Gå til innhold

Hvorfor svarer ikke Gud meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okay, dere... Jeg har bedt om samme tingen  i over en måned nå, men har ennå ikke fått noe svar... Eller, det kan hende at Gud har svart meg, men da har han vel svart «nei»? Siden jeg ikke får det jeg ber om? Eller må jeg bare være tålmodig og vente? Noen som har noen erfaringer å komme med her? Vær så snill å ikke kom med sånne tullesvar som «Gud finnes ikke» ol..

Anonymkode: af1d7...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke fortelle hva folk skal svare deg. Jeg svarer deg som jeg vil og grunnen til at du ikke får svar er veldig enkel Gud eksisterer ikke, Det er ikke er tullesvar det er fakta 

 

Det å si at Gud finnes det er et tullesvar

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva du ber om? Blir lettere å svare da :)

Anonymkode: d984e...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på dem. De har satan til får. Og når de har satan til far har han rettighet og styrer dem. 

Høres kanskje sykt ut men er det som er sannheten . 

Anonymkode: d984e...50a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han ikke finnes.. All religion er oppdiktet av MENNESKER, ingen ånd eller den slags.. Vitenskapen har tatt over teologien. Beklager å måtte si det, men det er den harde sannheten.

Endret av FunnyBoy123
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er jo ikke et tullete svar å si at Gud ikke finnes, for det gjør han ikke, og derfor får du ikke noe svar.

Anonymkode: 52b86...133

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gud hjelpe den som hjelper seg selv" sies det. Hva har du selv gjort for å oppnå denne tingen du ber om?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Okay, dere... Jeg har bedt om samme tingen  i over en måned nå, men har ennå ikke fått noe svar... Eller, det kan hende at Gud har svart meg, men da har han vel svart «nei»? Siden jeg ikke får det jeg ber om? Eller må jeg bare være tålmodig og vente? Noen som har noen erfaringer å komme med her? Vær så snill å ikke kom med sånne tullesvar som «Gud finnes ikke» ol..

Anonymkode: af1d7...e42

Er det fordi du mener at du kan telepati at du skal snakke med Gud?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Libertas skrev:
 

"Gud hjelpe den som hjelper seg selv" sies det. Hva har du selv gjort for å oppnå denne tingen du ber om?

Når jeg tenker meg om, så har jeg ikke gjort noe spesielt. Kanskje jeg bør gjøre noe.

Anonymkode: af1d7...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

hva i huleste er det du ber om?

Anonymkode: 16b1f...6db

Jeg ber for tre mennesker... som virkelig trenger å bli bedt for.

Anonymkode: af1d7...e42

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts. Jeg aner ikke hva du ber om. Det er mye man ikke forstår i ånde verden. Gud ønsker kun det beste for deg. Ingen som vet helt sikkert hvorfor noen blir helbredet og andre ikke. Noen ganger er kanskje ikke tiden riktig for den og den personen. 

Har opplevd dette selv med helbredelse og den kom til riktig tid. Jeg har opplevd Gud så mange ganger. Jeg kan aldri fornekte han.

Er det noe jeg kan be om for deg? Du trenger ikke å si hva det akkurat er.

Ikke gi opp hvertfall og ikke mist håpet. Du aner ikke hvor mye kjærlighet Gud har for deg! Han ser deg og hører dine bønner. Det står litt i bibelen om det med ånde verden. Feks det var noe med at de måtte faste for å få igjennom ett eller annet. Husker ikke helt hva det var nå. 

Men Gud ser deg og hva du trenger! Han skal forsørge oss. Si det til Herren Gud. Si at du krever alle løftene han har for deg!

 

Anonymkode: d984e...50a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:
far *

Anonymkode: d984e...50a

Åja, da ga det mer mening...

Anonymkode: cdce9...f94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Okay, dere... Jeg har bedt om samme tingen  i over en måned nå, men har ennå ikke fått noe svar... Eller, det kan hende at Gud har svart meg, men da har han vel svart «nei»? Siden jeg ikke får det jeg ber om? Eller må jeg bare være tålmodig og vente? Noen som har noen erfaringer å komme med her? Vær så snill å ikke kom med sånne tullesvar som «Gud finnes ikke» ol..

Anonymkode: af1d7...e42

Tror du på julenissen og? Det er tullesvar. Nå kommer et faktabasert svar. Han finnes ikke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, Eugene Onegin skrev:
 

Du kan ikke fortelle hva folk skal svare deg. Jeg svarer deg som jeg vil og grunnen til at du ikke får svar er veldig enkel Gud eksisterer ikke, Det er ikke er tullesvar det er fakta 

 

Det å si at Gud finnes det er et tullesvar

Du kommer til å skifte mening i dødsriket. Der har du et fakta!

Anonymkode: d984e...50a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:
 

Du kommer til å skifte mening i dødsriket. Der har du et fakta!

Anonymkode: d984e...50a

Hvordan ser ditt "dødsrike" ut?

Anonymkode: dd2d2...048

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud gråt da vi forsvant fra han. Ondskapen ble så stor at han angret på at han skapte oss menneskene. Men han så fortsatt at det var kjærlighet så derfor sendte han Jesus for å ta vår synd så vi kunne komme tilbake til Gud for det var fortsatt tro, håp og kjærlighet. 

Anonymkode: d984e...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det religiøst funderte svaret er vel noe á la "Guds veier er uransakelige", "Det er en Herrens mening med alt" og liknende svada som er laget for å forklare hvorfor bønner ikke besvares og fæle ting skjer med gode mennesker etc. 

Den egentlige forklaringen er at Gud ikke finnes.  

Anonymkode: 5d577...d2d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...