Gå til innhold

Merkelige nummer,tror mannen er utro akuratt nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva sa kjæresten din som unnskyldning for at han ikke kunne denne helga? Inne på telefon oversikten som du har tilgang til, står vel hvor lenge han har pratet per oppring også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Eller få en singel mannlig venn til å ta kontakt med personen bak dette nummeret for å spørre om et møte, og se hva vedkommende svarer? Her trenger vi kanskje også @NancyDrew for å løse saken :) 

Anonymkode: 9d956...6b9

:idesmil:

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

De er typisk ungarere, russere osv og det ene nr fra i dag er ungarsk. 

Jeg har ringt fra skjult nummer. Kan de blokkere mitt nummer da eller spore det til meg? 

Det nr han har sendt mange sms til har jeg aldri kommet gjennom på, får stemme med en slags musikk i bakgrunnen beskjed om at nummeret ikke er i bruk. 

Det ungarske nummeret han har ringt i dag har gått til telefonsvarer før i dag , mens de siste timene nå bare brudd, altså det kommer en rask dutdutdutdut lyd før det blir lagt på og det står på skjermen min  "oppkobling mislyktes". 

Det tredje mistenkelige nummeret som han hadde sendt sms til og ringt i dag som jeg ringte opp og det høres ut som han som svarte telefonen , går nå også rett til en rask dutdutdut lyd og det står "oppkobling mislykkes". 

Hvordan kan han isåfall vite jeg har prøvd å ringe disse nr og blokkert meg der når jeg bare har ringt med skjult nr?! 

Er det sånn lyd som kommer når man er blokkert?

Anonymkode: b286d...97a

Grunnen til at du ikke får svar kan da være at vedkommende har innstilling som gjør at skjulte nummer ikke går i gjennom. Jeg kan blokkere skjulte nummer fra å gå i gjennom på min iPhone x. 

Du sier du tror det var han som svarte. Jeg tenkte først at dette helt sikkert er en eskortetjeneste han har brukt, men jeg finner det rart at han da skal svare på en av disse nummerene han har ringt. Dette gir svært lite mening, og jeg klarer ikke helt å finne den manglende puslebiten her. 

Er han etnisk norsk? 

Endret av NancyDrew
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg hadde hvertfall gjerne hjulpet. Det å låne en tlf er vel det beste, hvis ikke må du bare spørre kjæresten din når du får svar

Anonymkode: 93841...12c

Ja får prøve å låne en fra jobb i morgen! Hva sier jeg når han evn ringer eller skrur sin telefon på senere i kveld?! Har lyst til å konfrontere han med både masse meldinger til et nummer jeg ikke kommer gjennom på, stemmen hans som svarte på et annet nummer i dag han har ringt fra sin tlf, og anrop til ungarsk nummer men da avslører jeg jo meg selv at jeg følger med og da kan han forebygge at jeg finner mer konkrete bevis iløpet av de neste ukene! 

1 time siden, Ardenus skrev:
 

Hva sa kjæresten din som unnskyldning for at han ikke kunne denne helga? Inne på telefon oversikten som du har tilgang til, står vel hvor lenge han har pratet per oppring også.

Han spurte om vi ikke bare skulle utsette til neste helg fordi jeg ikke var helt i form. Det er riktig for jeg har vært slapp denne uka men vanligvis syntes han det nesten er katastrofe om jeg ikke kommer mens denne gangen var det mer bare pytt pytt. 

Ja oppringingene ligger på rundt halvannet minutt + sms. 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NancyDrew skrev:
 

:idesmil:

Grunnen til at du ikke får svar kan da være at vedkommende har innstilling som gjør at skjulte nummer ikke går i gjennom. Jeg kan blokkere skjulte nummer fra å gå i gjennom på min iPhone x. 

Du sier du tror det var han som svarte. Jeg tenkte først at dette helt sikkert er en eskortetjeneste han har brukt, men jeg finner det rart at han da skal svare på en av disse nummerene han har ringt. Dette gir svært lite mening, og jeg klarer ikke helt å finne den manglende puslebiten her. 

Er han etnisk norsk? 

Ja han er etnisk norsk. Jeg vet at eskorter ikke svarer skjult nummer og det kan tenkes at de har blokkert det helt. Men jeg kom jo gjennom den ene gangen på et nytt norskt nummer som han ringte opp rett før det ungarske og sendte sms til noen timer senere, hvor det hørtes ut som han som svarte når jeg ringte opp. 

Syns det er rart om eksorter ber kunder svare for de men frykter at det kan ha vært en sexvenninde han dro til siden han ikke fikk tak i den ungarske! Og at denne venninden ba han svare når jeg ringte fra skjult nr for jeg vet jeg selv også helst kan be andre om å svare for meg om noen ringer med skjult nr... 

