjemisk. Sterkeste skyggen jeg har fått på disse testene..

FF7937A0-FF61-4252-9E39-543EFD97A3F2.jpeg

Anonymkode: 1a7ab...f3a

Ser ut som at du har sølt på kontrollvinduet, da er testen defekt

Anonymkode: 23382...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ser ut som at du har sølt på kontrollvinduet, da er testen defekt

Anonymkode: 23382...24a

Innlegget er over tre år gammelt 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

annonymia skrev (På 1.3.2021 den 8.40):

Fikk denne i dag. Har uregelmessige sykluser, men dette er dag 35 i denne syklusen, fremdeles ingen menstruasjon. Er denne streken bare i hodet mitt? Vanlige sykluser 31 dager, men av og til 34... Kjente meg plutselig kvalm haha! 

5878CE23-515A-460B-9C80-E0426F924061.jpeg

Positiv ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne positiv?? 
testet også med babyplan early og den var negativ. 
dette er den vanlige testen. 

C017CB0F-8E99-4B76-BD24-8C24E257C5E6.jpeg

6D9B0469-A96E-4234-BCB5-16A6A4A52629.jpeg

Anonymkode: e2f11...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er denne positiv?? 
testet også med babyplan early og den var negativ. 
dette er den vanlige testen. 

C017CB0F-8E99-4B76-BD24-8C24E257C5E6.jpeg

6D9B0469-A96E-4234-BCB5-16A6A4A52629.jpeg

Anonymkode: e2f11...7f6

Den var litt pussig…

peøv med ny i morgen ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (14 timer siden):

Den var litt pussig…

peøv med ny i morgen ? :) 

Tok en ny babyplan tidligtest idag, hvor jeg kan skimte en strek hvis jeg ser nøye😌

Syns det er rart det skulle kommet opp antydning til strek på den over her, om det ikke var noe?

Anonymkode: e2f11...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Dria skrev (37 minutter siden):

Kan dette stemme? Ser dere streken? Jeg tror jeg bare er 5dpo etter SA i uke 6+0 sist «mens».. 

image.jpg

Ser positiv ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...