AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Hva gjør dere når dere savner noen forferdelig og ikke kan gjøre noe med det? Å føle på ensomheten hele tiden. Hvordan kommer dere gjennom dagene og kveldene uten å ha denne lengselen etter noen? Hater den følelsen. Anonymkode: dcf51...6bc
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Haha, og beklager for skrivefeil i tittelen. Ikke bry dere om det. Anonymkode: dcf51...6bc
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 Sover med mage puter i senga Anonymkode: e6521...21d
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #4 Skrevet 23. oktober 2018 ute av syne, ute av sinn. slett, fjern, blokker og snu d andre kinnet til. ikke stå fast i det som var. gå videre. Anonymkode: aec13...446 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #5 Skrevet 23. oktober 2018 Min søster er død. Hun døde for 2 år siden og selv om den akutte sorgen er noe bedre så er savnet like intenst. Jeg savner henne og lengter etter henne så mye at jeg får fysisk vondt i magen. Noen ganger hjelper det å skrive et brev til henne, selv om hun aldri vil lese det så føler jeg på et nivå at jeg får sagt det jeg trenger å si der og da. Noen følelser er bare skikkelig vonde og selv om vi gjerne vil fjerne alle vonde følelser så fort som mulig så er de ikke farlig og det er ikke farlig å ha det vondt i blant. Anonymkode: c668a...259 2
Duff Skrevet 23. oktober 2018 #6 Skrevet 23. oktober 2018 Fyller senga med dyr... Spiller Roxette «Things will never be the same»
Jerry Lee Skrevet 23. oktober 2018 #7 Skrevet 23. oktober 2018 Drikker. Ikke at det hjelper mye, men gir ikke opp håpet om smertedemping..... ((Du er en tosk, Jerry!))
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #8 Skrevet 23. oktober 2018 Går i dusjen å onanerer fem ganger. Begynner å bake eller følge en matoppskrift Anonymkode: 07a4d...4b4
NancyDrew Skrevet 23. oktober 2018 #9 Skrevet 23. oktober 2018 44 minutter siden, Jerry Lee skrev: Drikker. Ikke at det hjelper mye, men gir ikke opp håpet om smertedemping..... ((Du er en tosk, Jerry!)) Men da blokkerer man nummeret til vedkommende man savner først! Been there... 1
Jerry Lee Skrevet 23. oktober 2018 #10 Skrevet 23. oktober 2018 2 minutter siden, NancyDrew skrev: Men da blokkerer man nummeret til vedkommende man savner først! Been there... Jepp. Har lært. Driti meg ut nok der...
NancyDrew Skrevet 23. oktober 2018 #11 Skrevet 23. oktober 2018 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jepp. Har lært. Driti meg ut nok der... «Men atte du.. at... kan ikK du bare komme hiTee så Ordner vi dte he’r?» Nei, TS. Her må du nok bare ta den horrible tiden til hjelp. Vær snill med deg selv i mellomtiden. Drikk et glass vin, kjør i deg smågodt. Spis pizza. Ta deg en fjelltur dagen etter så du ikke havner inn i den «dårlig skyldfølelse» greia i spise bonanzaen. Finn deg en fin serie du kan bli hekta på. Dra ut med venner (denne hjelper, selv om man må presse seg ut den døra.) Og du, en psykolog er aldri en skam om man havner held på bunn. Sorter litt tanker, skriv de ned og lag deg en plan. Stor klem!
Jerry Lee Skrevet 23. oktober 2018 #12 Skrevet 23. oktober 2018 2 minutter siden, NancyDrew skrev: «Men atte du.. at... kan ikK du bare komme hiTee så Ordner vi dte he’r?» Nei, TS. Her må du nok bare ta den horrible tiden til hjelp. Vær snill med deg selv i mellomtiden. Drikk et glass vin, kjør i deg smågodt. Spis pizza. Ta deg en fjelltur dagen etter så du ikke havner inn i den «dårlig skyldfølelse» greia i spise bonanzaen. Finn deg en fin serie du kan bli hekta på. Dra ut med venner (denne hjelper, selv om man må presse seg ut den døra.) Og du, en psykolog er aldri en skam om man havner held på bunn. Sorter litt tanker, skriv de ned og lag deg en plan. Stor klem! Til TS, ja. Ikke til meg. 😜
NancyDrew Skrevet 23. oktober 2018 #13 Skrevet 23. oktober 2018 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Til TS, ja. Ikke til meg. 😜 Den aller første setningen var til deg, eller, oss da
Jerry Lee Skrevet 23. oktober 2018 #14 Skrevet 23. oktober 2018 1 minutt siden, NancyDrew skrev: Den aller første setningen var til deg, eller, oss da Å...nuh, vel...bra du sa OSS! 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå