Gå til innhold

Hva faen er vitsen med å ha beina på setet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spesielt på kollektivtransport er dette irriterende. Hva i huleste er vitsen med å plante skoene i setet? Er ikke akkurat koselig for nestemann som eventuelt setter seg ned i dritten du har lagt fra deg. Ikke er det morsomt for de som vasker bussen heller. Unødvendig slitasje på trekkene blir det også.

Er dette noe som også irriterer deg?

Anonymkode: 6c9e6...2f4

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spesielt på kollektivtransport er dette irriterende. Hva i huleste er vitsen med å plante skoene i setet? Er ikke akkurat koselig for nestemann som eventuelt setter seg ned i dritten du har lagt fra deg. Ikke er det morsomt for de som vasker bussen heller. Unødvendig slitasje på trekkene blir det også.

Skulle ønske bekymringene mine holdt seg på dette nivået, men nei...

Anonymkode: 32153...644

• Liker 8
Skrevet

Ja!!!! Og de som lar barna sine sitte i handlekurver/vogner med sko på. Jeg skal ha maten min der for søren! Makan!

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, RaraAvis78 skrev:

Ja!!!! Og de som lar barna sine sitte i handlekurver/vogner med sko på. Jeg skal ha maten min der for søren! Makan!

Fullstendig enig med deg! Dette har jeg faktisk lagt merke til og irritert meg grundig over selv også. Har nesten lyst til å gi slike foreldrene en kraftig reprimande. Tror ikke de ville likt hvis noen f. eks nøs rett på frukten deres. Men å gi faen i andre kan de.

• Liker 4
Skrevet

Nei. Bryr meg ikke en plass om hvor beina er. Fordi etter at jeg har lest hvor mye drit ( avførings og urin bakterier) det finnes på disse buss seten 🤢 så tåler jeg litt skoskit. Med mindre de har vasset i gjørme og setene blir våte...  Men når det er sagt så er jeg kommet over min bakterie fobi 🙌

Anonymkode: 0d844...b55

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Bryr meg ikke en plass om hvor beina er. Fordi etter at jeg har lest hvor mye drit ( avførings og urin bakterier) det finnes på disse buss seten 🤢 så tåler jeg litt skoskit. Med mindre de har vasset i gjørme og setene blir våte...  Men når det er sagt så er jeg kommet over min bakterie fobi 🙌

Hvorfor tror du det er så mye slike bakterier på setene da?

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Meg som skrev dette. Vi er mindre syke og nå som jeg ikke lengre er så paniske på bakterier. 

Ser noen nevner handlevogn. Jeg handler nesten alltid på shop express ( obs). Da legger jeg varene direkte i posen når jeg har scannet varen. Men igjen, tenk på hvor mye bakerier det er på handlevogn håndtaket, scanneren  og ikke minst små godteiert og de skjeeene som benyttes. 

Men som nevnt tidligere så er jeg kommet over bakterie fobiet mitt 🙏😂

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du er over din bakteriefobi, er det på tide å lære seg rettskriving? 

Anonymkode: 35360...df6

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det er så mye slike bakterier på setene da?

Finner ikke artikelen Men går vi i bukser , thights osv i flere dager så vil det alltid være tarmbakterie i buksene. Folk går av på bussene. Folk har forskjellige hygiene og vasker buskene sjeldne . I Oslo har jeg sett flere personer med alkoholproblemer  eller annet rusproblem og stinker urin av dem. Hadde du satt deg i det sete etterpå? Eller ville du satt deg i det sete der nettopp en random person hadde beina sine på? 

• Liker 1
Skrevet

Fordi det er behagelig. Senk skuldrene og ta livet med ro ☺️

Anonymkode: e8800...9b0

• Liker 4
Skrevet

Av dannelse kan man ha bena ned hos andre eller offentlige steder, eller ta av seg skoene.

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk hvor mye skitt som er på fabrikken, som sjauerene har, som de son pakker ferdig emballert gods har, som lasteplanet har, som fortauet der asko setter fra seg til har, som gaffeltrucken har, som lagerggulvet har, som hanskene de ansatte bruker for å ikke fryse (men aldri vasker) har. 

Etter å ha tenkt litt på det så plager ikke barn med sko meg noenting, og jeg bruker aldri aldri aldri pizzaesken som "fat" igjen slik jeg gjorde i min ungdom. 

Eplene og druene vasker jeg uansett for du kan ha nyst og hostet på dem uten at jeg så det. 

Anonymkode: f63f3...522

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, RaraAvis78 skrev:

Pakker du maten ut av emballasjen før du putter den i handlevogna..? 

Anonymkode: edf60...69e

• Liker 9
Skrevet

La nå ungdommene være i fred mann. Har du ikke gjort mye dumt når du var ung? Ingen voksne gjør sånt.. og unge synes det er kult. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at de legger føttene på nabosetet eller legger alt av sekk og bag der da de skjønner at det kommer flere folk på bussen etter hvert og trenger et sted å sitte. Blir så irritert. Heldigvis reiser jeg ikke med kollektivtransport lenger. Det var en kamp.

Anonymkode: a3226...a03

Skrevet

På lørdag satt jeg på siden av et eldre par på toget som brukte 4 seter på seg selv - når toget nesten var fullt. Ble så forbanna at jeg vurderte å jodle om det😅 

Anonymkode: a5ec0...db5

• Liker 2
Skrevet

Stor irritasjon for Jodlere og har jeg sett 😌

Har vel med hvilken oppdragelse man har :blink:

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pakker du maten ut av emballasjen før du putter den i handlevogna..? 

Anonymkode: edf60...69e

Selvsagt ikke! Men ønsker ikke få med meg andres DNA klistret på melkekartongen min..den skal inn i kjøleskapet mitt! Hver gang jeg tar i den vil det spres til håndtak, munn etc (tilfeldig eksempel)! Eller smoothieposene min datter suger direkte ut fra. Gatene er fulle er spytteklyser (ofte med blod i) og snørr fra ymse personer jeg ikke kjenner statusen til, og dette vil jeg selvsagt ikke ha i nærheten av maten min...emballert eller ei!

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fullstendig enig med deg! Dette har jeg faktisk lagt merke til og irritert meg grundig over selv også. Har nesten lyst til å gi slike foreldrene en kraftig reprimande. Tror ikke de ville likt hvis noen f. eks nøs rett på frukten deres. Men å gi faen i andre kan de.

Det er barnevogn-mafiaen del 2 dette her. Det virker som om foreldre mister en god del hjerneceller med engang de får barn

Anonymkode: d99d7...8a9

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Casanova1 skrev:

La nå ungdommene være i fred mann. Har du ikke gjort mye dumt når du var ung? Ingen voksne gjør sånt.. og unge synes det er kult. 

Da får vi håpe at det er kult at vi setter oss på beina deres.

Anonymkode: d99d7...8a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...