Dette er til å bli gal av, men jeg vet ikke om det er jeg som er gal og mistenkeliggjør en som ofte hevder han er forandret og at jeg ikke må mistenkeliggjøre han mer når han ikke gjør noe galt, eller om jeg er på snusen av å avsløre at han bare juger og er utro igjen.. Synd å ødelegge et forhold om han ikke er det men forjævlig om han er det. 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ringte nå og hørtes stressa ut (skyldig ut, forteller min paranoia!) for før jeg rakk å spørre øste han ut med unnskyldninger om hektisk dag, to familiebursdager (hvorfor hadde han ikke fortalt det på forhånd om han skulle i selskap?), tomt batteri, brukt opp ringekvota så han hadde ikke fått ringt. Han satt i en bil og har ikke lappen og når jeg spurte hvem som kjørte sa han "Per" - et navn jeg aldri har hørt før og ble helt stille uten å forklare hvem det er ellee hvor de har vært/skal. Jeg fikk så klump i halsen og holdt på å rope ut at jeg mistenker utroskap men vil ikke såre han om jeg tar feil så jeg sa istedet at maten kokte over og jeg måtte ringe han opp senere!!! Må samle meg litt å finne ut hvordan jeg skal forholde meg til dette???! 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med fare for å ødelegge hovedhypotesen om at han ringer til eskorter. Disse lever tross alt av å selge sine tjenester. Dersom du ikke får noen annonsetreff på googlesøk på noen av numrene, svekkes vel den hypotesen?

Anonymkode: 1924c...cc8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Med fare for å ødelegge hovedhypotesen om at han ringer til eskorter. Disse lever tross alt av å selge sine tjenester. Dersom du ikke får noen annonsetreff på googlesøk på noen av numrene, svekkes vel den hypotesen?

Anonymkode: 1924c...cc8

Nei prøvde å gå inn på en eskorteside og fant et nr som jeg så googla og det nr fikk ikke treff på google (jeg har sittet besatt av dette i hele dag for å prøve å komme til bunns i det!!). Man kan gjemme sider fra å dukke opp i google søk så går ut fra eskortesiden er skjermet på den måten.  

 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare sett det an, tror jeg, ikke gjort noe mer akkurat nå.  Så ville jeg spurt han når jeg traff han igjen. Du kan ikke gå sånn og lure hver gang han blir syk eller opptatt med noe annet.  Du må snakke med han om dette. Sånn som du har det skal det ikke være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Muskath skrev:
 

Jeg ville bare sett det an, tror jeg, ikke gjort noe mer akkurat nå.  Så ville jeg spurt han når jeg traff han igjen. Du kan ikke gå sånn og lure hver gang han blir syk eller opptatt med noe annet.  Du må snakke med han om dette. Sånn som du har det skal det ikke være.

Nei :( Er forjævlig! Prøvde å late som ingenting når jeg ringte han opp igjen og alt han fortalte hørtes sannsynlig ut, men det er jo noe han utelater når han bare sier han har vært i familieselskap og gjort ditten og datten. Er ingen i familieselskap som har ungarsk telefonnummer..! Det nummeret han har sendt mange meldinger til de siste par ukene også plager meg grovt siden jeg ikke kommer gjennom på telefon der når jeg ringer! Vil bare bekrefte eller avkrefte om det er en dame i andre enden så jeg kan stoppe tankebesettelsen :( ... Men han pratet pusete og sa han gledet seg til jeg kom neste helg og at han var så heldig som hadde meg, at vi skal være sammen for alltid og at jeg kan være trygg på han. Er ikke så uvanlig at han sier sånne ting til meg men akuratt nå føltes det bare som en coverstory og jeg har ikke hatt det noe bra i dag!! 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere i min jobb/omgangskrets som av ulike årsaker har uregistrert telefonnummer. Har også vært bort i utenlandske håndverkere f.eks som har utenlandsk nummer. 

Anonymkode: 1924c...cc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Har lyst til å ringe opp igjen og si navnet hans for å høre om det virkelig er han er 99% sikker men da avslører jeg meg jo. Kommer til å ringe samme nr på et senere tidspunkt å høre om det er en annen stemme da. 

Vi har avstandsforhold og jeg skulle egentlig til han denne helgen men plutselig var det ikke så viktig for han allikevel med denne helgen. Planen er at jeg skal dit neste helg istedet men vet ærlig talt ikke om jeg gidder å bruke penger på det om han er utro! 

Nei kjenner de ikke men han har masse jenter han har festet med og vært pulevenn med før vi ble sammen. Tok han i utroskap da og etter det kuttet han kontakt med alle venninder og sluttet å feste. 

