Gå til innhold

Føler meg forslått nedentil - en del av bekkenløsning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget med bekkenløsning en stund (30+5 nå), og de siste dagene har jeg følt meg forslått i underlivet, i mangel på bedre forklaring. Litt som å ha sittet på et hardt sykkelsete over tre mil med ferist. 

Føles ømt hvis jeg for eksempel har beina i kryss eller flytter på beina sidelengs. Igjen, god forklaring.. Denne følelsen kan også kjennes i setet.

Kan det være at det er lysken som er vond, og at det bare kjennes ut som om det strekker seg tvers over? 

Noen som har kjent på det samme?

Anonymkode: 52962...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjent på akkurat samme type smerte, og brukte akkurat samme forklaring på følelsen som deg til legen :fnise: Vi har konstatert at det henger i hop med bekkenløsning i allefall. Jeg har ikke kjent noe til bekkenet før disse smertene kom, de kom nesten over natta i uke 34. Den første tiden hjalp det med aktivitet etter å ha sittet/ligget lenge, så jeg klarte meg fint på jobb. Men det ble verre etter bare 2 uker, og jeg ble sykemeldt denne uken frem til permisjonsstart (neste uke). 

Anonymkode: 14e75...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som smerter i symfysen, og den er jo en del av bekkenet. Gå til en god manuellterapeut, selv om du ikke vil bli helt god før etter fødsel så vil det kunne hjelpe litt. 

Anonymkode: c2ca6...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre dette er et velkjent problem! Altså, ikke godt at flere har vondt, men det er fint å være flere i samme båt 😁

 

Anonymkode: 52962...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Åreknuter i underlivet.

Anonymkode: fdab4...624

Er dét en greie også? 🙈

Anonymkode: 52962...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Er dét en greie også? 🙈

Anonymkode: 52962...6ea

Ja, noen av oss er så heldige!!

Jeg har dette og det gir nettopp en forslått følelse. Det er kan gjøre ganske vondt. 

 

Anonymkode: fdab4...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja, noen av oss er så heldige!!

Jeg har dette og det gir nettopp en forslått følelse. Det er kan gjøre ganske vondt. 

 

Anonymkode: fdab4...624

Ting vi gravide skal slite med 🙄

Anonymkode: 52962...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...