Gå til innhold

Dere som bor i Oslo og omegn med katt, hvordan bor dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå tenker jeg hovedsak på dere som eier leilighet/rekkehus/hus uten at det har kostet dere skjorta, samt har katter som går ute. Hvordan har dere løst det? Jeg kikker etter leiligheter i Oslo og omegn (ut mot Kolbotn og Sandvika), men de fleste leiligheter er veranda i høy 1. etasje 😐 det irriterer meg litt, for hvordan skal da pus komme seg inn og ut? Det er ikke aktuelt å slippe han inn og ut via hovedinngangen. Meg og kjæresten vil flytte sammen, og maksgrense er 4.5 millioner til sammen, men vi vil helst ikke låne til maks kapasitet. MEN, pus er viktig for meg, og han skal være med, samt få muligheten til å gå ut.

Hvordan har dere gjort det, dere som har katt og bor i Oslo og omegn? :) 

Anonymkode: 1f79f...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å lage en slags kattetrapp fra verandaen hvis det er for høyt for katten og hoppe opp og ned? 

Anonymkode: bc208...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva med å lage en slags kattetrapp fra verandaen hvis det er for høyt for katten og hoppe opp og ned? 

Anonymkode: bc208...a04

Det er jo en ganske god idé. Men kan det være andre utfordringer med å ha katt i blokk/borettslag/sameie? Tenker på andre beboere. Men en kattetrapp kan kanskje funke bra?

Har noen prøvd det?

TS

Anonymkode: 1f79f...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er jo en ganske god idé. Men kan det være andre utfordringer med å ha katt i blokk/borettslag/sameie? Tenker på andre beboere. Men en kattetrapp kan kanskje funke bra?

Har noen prøvd det?

TS

Anonymkode: 1f79f...843

Jeg har ikke bodd sånn før, og vet ikke hvordan katten er vant til å bo fra før. Men hvordan er det med trafikk f.eks?  Katten kan sikkert klare å smette inn fellesinngangen. Har ikke bodd slik, så håper du får svar fra noen med mer erfaring angående det. 

Anonymkode: bc208...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i leilighet i høy 1.etg i Oslo, og vi har kattetrapp til mine katter. Fungerer utmerket! 

Anonymkode: 9c0bf...422

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...