Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei jeg vil ikke si at jeg har angst, men jeg sliter innimellom med å møte venner? har ikke noe problem med å dra på jobb osv, eller være med familie ol, men noen ganger da folk spør om å møtes, blir jeg veldig gira? når det kommer til at det skal skje, blir jeg skikkelig stressa? har perioder der jeg er veldig sosial, er egentlig en veldig sosial og åpen person. Er som jeg innimellom får angst om jeg skal møte folk? Jeg er alltid sosial når jeg møter folk, og er en av de som snakker mest og spør om ting osv. Hvorfor er jeg da sånn her? man må jo ikke møtes på 1 måned om man er så gode venner, men blir stressa. Vil ikke miste venner, fordi jeg blir sånn her. Skjønner liksom ikke hva det kommer av? men i perioder er jeg skikkelig "høyt" oppe og jeg vil møte venner her og der. Så kommer disse periodene med "angst" ? skjønner ingenting.

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: d03bb...9fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er to venninner, jeg har fortalt om dette til. Jeg har ikke sagt at jeg har angst, men at jeg har sånne "perioder" og de er veldig forståelsesfulle, vil ikke at det skal virke som jeg ikke vil møte de, fordi det er jo bare meg.

Anonymkode: d03bb...9fd

Skrevet

Høres ikke ut som angst. Mer et behov for å roe ned kanskje?

Anonymkode: e87ed...734

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...