Gå til innhold

Er det mulig å vekke lidenskapen og forelskelsen igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, så lenge begge vil det.

Har vært der selv, så vet det kan gå bra når begge vil det.

 

Anonymkode: 91bc2...352

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter 11 år hvor man IKKE har hatt den overhode eller 11 år inn i et ellers normalt forhold hvor man den siste tiden har gått på autopilot? For de to har vesentlige forskjeller i fremgangsmåte vil jeg påstå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har en halvveis solskinnshistorie. Lettskyet pent-historie? Uansett, i to år var forholdet veldig bra, så dabbet det veldig fra to til fire år. Vi snakket masse om det og begynte å ta tak. Én konkret ting vi gjorde var å legge mer i å ta oss bra ut for hverandre. Bodde sammen og ble mye mindre joggebukse og ustelt, mye mer skjorte og kjole. Det hjalp faktisk veldig! Begynte med date-kvelder der vi f.eks drakk vin og laget mat sammen hjemme, danset, eller dro ut og spiste, konsert, teater, kanskje med hotellovernatting. Også veldig bra.

Fra vi begynte med det og i to år fremover var forholdet på sitt beste! Så skjedde det ting som gjorde at det ble slutt, men følelsene var der fremdeles begge veier. Ser fortsatt på det som kanskje mitt beste forhold.

Anonymkode: 9f33c...9b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Tja, jeg har en halvveis solskinnshistorie. Lettskyet pent-historie? Uansett, i to år var forholdet veldig bra, så dabbet det veldig fra to til fire år. Vi snakket masse om det og begynte å ta tak. Én konkret ting vi gjorde var å legge mer i å ta oss bra ut for hverandre. Bodde sammen og ble mye mindre joggebukse og ustelt, mye mer skjorte og kjole. Det hjalp faktisk veldig! Begynte med date-kvelder der vi f.eks drakk vin og laget mat sammen hjemme, danset, eller dro ut og spiste, konsert, teater, kanskje med hotellovernatting. Også veldig bra.

Fra vi begynte med det og i to år fremover var forholdet på sitt beste! Så skjedde det ting som gjorde at det ble slutt, men følelsene var der fremdeles begge veier. Ser fortsatt på det som kanskje mitt beste forhold.

Anonymkode: 9f33c...9b7

Søt, men sørgelig historie. Hva skjedde? Mulighet for å finne tilbake til hverandre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Frøken askepott skrev:
 

Søt, men sørgelig historie. Hva skjedde? Mulighet for å finne tilbake til hverandre? 

Økonomisk rot som ble holdt skjult for meg på et så alvorlig nivå at jeg aldri kunne ha tillit til han igjen. Lenge siden nå.

Anonymkode: 9f33c...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Økonomisk rot som ble holdt skjult for meg på et så alvorlig nivå at jeg aldri kunne ha tillit til han igjen. Lenge siden nå.

Anonymkode: 9f33c...9b7

Huff.. det var trist 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...