Anonymkode: b286d...97a

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Den siste uka har jeg sett på telefonutskrift at mannen har sendt mange sms med et nummer, men når jeg ringer opp dette nummeret får jeg at nummeret ikke er i bruk. Er det mulig å innstille en telefon i bruk på å gi denne beskjeden om man ringer fra skjult nummer? Gir jo ikke mening å ha sendt 20+ sms uten svar.. 

Så ringte jeg et annet nummer han har ringt i dag rett etter det står han har prøvd å ringe det første nummeret som han har sendt meldinger til hele uka og det hørtes ut som mannen min som svarte!!! Akuratt som han er hos en dame som ikke turte å svare på skjult nummer selv og det var lav type forførerisk musikk i bakgrunnen.  

Rett før han ringte dette nummeret har han også prøvd å ringe et ungarsk nummer som gikk til telefonsvarer og jeg sitter med følelsen av at dette er en eskorte han har prøvd å få tak i, men hatt gammelt nummer på og til slutt funnet riktig og nå er med!!! Går frem og tilbake her hjemme å rister! Hva gjør jeg??? 

Han svarer ikke på sin egen mobil, den er avslått! 

Anonymkode: b286d...97a

:klo:

Unnskyld, men hvordan i alle dager får du bestilt telefonutskrift (spesifisert regning?) for en telefon du ikke eier eller ikke betaler, og som befinner seg på en annen adresse enn den du bor på?

Er det ikke en haug med sperrer for sånt hos operatørselskapene?

Anonymkode: e0879...9ae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

 

:klo:

Unnskyld, men hvordan i alle dager får du bestilt telefonutskrift (spesifisert regning?) for en telefon du ikke eier eller ikke betaler, og som befinner seg på en annen adresse enn den du bor på?

Er det ikke en haug med sperrer for sånt hos operatørselskapene?

Anonymkode: e0879...9ae

Jeg har log in til hans Mine Sider hos telefonoperatør og derfra får jeg spesifisert faktura/oversikt over utgående nummer og datatrafikk. Han husker nok ikke at jeg fortsatt har det eller tenker over det. 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har log in til hans Mine Sider hos telefonoperatør og derfra får jeg spesifisert faktura/oversikt over utgående nummer og datatrafikk. Han husker nok ikke at jeg fortsatt har det eller tenker over det. 

Anonymkode: b286d...97a

Hvorfor har du det ved avstandsforhold?

Anonymkode: f4d94...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sperre for skjult nr. Har du prøvd å søke nr opp på Facebook eller vipps?

Anonymkode: b18cb...ef5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du spørre et familiemedlem av han om det har vært familieselskap i dag? Da får du iallefall løst noen tråder. Hvis det ikke har vært selskap, lyver han jo deg rett opp i trynet.

Anonymkode: f9b19...016

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Han ringte nå og hørtes stressa ut (skyldig ut, forteller min paranoia!) for før jeg rakk å spørre øste han ut med unnskyldninger om hektisk dag, to familiebursdager (hvorfor hadde han ikke fortalt det på forhånd om han skulle i selskap?), tomt batteri, brukt opp ringekvota så han hadde ikke fått ringt. Han satt i en bil og har ikke lappen og når jeg spurte hvem som kjørte sa han "Per" - et navn jeg aldri har hørt før og ble helt stille uten å forklare hvem det er ellee hvor de har vært/skal. Jeg fikk så klump i halsen og holdt på å rope ut at jeg mistenker utroskap men vil ikke såre han om jeg tar feil så jeg sa istedet at maten kokte over og jeg måtte ringe han opp senere!!! Må samle meg litt å finne ut hvordan jeg skal forholde meg til dette???! 

Anonymkode: b286d...97a

Søk om du finner en Per i vennelista hans på Facebook.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har et barn han ikke har fortalt om? Ungarsk mor?

Anonymkode: e9541...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor har du det ved avstandsforhold?

Anonymkode: f4d94...311

Vi bodde sammen før og han ga meg det for å følge med på telefontrafikken som et tiltak for å bygge tillitt etter utroskapet han gjorde for lenge siden. Han mener han har renskrivd seg siden da og gjort det han kan for å bygge tillitt og det har han(endret omgangskrets, slutta å feste, slettet tidligere sexvenninder fra facebook, gitt meg login til alt) . Men nå grep magefølelsen tak i meg og jeg begynte å følge med igjen. Han har skiftet nummer siden den gang men fortsatt samme login der.

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør hvem han var i bursdag til og sjekk om det stemmer med vedkommendes fb/insta? Evnt noter det ned. 

Anonymkode: b18cb...ef5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...