AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Har skrevet med noen over nett, vi har ikke sett hverandre. Jeg har slitt en del med depresjoner og med relasjonen til visse personer rundt meg. Men når personen du skriver med vil møtes, hva gjør man da? jeg synes det virker veldig skummelt å møte et menneske som vet "så mye" om meg. Jeg tror sjansen er liten for at vedkommende vil utnytte meg eller har noen agenda, men hva om det er noen jeg vil angre på at eg møter da? Anonymkode: 9fa88...4d9
Frostrose Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Da møter du ikke personen igjen. Jeg har selv fått venner over nett som jeg har blitt kjent med IRL. Det har fungert fint.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 Akkurat nå, Frostrose skrev: Da møter du ikke personen igjen. Jeg har selv fått venner over nett som jeg har blitt kjent med IRL. Det har fungert fint. bra. jeg vuderer det.. Anonymkode: 9fa88...4d9
NancyDrew Skrevet 23. oktober 2018 #4 Skrevet 23. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: bra. jeg vuderer det.. Anonymkode: 9fa88...4d9 Som venner, eller er det følelser med i bildet? Har du aldri sett bilde av vedkommende, evt et mobilnummer/facebook? Jeg har selv møtt flere over nett (dog i mine yngre dager tilbake på Nettby ) og mange av de har jeg fortsatt kontakt med den dag i dag! Bare ha dine forhåndsregler, møt hverandre på et offentlig sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå